SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a highway...let's ride it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]Djesus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is a highway...let's ride it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 januari 2015 17:20 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]Moest smakelijk hard lachen bedankt Hean.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag gedaan!quote:Op dinsdag 26 april 2016 22:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Moest smakelijk hard lachen bedankt Hean.
Photoshop your own reality...
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Moeilijk om hier nog eentje voor te verzinnen... Dus maar een hele oude... Wie herkent ze nog???
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Teeeeeering Jantje hee!
![]()
Ja ik weet, misschien een beetje ver gezocht...quote:
Ach ik vind het humor hoor!quote:Op donderdag 28 april 2016 23:26 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja ik weet, misschien een beetje ver gezocht...![]()
Maar het is echt moeilijk om nog iets voor dit topic te verzinnen...
Tina Turner is wel een goede... Daar valt wel wat mee te verzinnen idd...quote:Op donderdag 28 april 2016 23:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ik vind het humor hoor!
En volgens mij valt er echt nog wel genoeg te verzinnen.The Animals, Tina Turner enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Photoshop your own reality...
quote:Op donderdag 28 april 2016 23:05 schreef Osvaldo2 het volgende:
Moeilijk om hier nog eentje voor te verzinnen... Dus maar een hele oude... Wie herkent ze nog???
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a highway...let's ride it!
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:12 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Hier moest ik best wel lang over nadenken voor ik het wist...
Ja uiteindelijk schoot me dat te binnen... Zat eerst te denken aan The Cats, Pussycat, Cat Stevens etc... Maar wat dat met gehoorproblemen te doen had...quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:17 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk schoot me dat te binnen... Zat eerst te denken aan The Cats, Pussycat, Cat Stevens etc... Maar wat dat met gehoorproblemen te doen had...
Ik zat eerst aan nederlandse namen te denkenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 22:25 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik zat eerst aan nederlandse namen te denken
En met Dove Luipaard kom je uiteindelijk wel op Def Leopard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |