Nee, het was ban-waardig.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 05:05 schreef El_Matador het volgende:
De islam en Europa horen niet bij elkaar. Probeer het over 100 jaar nog maar eens.
Is dat nu al modwaardig?
Als ik het zo eens terug lees...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:25 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Nee, het was ban-waardig.
Trieste bedoening jongens. Beperk me voortaan maar weer tot baggeren in het gym topic. Blijkbaar mag mijn mening niet.
Jij bent de baas, maar is dat laatste wel zo...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:15 schreef Specularium het volgende:
Liever niet, er zit nogal een verschil tussen mensen die naar Syrie gaan of die hier een aanslag willen plegen.
Als je dit in een centraal topic gooit gaat iedereen Islambashen en wordt er al helemáál niet meer over het onderwerp geplaatst, zeker nu er zoveel individuele gevallen zijn in verschillende landen en delen etc.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:13 schreef El_Matador het volgende:
Is het een idee om 1 "patatjihadisten/terreur in Nederland"-topic te hebben? Nu krijgt elke plofkip nog zijn eigen topic, maar dat is misschien wat teveel eer?
Zoals dat met het Syrië-, Israël-Palestina- en Oekraïne-topic ook prima gaat?
We hebben nu:
- NWS / 'Nederland in vizier van 20 terreurcellen'
- NWS / Amsterdamse jihadist in Syrië omgekomen
- NWS / Nederlandse radicale moslims slaan op de vlucht
- NWS / Politieauto doelwit molotovcocktail
- NWS / Politie arresteerde Marokkaan die Amsterdamse agenten wilde doden
- NWS / Nederlandse politie kan terreur niet aan
Zo zijn wij in NWS, we hebben liever een betere/ruimere/bredere discussie per geval dan dat het makkelijker te modden is. Alles voor de goede zaak etcquote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent de baas, maar is dat laatste wel zo...
Een centraal "Nederlandse terroristen/Syriestrijders/patatjihadi's/plofmoslim-topic" zie jij dus niet zitten. Makkelijker modden lijkt me ook, maar ok.
Goed punt.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:17 schreef timmmmm het volgende:
Dan kan je over Verviers praten tot er ergens anders een inval is en wordt dat haast verdrongen
De MSM mochten willen dat ze zo'n NWS-redactie hadden...quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zo zijn wij in NWS, we hebben liever een betere/ruimere/bredere discussie per geval dan dat het makkelijker te modden is. Alles voor de goede zaak etc
Als ik de quote zie die verschijnt als je een ban hebt, vind ik het alsnog diep triest. Het is niets meer dan een mening, maar blijkbaar wordt die alleen gerespecteerd als de blauwe garde het ermee eens is. Ik verwacht sowieso weinig bijval in mijn opvattingen mbt de islam, maar om me nu monddood te maken omdat het niet policor genoeg is, vind ik laf, laag en angstig.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 16:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als ik het zo eens terug lees...
As je denkt dat je daar een ban voor hebt gehad dan heb je er duidelijk geen zak van begrepen en er ook niets van geleerd. Dat is pas triest. Ga dus maar gauw weer naar de gym.
Mail dat lekker naar forum@fok.nl. Wij zetten geen bans en ze worden ook neit besproken op het forumquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als de quote zie die verschijnt als je een ban hebt, vind ik het alsnog diep triest. Het is niets meer dan een mening, maar blijkbaar wordt die alleen gerespecteerd als de blauwe garde het ermee eens is.
Laf, laag en angstig.
Wij mogen bans niet bespreken dus eigenlijk had je hier niet eens antwoord op moeten hebben. We kunnen ook niet bannen. En zoals timmmmm zegt, mail dat ff lekker elders naar toe. Ik zou niet eens weten wat je te zien krijgt namelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:42 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Als ik de quote zie die verschijnt als je een ban hebt, vind ik het alsnog diep triest. Het is niets meer dan een mening, maar blijkbaar wordt die alleen gerespecteerd als de blauwe garde het ermee eens is. Ik verwacht sowieso weinig bijval in mijn opvattingen mbt de islam, maar om me nu monddood te maken omdat het niet policor genoeg is, vind ik laf, laag en angstig.
Is het niet jullie werk om dat te voorkomen?quote:Op dinsdag 20 januari 2015 19:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je dit in een centraal topic gooit gaat iedereen Islambashen en wordt er al helemáál niet meer over het onderwerp geplaatst, zeker nu er zoveel individuele gevallen zijn in verschillende landen en delen etc.
In een centraal topic is het niet mijn taak ervoor te zorgen dat individuele gevallen gewoon besproken kunnen worden en blijven. Het wordt simpelweg overspoeld door een golf mensen die voor het laatste nieuws komen. Da's ook helemaal niet gek, maar liever niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:19 schreef Karrs het volgende:
[..]
Is het niet jullie werk om dat te voorkomen?
* Karrs rent gauw weg
Snap ik wel, maar als je gewoon als regel instelt: "dit is een nieuwstopic en voor bashen ga je maar naar het bashtopic" lijkt me dat je dat gewoon kunt handhaven.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In een centraal topic is het niet mijn taak ervoor te zorgen dat individuele gevallen gewoon besproken kunnen worden en blijven. Het wordt simpelweg overspoeld door een golf mensen die voor het laatste nieuws komen. Da's ook helemaal niet gek, maar liever niet.
Dat is ook mijn vornaamste reden om geen voorstander te zijn
Het is niet iets wat te modden is. Het gaat ook niet om bashen, dat kunnen we voorkomen. Maar als er nu in Duckstad een terrorist aangehouden wordt bij een grote actie, is in een eventueel centraal topic, omdat iedereen over Duckstad komt praten, niet tot nauwelijks plek meer voor Verviers of andere individuele zaken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 09:31 schreef Karrs het volgende:
[..]
Snap ik wel, maar als je gewoon als regel instelt: "dit is een nieuwstopic en voor bashen ga je maar naar het bashtopic" lijkt me dat je dat gewoon kunt handhaven.
Maar ik weet niet hoe de bezetting momenteel is en of dat überhaupt zo werkt. Ik heb alleen op de FP gemod.
Nee, omdat het verzonnen is.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / (Ex-)militair houdt zich schuil in een bos rondom Landgraaf.
Het kan aan mij liggen, maar ik kan dit bericht niet terugvinden bij de aangegeven bron.
Ja, dus als je een artikeltje hebt gelezen uit Trouw dan kun je daarvan op geen enkele manier een topic over maken. Dan moet je wachten totdat dit door andere media wordt overgenomen.quote:
Klopt. Dat is zeer klote en ook een beetje kinderachtig van trouw, maar het is niet anders. Wij zijn er ook niet blij mee.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dus als je een artikeltje hebt gelezen uit Trouw dan kun je daarvan op geen enkele manier een topic over maken. Dan moet je wachten totdat dit door andere media wordt overgenomen.
Ja.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dus als je een artikeltje hebt gelezen uit Trouw dan kun je daarvan op geen enkele manier een topic over maken. Dan moet je wachten totdat dit door andere media wordt overgenomen.
Thx, heb geDMd, weet niet of je er iets mee kunt op FP eigenlijk, vond het om diverse redenen wel heel erg opmerkelijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:50 schreef timmmmm het volgende:
Als je me een DM stuurt als je dt tegenkomt, maak ik er een FPbericht van. Dat mag om een of andere reden weer wel van Trouw. Kan je die gebruiken voor je topic.
Ideaal is anders
Ze zijn wel lekker moeilijk.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja.
Een heel topic over een Trouwbericht gaat om die reden sowieso niet werken.
Je kunt er wel naar linken in een bestaand topic als het een relevant artikel is.
Maar in dat geval ook liever een andere bron als dat beschikbaar is.
Dat is inderdaad meer opinie/columnachtig dan echt een nieuwsbericht. Dat bericht overnemen in andere bewoordingen gaat me een beetje ver, dat vind ik dan weer gewoon plagiaat.quote:Op zondag 25 januari 2015 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thx, heb geDMd, weet niet of je er iets mee kunt op FP eigenlijk, vond het om diverse redenen wel heel erg opmerkelijk.
Okquote:Op zondag 25 januari 2015 23:01 schreef GGMM het volgende:
Oeh, ik wilde hier bijna een bijdehante opmerking plaatsen, dacht ff dat het de sc was ipv feedback..
Ben ik dat even mooi voor
Ik denk dat het morgen wel wordt overgenomen door andere media (en zeker op internet), denk je niet? Wacht ik even af, en als een ander dit niet oppikt dan zoek ik het wel weer op. Bedankt iig.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is inderdaad meer opinie/columnachtig dan echt een nieuwsbericht. Dat bericht overnemen in andere bewoordingen gaat me een beetje ver, dat vind ik dan weer gewoon plagiaat.
Maar dit is wel precies wat achtergronden in ons nieuws en achtergrondenforum is. Zet hierover je eigen gedachten eens op papier, wat vind je hiervan, die zelfcensuur. Goed iets, of juist niet en waarom. Kunnen anderen daar hun mening weer over geven en heb je eigenlijk dezelfde discussie als je met artikel zou hebben.
In NWS hoeft niet per se in elk topic een link ergens naar te staan, is ook voor gewone discussie. Daar is het ook achtergronden voor. Eventueel kan je dan in je topic nog een link naar dat artikel plaatsen (zonder tekst dus!) en vertellen dat je er zo opgekomen bent. Dat mag dan weer wel. Ik denk alleen niet dat het de discussie een andere insteek zal geven en eerlijk gezegd gun ik ze dan die gratisch views van ons ook niet.
Graag gedaan, zo zijn wij gewoon.quote:Op zondag 25 januari 2015 23:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen wel wordt overgenomen door andere media (en zeker op internet), denk je niet? Wacht ik even af, en als een ander dit niet oppikt dan zoek ik het wel weer op. Bedankt iig.
50 gecastreerdquote:Op maandag 26 januari 2015 15:43 schreef Disana het volgende:
NWS / OM betrapt 50 mannen op seks met jong meisje
NWS / Hoerenlopers in Limburg (16-jarig meisje en haar loverboy)
Honderden viespeuken.
Zeg maar lopende bandwerk. Fruts slijpt en jij snijdt.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik zal het je nog sterker vertellen, inmiddels zelfs 80
en specularium verzameltquote:Op maandag 26 januari 2015 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg maar lopende bandwerk. Fruts slijpt en jij snijdt.
quote:Op maandag 26 januari 2015 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Pechtold = Mussert
Ik zie het verschil niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |