Icm de contactgegevens gaat het wel stukken makkelijkquote:Op maandag 26 januari 2015 09:42 schreef gianni61 het volgende:
terecht, al zal het niet vel helpen.
ze kunnen wel zoveel dna verzamelen daar, maar als ze niks hebben om het mee te matchen, vinden ze die mannen toch nooit
dat wel jaquote:Op maandag 26 januari 2015 09:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Icm de contactgegevens gaat het wel stukken makkelijk
Dus doorlopen dan maar? Er is nog geen enkele man met de voordeur geconfronteerd, dus actueel want ze wachten nu thuis in spanning af......quote:Op maandag 26 januari 2015 09:41 schreef CarltonBanks het volgende:
beetje oud nieuws, vind je zelf ook niet?
OM betrapt vijftig mannen op seks met jong meisje
Ben jij ook zo een engerd?quote:
Engerd? Zo eentje die 21-jarige dames aantrekkelijk vindt? Wat een goorlap.quote:Op maandag 26 januari 2015 09:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ben jij ook zo een engerd?
En nee, je krijgt geen pics, ga je eigen pik maar klaarmaken.
Helaas voor jou zijn mijn mooie meiden al voorzien en ja ze zijn indd geen 16 jr meer dus in principe zou het mogen.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Engerd? Zo eentje die 21-jarige dames aantrekkelijk vindt? Wat een goorlap.![]()
16 Vind ik trouwens ook niet schandalig jong. Ik begrijp dat zo iemand te jong geacht wordt om voor dit beroep te kiezen, maar ik kan me ook best voorstellen dat niet iedereen van haar klanten op de hoogte was van haar minderjarigheid. In dat geval vind ik niet dat je ze daarvoor moet bestraffen.
Zo werk dat niet.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef TorroFernandes het volgende:
In dat geval vind ik niet dat je ze daarvoor moet bestraffen.
Hahaha, mooi!quote:Op maandag 26 januari 2015 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
Die hoerenlopers zullen wel slappe geslachtsdelen hebben van dit nieuws
Hoe kut moet dat zijn als de politie aan je deur staat en je moet vertellen aan je vrouw en kids dat je een 16-jarige gepaalt hebt en dat je de bak in moet
Wat lul je nou, helaas voor mij?quote:Op maandag 26 januari 2015 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Helaas voor jou zijn mijn mooie meiden al voorzien en ja ze zijn indd geen 16 jr meer dus in principe zou het mogen.
Maar ik wens je succes met je zoektocht kerel.
Maar het ging mij erom dat dit 16 jarige meisje Punt 1: gedwongen werd of iig misbruik werd gemaakt door welke oorzaak dan ook en Punt 2: te jong is.
Niet alles werkt goed. Al begrijp ik de redenering wel enigszins. Ik verwacht trouwens dat een rechter het zeker mee zal nemen in het vonnis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |