Je schijnt het ook in smeerbare uitvoeringen te hebben met een geurtje...quote:Op maandag 5 januari 2015 01:05 schreef drakin het volgende:
vaseline stinkt zo, en veel te vet voor insmeren.
gewoon soort bodylotion dusquote:Op maandag 5 januari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Je schijnt het ook in smeerbare uitvoeringen te hebben met een geurtje...
Minstens elke dag met een douchegel... Soms een bodylotion maar meestal nietquote:Op maandag 5 januari 2015 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
gewoon soort bodylotion dus
En hoe vaak douche jij sjoef?
Ik krijg tegenwoordig korting van de Nuon als ouwe klant..quote:Op maandag 5 januari 2015 01:17 schreef drakin het volgende:
Ook elke dag, dat hoeft toch echt niet als je gewoon normaal leeft en niet overbodig zweet of een week lang dezelfde kleding draagt/je bed niet verschoond.
Scheelt ook in je energierekening
Jij zit extreem goedkoop, netjes.quote:Op zondag 4 januari 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Oud huis, 1-gezinswoning, tussenwoning, 70 euro, gas, electra en cv-onderhoudscontract in 1. Dus ik vind dat je hoog zit. Ik douche om de dag en op dit moment staan er 3 computers en een verwarming aan.
Ik heb wel net een nieuwe keuken en een vriend van mijn zoon is hier afgelopen jaar zowat elk weekend, vandaar het 3e beeldscherm, de douche wordt wel dagelijks gebruikt, maar niet altijd door mij(soms wel). Dus ik hoop maar dat het op die 70 euro blijft dit jaar. In april weet ik het.quote:Op maandag 5 januari 2015 07:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zit extreem goedkoop, netjes.
Hier geen tussenwoning, wel 1-gezinswoning.
Pelletkachel voor de avonduren, CV overdag.
Koken op inductie.
En de douche wordt hier dagelijks gebruikt.
ik dacht dat het over energiekosten ging, ik wilde net vertellen dat ik 150 euro terug krijg en datquote:Op maandag 12 januari 2015 22:26 schreef Kingstown het volgende:
Wist u dat.....ik na bovenstaande posting van de door mij zeer gewaardeerde user sacha het idee heb, dat er nu meer users gaan zijn die het doel van dit topic gaan begrijpen? Je zou er bijna een beetje vrolijk van gaan worden....
Nou ja da wast eigenlijk wel, bij de collectieve dinges van de woningbouwvereniging zaten wequote:
Ik persoonlijk de [WUD] topics van SignOTheTimes een beetje mis?quote:Wist u dat...
nee, dat wist ik nietquote:Op maandag 12 januari 2015 23:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik persoonlijk de [WUD] topics van SignOTheTimes een beetje mis?
Wist je dat ik de knuffel van shmoopy hier nog heb liggen ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:18 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:18 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |