Bron: www.telegraaf.nlquote:Een ex-militair houdt zich schuil in een bos rondom de gemeente Landgraaf. Twee politieagenten zijn omgekomen nadat zij de man wilden arresteren. De politie heeft de buurtbewoners geadviseerd om het bos en omstreken te vermijden totdat de situatie onder controle is.
Het gaat om de 34-jarige John R die eerder deze dag werd gearresteerd door de politie, de man wist te ontsnappen en is op een crossmotor het bos in gereden. Een paar agenten zijn hem achtervolgd en zijn waarschijnlijk allen vermoord door de ex-soldaat, die de afgelopen jaren heeft gediend bij het Korps-Commandotroepen.
Vanavond zal de landmacht het bos omsingelen, en proberen om de situatie onder controle te krijgen.
"They drew first blood."quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:33 schreef delano.888 het volgende:
Waarom wilde ze hen arresteren dan voordat hij 2 mensen vermoorde?
Ik vermoed dat dit niet om een Nederlander gaat. Link werkt niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Nederlandse agenten die sheriff spelen
Wie belt de voormalig CO van deze Nederlander?
Hij is onderweg.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
waarschijnlijk omdat de grap hier:quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:34 schreef Resistor het volgende:
Doe even een direct linkje, ik kan het niet terug vinden.
al verpest isquote:
Hij moet zich al verantwoorden:quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:36 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies. Als het echt zou zijn, zou er een extra Journaal zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:37 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Volgens mijn is het dus idd een 'grapje'
Godverquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu al de fokker van het jaar, nondefuckingknetters nu ik er aan terug denk.... Ow wauw.
ZUUUUURDTOOOFFFFF
Met de naam John R gaan er niet veel intrappen. Had TS er iig Jan R van moeten maken.quote:Op woensdag 21 januari 2015 19:42 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Godver![]()
Hou je mond als je weet wie het iszou zo leuk zijn als mensen dit artikel lezen en daarna echt denken dat er een ex-commando in een bos in landgraaf zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |