Nu niet meer. Nét wel. Was weer erg leuk.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
Zitten jullie ook te genieten van Lubach?
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik nu eens een schokkende bekentenis doen? Ik heb nog nooit van mijn leven een rambofilm gezien
Connor is natuurlijk ook wel een God. Maar Rambo een homo noemenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Connor Macleod is pas een echte actieheld, Rambo is een homo
Opeens weet ik weer waarvan jouw UI isquote:Op zondag 4 januari 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Connor Macleod is pas een echte actieheld, Rambo is een homo
Interessant. Dit biedt mogelijkheden om de korzelige UI van timmmmm eindelijk eens een facelift te geven.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opeens weet ik weer waarvan jouw UI is
Zit de vakantie er weer op?quote:
Top. Nou, wiens correlige hoofd kunnen we nog meer een facelift geven?quote:Op maandag 5 januari 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant. Dit biedt mogelijkheden om de korzelige UI van timmmmm eindelijk eens een facelift te geven.![]()
Huidig: [ afbeelding ] ... Facelift: [ afbeelding ]
Uccies hoofd.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top. Nou, wiens correlige hoofd kunnen we nog meer een facelift geven?
Heb Weltschmerz ooit geprobeerd, maar die geeft geen moer om z'n UI.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top. Nou, wiens correlige hoofd kunnen we nog meer een facelift geven?
Ziet er stukken beter uit idd. Die van mij is ook ooit netter gemaakt, maar ik ben vergeten door wie.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant. Dit biedt mogelijkheden om de korzelige UI van timmmmm eindelijk eens een facelift te geven.![]()
Huidig: [ afbeelding ] ... Facelift: [ afbeelding ]
Ok.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er stukken beter uit idd. Die van mij is ook ooit netter gemaakt, maar ik ben vergeten door wie.
Was eerst zo:`
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat een lelijke UI heb jij, veel te correlig man
Deze heb ik ook nog, ik weet niet meer voor welke gelegenheidquote:Op maandag 5 januari 2015 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]Kappen timmmmm dit is super irritant.
Die mag je zo houden natuurlijk. Al is hij niet echt heel mooi.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog, ik weet niet meer voor welke gelegenheid
Ik val niet zo op mannen, dus ik kan dat niet beoordelen, maar ik geloof je op je woordquote:Op maandag 5 januari 2015 10:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Die mag je zo houden natuurlijk. Al is hij niet echt heel mooi.
De promotie/degradatie wedstrijd van FC Puck op het dak.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Deze heb ik ook nog, ik weet niet meer voor welke gelegenheid
Deze is leuk, ik zou hem houden.quote:
IK had het over die UI he.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik val niet zo op mannen, dus ik kan dat niet beoordelen, maar ik geloof je op je woord
God straft onmiddellijk.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:39 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij lukt het selecteren van een UI niet zo goed.
Arie wil nu niet meer weg.
Zit je weer mobiel.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:53 schreef Specularium het volgende:
Zo, ben ik weer, ergens zit een bugje.
Handig is wel dat mijn eigen posts groen zijn via mobiel.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, ik vind mobiel op de foks ongeveer net zo matig als Corrie.
Die van mij zijn gewoon paars als ik niet mobiel zit hoor. Kun je instellen.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Handig is wel dat mijn eigen posts groen zijn via mobiel.
Oow tnx! Weer wat geleerd.quote:Op maandag 5 januari 2015 15:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van mij zijn gewoon paars als ik niet mobiel zit hoor. Kun je instellen.
http://forum.fok.nl/user/edit_prefs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |