quote:Op woensdag 7 januari 2015 18:58 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op donderdag 8 januari 2015 02:35 schreef GekkePoes het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blu Rayquote:Op donderdag 8 januari 2015 10:46 schreef HaJee het volgende:
[..]
Blue Man Group?
Je nieuwe UI heeft ook mooie koplampen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fylax is op televisie geweest
Alsof ie net uit zijn bed komtquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 14:48 schreef ToT het volgende:
Bump!
Niet helemaal gelukt, maar heb vandaag niet zo gek veel zin in painten.
[ afbeelding ]
Robert "Downey" Jr.
Ja ik had weinig zin om het gezicht dikker te maken en wat te beledigende stereotype kenmerken van mensen met het syndroom van Down to te voegen!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Alsof ie net uit zijn bed komt![]()
![]()
Nou ja, okee, het was natuurlijk wel ergens rond 7 uur in de VS dat je die foto postte
Ik reken 'em goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik had weinig zin om het gezicht dikker te maken en wat te beledigende stereotype kenmerken van mensen met het syndroom van Down to te voegen!
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee of iemand dit merk nog kent?
(En het is uiteraard Sean Connery.)
Damn , ik weet dat nog. Nu voel ik me oudquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen was de 170MB versie hun downfall.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
Damn , ik weet dat nog. Nu voel ik me oud![]()
Ik heb nog wel wat ideetjes, maar de motivatie ontbreekt ff.quote:
Hah, hm, zou dat dezelfde serie zijn geweest als mijn 210MB Conner schijf.. da's de enige schijf waaraan ik ooit data verloren heb.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 16:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen was de 170MB versie hun downfall.
quote:Op zondag 6 september 2015 00:42 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hah, hm, zou dat dezelfde serie zijn geweest als mijn 210MB Conner schijf.. da's de enige schijf waaraan ik ooit data verloren heb.
Maar ze waren zo lekker voordelig bij aanschaf!quote:Op zondag 6 september 2015 00:42 schreef ToT het volgende:
[..]Yup, die waren ook kut!
Net als de Quantum Bigfoot!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op zondag 6 september 2015 22:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droog!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op maandag 7 september 2015 06:33 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]Tsss niet eens deze foto er voor gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]Djesus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]Moest smakelijk hard lachen bedankt Hean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moest smakelijk hard lachen bedankt Hean.
Photoshop your own reality...
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Moeilijk om hier nog eentje voor te verzinnen... Dus maar een hele oude... Wie herkent ze nog???
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teeeeeering Jantje hee!
![]()
Ja ik weet, misschien een beetje ver gezocht...quote:
Ach ik vind het humor hoor!quote:Op donderdag 28 april 2016 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja ik weet, misschien een beetje ver gezocht...![]()
Maar het is echt moeilijk om nog iets voor dit topic te verzinnen...
Tina Turner is wel een goede... Daar valt wel wat mee te verzinnen idd...quote:Op donderdag 28 april 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vind het humor hoor!
En volgens mij valt er echt nog wel genoeg te verzinnen.The Animals, Tina Turner enz.
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Moeilijk om hier nog eentje voor te verzinnen... Dus maar een hele oude... Wie herkent ze nog???
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hier moest ik best wel lang over nadenken voor ik het wist...
Ja uiteindelijk schoot me dat te binnen... Zat eerst te denken aan The Cats, Pussycat, Cat Stevens etc... Maar wat dat met gehoorproblemen te doen had...quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk schoot me dat te binnen... Zat eerst te denken aan The Cats, Pussycat, Cat Stevens etc... Maar wat dat met gehoorproblemen te doen had...
Ik zat eerst aan nederlandse namen te denkenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik zat eerst aan nederlandse namen te denken
En met Dove Luipaard kom je uiteindelijk wel op Def Leopard.
[ Bericht 37% gewijzigd door Osvaldo2 op 01-05-2016 00:23:38 ]Photoshop your own reality...
'Man, man, man, kansloos.'quote:Op zondag 1 mei 2016 00:23 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hmm, zal er wel even een spoiler onder zetten...
quote:Op maandag 2 mei 2016 20:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat er over te denken Motörhead te doen!
![]()
Ook leuk maar Motörhead is moeilijker... Deze was een makkie, nog geen vijf minuten werk...quote:Op maandag 2 mei 2016 20:12 schreef ToT het volgende:
[..]Ik zat er over te denken Motörhead te doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |