Ik heb Nuonquote:Op zondag 4 januari 2015 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Haha, laatst weer eens gebeld door zo'n Essent muts.
Ik liet 'r dit keer uitrazen en -slijmen en of ik de bedragen van een kuub gas en eenheden stroom in de buurt had. Ja, want ik had er net een paar dagen eerder naar gekeken.
Heeft u een collectiviteitskorting of een speciaal contract?
Nou nee, niet dat ik weet en dat interesseert me ook niet.
Bleken haar aanbiedingen van Essent (ik herhaal: Essent) hoger te liggen dan wat ik nu bij de Nuon betaal.
Einde vriendelijkheid en geslijm en ineens zo zakelijk als Nina Storms-Brink.
Ik moet u nog wel wijzen op uw privacy en daarvoor laat ik u zo een bandje... Tuut, tuut, tuut...
eh... die had ik, maar overgestapt naar Essent bedoel ikquote:
Ja, ik ga dit jaar wel even rondkijkenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:10 schreef drakin het volgende:
Je kan gewoon weer overstappen Fann, gewoon steeds de aanbiedingen goed in de gaten houden, overstappen loont tenslotte wel.
Doe ik mee door te bellen wanneer mijn contract precies afloopt bij Essent, had het 5 jaar vastgezet en zit daardoor al erg lang erg voordelig. Maar niet meer zodra het afloopt dus dan wil ik overstappen.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, ik ga dit jaar wel even rondkijkener zijn nog een hoop dingen waar ik niet aan toe
ben gekomen of gewoon even de puf niet voor had na dit niet al te leuke jaar, maar ik zal
mezelf een schop onder de kont geven
Bij ons ging het per jaar, dat weet ik nog wel, 5 jaar vond ik te lang, dus dat is dan weer mazzel,quote:Op zondag 4 januari 2015 23:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Doe ik mee door te bellen wanneer mijn contract precies afloopt bij Essent, had het 5 jaar vastgezet en zit daardoor al erg lang erg voordelig. Maar niet meer zodra het afloopt dus dan wil ik overstappen.
Nee dan moet je een boete betalen, maar ik wil er ook niet uit. Het is immers gelukkig voordeliger.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij ons ging het per jaar, dat weet ik nog wel, 5 jaar vond ik te lang, dus dat is dan weer mazzel,
of je ook halverwege uit kan stappen moet ik even gaan nakijken...
ow... een boete... nah dan blijf ik wel even zitten, komt het volgend jaar wel ..quote:Op zondag 4 januari 2015 23:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee dan moet je een boete betalen, maar ik wil er ook niet uit. Het is immers gelukkig voordeliger.
Ik zeg trouwens meestal tegen callcentermutsen dat ik gewoon meer wil betalen, is meteen hun hele verhaal weg.
Ik las laatst dat het 150 euro was, maar ik hoor ook weer iets over dat het maar 15 euro boete per jaar mag zijn. Dus lettertjes lezen en als overstappen voordeliger is dan die 15 euro (als dat klopt) dan kun je die boete wel weer riskeren.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:21 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... een boete... nah dan blijf ik wel even zitten, komt het volgend jaar wel ..
Ik ga er één dezer dagen wel eens even voor zittenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik las laatst dat het 150 euro was, maar ik hoor ook weer iets over dat het maar 15 euro boete per jaar mag zijn. Dus lettertjes lezen en als overstappen voordeliger is dan die 15 euro (als dat klopt) dan kun je die boete wel weer riskeren.
Oud huis, 1-gezinswoning, tussenwoning, 70 euro, gas, electra en cv-onderhoudscontract in 1. Dus ik vind dat je hoog zit. Ik douche om de dag en op dit moment staan er 3 computers en een verwarming aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Wat betalen jullie aan gas en elektra per maand?
Ik zit op 150 euro en vergeleken met anderen vind ik dat wel meevallen, gezien het oppervlakte van onze woning.
Wij ook, maar hebben we zelf zo ingesteld, we zaten op 180 euro per maand, maar wel veelquote:Op zondag 4 januari 2015 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Wat betalen jullie aan gas en elektra per maand?
Ik zit op 150 euro en vergeleken met anderen vind ik dat wel meevallen, gezien het oppervlakte van onze woning.
Bah.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
Oud huis, 1-gezinswoning, tussenwoning, 70 euro, gas, electra en cv-onderhoudscontract in 1. Dus ik vind dat je hoog zit. Ik douche om de dag en op dit moment staan er 3 computers en een verwarming aan.
1 keer per week bij jou Golfje?quote:
Minstens 1x per dag.quote:
Ook in de winter? Dan droogt de huid zo snel uit door de lage luchtvochtigheid, wassen is zat hoor op de andere dag. En wasgoed gaat ook vrij vaak dus schoon zat.quote:
Na het douchen flink insmeren met crème of vaseline voor het behoud van mijn gladde babyhuidje.quote:Op maandag 5 januari 2015 00:56 schreef drakin het volgende:
Ook in de winter? Dan droogt de huid zo snel uit door de lage luchtvochtigheid
Je schijnt het ook in smeerbare uitvoeringen te hebben met een geurtje...quote:Op maandag 5 januari 2015 01:05 schreef drakin het volgende:
vaseline stinkt zo, en veel te vet voor insmeren.
gewoon soort bodylotion dusquote:Op maandag 5 januari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je schijnt het ook in smeerbare uitvoeringen te hebben met een geurtje...
Minstens elke dag met een douchegel... Soms een bodylotion maar meestal nietquote:Op maandag 5 januari 2015 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon soort bodylotion dus
En hoe vaak douche jij sjoef?
Ik krijg tegenwoordig korting van de Nuon als ouwe klant..quote:Op maandag 5 januari 2015 01:17 schreef drakin het volgende:
Ook elke dag, dat hoeft toch echt niet als je gewoon normaal leeft en niet overbodig zweet of een week lang dezelfde kleding draagt/je bed niet verschoond.
Scheelt ook in je energierekening
Jij zit extreem goedkoop, netjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Oud huis, 1-gezinswoning, tussenwoning, 70 euro, gas, electra en cv-onderhoudscontract in 1. Dus ik vind dat je hoog zit. Ik douche om de dag en op dit moment staan er 3 computers en een verwarming aan.
Ik heb wel net een nieuwe keuken en een vriend van mijn zoon is hier afgelopen jaar zowat elk weekend, vandaar het 3e beeldscherm, de douche wordt wel dagelijks gebruikt, maar niet altijd door mij(soms wel). Dus ik hoop maar dat het op die 70 euro blijft dit jaar. In april weet ik het.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit extreem goedkoop, netjes.
Hier geen tussenwoning, wel 1-gezinswoning.
Pelletkachel voor de avonduren, CV overdag.
Koken op inductie.
En de douche wordt hier dagelijks gebruikt.
ik dacht dat het over energiekosten ging, ik wilde net vertellen dat ik 150 euro terug krijg en datquote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
Wist u dat.....ik na bovenstaande posting van de door mij zeer gewaardeerde user sacha het idee heb, dat er nu meer users gaan zijn die het doel van dit topic gaan begrijpen? Je zou er bijna een beetje vrolijk van gaan worden....
Nou ja da wast eigenlijk wel, bij de collectieve dinges van de woningbouwvereniging zaten wequote:
Ik persoonlijk de [WUD] topics van SignOTheTimes een beetje mis?quote:Wist u dat...
nee, dat wist ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik persoonlijk de [WUD] topics van SignOTheTimes een beetje mis?
Wist je dat ik de knuffel van shmoopy hier nog heb liggen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:18 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:18 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik correspondeer al bijna een jaar met 'm. Hij is FOK!ker. Zal z'n username niet verklappen. Kwamen elkaar tegen in het Zomergasten topic. Later in topics die we beiden interressant vonden.quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef sacha het volgende:
[..]
tong80 geïnterviewd gaat worden door Frénk van der Linden...
dat wist ik niet, vertel!
ah, op die fietsquote:Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik correspondeer al bijna een jaar met 'm. Hij is FOK!ker. Zal z'n username niet verklappen. Kwamen elkaar tegen in het Zomergasten topic. Later in topics die we beiden interressant vonden.
Vind me boeiend genoeg om te interviewen. Zal niet zeggen waarom. Dit is al te onbescheiden.
Nee dat wist ik niet...quote:Op zondag 4 januari 2015 20:35 schreef sacha het volgende:
ik onlangs ben overgestapt van Nuon naar Eneco?
tong80 is natuurlijk een fenomeen. 500500 intelligente posts. Verder zijn 40.000 interessante topics op FOK! Heb ik het nog niet over zijn briljante one-liners gehad. Met briljante one-liners posten ben ik gestopt. Ben overgestapt naar genialiteitquote:
wat bedoel je?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
tong80 is natuurlijk een fenomeen. 500500 intelligente posts. Verder zijn 40.000 interessante topics op FOK! Heb ik het nog niet over zijn briljante one-liners gehad. Met briljante one-liners posten ben ik gestopt. Ben overgestapt naar genialiteit
Gaat dat interview dan ook nog op FOK! gepubliceerd worden?quote:Op donderdag 15 januari 2015 11:27 schreef tong80 het volgende:
Ik correspondeer al bijna een jaar met 'm. Hij is FOK!ker. Zal z'n username niet verklappen. Kwamen elkaar tegen in het Zomergasten topic. Later in topics die we beiden interressant vonden.
Vind me boeiend genoeg om te interviewen. Zal niet zeggen waarom. Dit is al te onbescheiden.
Ja.quote:Op donderdag 15 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat dat interview dan ook nog op FOK! gepubliceerd worden?
Update:quote:Op donderdag 15 januari 2015 10:43 schreef sacha het volgende:
tong80 geïnterviewd gaat worden door Frénk van der Linden...
dat wist ik niet, vertel!
quote:Op zondag 18 januari 2015 23:36 schreef tong80 het volgende:
Eerdaags Tong in Kunststof op Radio-1. Serieus.
en moet ik dat lezenquote:Op donderdag 15 januari 2015 12:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gaat dat interview dan ook nog op FOK! gepubliceerd worden?
Interessant! Leuk om te weten.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:40 schreef tong80 het volgende:
Nosferatu, de Dracula-film van Werner Herzog is opgenomen in Delft
Dat is vast door mannen verzonnenquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Of we blijven het slikken Sas..
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vrouwen-jong-.html
Maakt dat iets uit dan als je het uitspuugt?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wil best de slachtofferrol aannemen in deze
kettinkje naast plaatje dingquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:43 schreef FANN het volgende:
[..]
godver hoe werkte dat ook weer met die link?
a dat werkt toch ook nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:47 schreef chufi het volgende:
[..]
plak je de url er in van je link of plaatje ...
Je typt je tekst, selecteert dat en klikt dan op het kettinkje en plaktquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:48 schreef FANN het volgende:
[..]
a dat werkt toch ook nietwaar moet ik dan die tekst neer zetten?
http://www.mistermoney.nl(...)it opgehaald worden?quote:Op donderdag 22 januari 2015 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je typt je tekst, selecteert dat en klikt dan op het kettinkje en plakt
Je tikt eerst fietsbel, selecteerd fietsbelt met je muis en kliki op ketting en pastequote:Op donderdag 22 januari 2015 19:56 schreef FANN het volgende:
na ga ik het ng 1x prberen ik klik op dat tekentje, plak de url erin en waar moet ik dan fietsbel tikken?
gewoon achter die url?
http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.htmlquote:Op donderdag 22 januari 2015 19:22 schreef chufi het volgende:
Of we blijven het slikken Sas..
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vrouwen-jong-.html
Daarom zien de vrouwen van lelijke mannen er altijd een stuk jonger uit dan dat ze werkelijk zijnquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef sacha het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.html
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom zien de vrouwen van lelijke mannen er altijd een stuk jonger uit dan dat ze werkelijk zijn
quote:Op donderdag 22 januari 2015 20:10 schreef sacha het volgende:
http://www.nu.nl/wetensch(...)ma-tijdens-seks.html
5 jaar later zijn die mannen natuurlijk nóg lelijker geworden... kan je nagaan wat datquote:Op donderdag 22 januari 2015 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]![]()
Je plaatst een artikel uit 2009?
Als het bij wist u datjes blijft is het toch wel leuk lijkt me? Al is het niet echt 40+ natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:50 schreef sacha het volgende:
Karina!
mag hier een slotje op?
*lief kijkt*
quote:1 op de 3 mannen die gaat scheiden is boven de 50 jaar. In 1991 was dit nog 1 op de 6.
er zijn 2 mensen die zich als kleuters gedragenquote:Op donderdag 22 januari 2015 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Als het bij wist u datjes blijft is het toch wel leuk lijkt me? Al is het niet echt 40+
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |