Nu niet meer. Nét wel. Was weer erg leuk.quote:Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef Specularium het volgende:
Zitten jullie ook te genieten van Lubach?
quote:Op zondag 4 januari 2015 22:40 schreef timmmmm het volgende:
Zal ik nu eens een schokkende bekentenis doen? Ik heb nog nooit van mijn leven een rambofilm gezien
Connor is natuurlijk ook wel een God. Maar Rambo een homo noemenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Connor Macleod is pas een echte actieheld, Rambo is een homo
Opeens weet ik weer waarvan jouw UI isquote:Op zondag 4 januari 2015 23:47 schreef timmmmm het volgende:
Connor Macleod is pas een echte actieheld, Rambo is een homo
Interessant. Dit biedt mogelijkheden om de korzelige UI van timmmmm eindelijk eens een facelift te geven.quote:Op maandag 5 januari 2015 01:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opeens weet ik weer waarvan jouw UI is
Zit de vakantie er weer op?quote:
Top. Nou, wiens correlige hoofd kunnen we nog meer een facelift geven?quote:Op maandag 5 januari 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant. Dit biedt mogelijkheden om de korzelige UI van timmmmm eindelijk eens een facelift te geven.![]()
Huidig: [ afbeelding ] ... Facelift: [ afbeelding ]
Uccies hoofd.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top. Nou, wiens correlige hoofd kunnen we nog meer een facelift geven?
Heb Weltschmerz ooit geprobeerd, maar die geeft geen moer om z'n UI.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Top. Nou, wiens correlige hoofd kunnen we nog meer een facelift geven?
Ziet er stukken beter uit idd. Die van mij is ook ooit netter gemaakt, maar ik ben vergeten door wie.quote:Op maandag 5 januari 2015 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant. Dit biedt mogelijkheden om de korzelige UI van timmmmm eindelijk eens een facelift te geven.![]()
Huidig: [ afbeelding ] ... Facelift: [ afbeelding ]
Ok.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ziet er stukken beter uit idd. Die van mij is ook ooit netter gemaakt, maar ik ben vergeten door wie.
Was eerst zo:`
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |