wat is er veranderd dan?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:17 schreef Loekie1 het volgende:
Eindelijk goed nieuws:
Nederlandse moslims die bekend staan als radicaal zijn op de vlucht geslagen na de verijdelde aanslag in België en de terreurdaden in Frankrijk. Alleen al uit de regio Den Haag hebben de laatste dagen elf van hen de benen genomen. Vier van hen werden aangehouden in Turkije. Zij wilden naar Syrië.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)hten-Nederland.dhtml
Zo zie je maar dat het heel goed werkt om je als land weerbaar op te stellen.
Waarop?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:32 schreef RijstNatie het volgende:
nou ben ik toch ook ff benieuwd wat loeki daarop gaat antwoorden
Misschien kun je zelf die vraag proberen te beantwoorden?quote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef RijstNatie het volgende:
jij zegt dat het goed is je weerbaar op et stellen als land.
wat is er veranderd dan, waardoor die radicalen nu ineens vluchten uit nederland?
Dit is best een goede vraag, zeg!quote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef RijstNatie het volgende:
wat is er veranderd dan, waardoor die radicalen nu ineens vluchten uit nederland?
ja ik denk dat het de speech van abutaleb was, waardoor ze op de vlucht slaanquote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Misschien kun je zelf die vraag proberen te beantwoorden?
Dat was inderdaad een goede speech.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:46 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja ik denk dat het de speech van abutaleb was, waardoor ze op de vlucht slaan
Misschien hebben ze gezien dat die 2 in Parijs dood zijn geschoten, hebben ze gezien hoe in verviers in Belgie een aantal opgepakt zijn en zijn ze bang dat het hier ook met hun gebeurd straks.quote:Op maandag 19 januari 2015 10:44 schreef RijstNatie het volgende:
Als je me even kietelt moet ik misschien lachen.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dit kan niet. Onze overheid doet immers niks! Alleen maar pappen en nathouden en theedrinken met terroristen!
LEUGENS DER MEDIA.
Ik kom eraan.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:24 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je me even kietelt moet ik misschien lachen.
Ik denk dat ze al lang en breed in de picture van de AVID stonden. Dat zal dan ook de reden zijn dat ze zijn gevlucht.quote:Op maandag 19 januari 2015 11:53 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
Zo zie je maar wat een losers het eigenlijk zijn. Overigens zorgen ze er wel voor dat ze, door te vertrekken, in de picture komen van het AIVD. Ze vluchten dus hebben iets op hun kerfstok.
Grappig is dat ze allemaal uit het schilderswijk lijken te komen. Dus toch een jihaddriehoek?
Ja, je hebt gelijk. Goed werk van onze AIVDquote:Op maandag 19 januari 2015 11:55 schreef AllesisvoorBassie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al lang en breed in de picture van de AVID stonden. Dat zal dan ook de reden zijn dat ze zijn gevlucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |