quote:
Op maandag 9 maart 2015 01:23 schreef Mark het volgende:[..]
Het lastige is dat je pas achteraf kunt constateren of iemand zijn/haar topic actief gaat bijhouden. Jouw voorstel van 48 uur lijkt me een mooi idee. Ik ga dit ook in ieder geval meenemen naar achter om te zien of hier een forumbrede beleidslijn uit kan komen.
[..]
Ik denk dat als er niemand in een enquete topic zou reageren, dat meer effect heeft dan het uiten van die ergernis. Zie bijvoorbeeld eens deze post:
[..]
[..]
Staan er al:
FHF / Enquêtes op FOK![..]
Ik doe mijn best, maar ik kan niet zomaar bepalen dat er voor FHF andere regels gelden dan elders op het forum. Zo lang een topic te goeder trouw kan zijn, moet ik daar wel van uitgaan.
Maar ik ben blij dat jullie in ieder geval de moeite nemen om hier van gedachte te wisselen over hoe het beter zou kunnen
Zoals gezegd ga ik in ieder geval eens kijken of we een 48 uurs regel kunnen invoeren!
Late reactie, zie het nu pas.
Ik spreek even voor mezelf: Ik weet dat je je best doet en je moet je ook vooral niet persoonlijk aangesproken voelen. Je doet het goed.

Het is gewoon een lastig subforum, komt ook omdat de admins hebben besloten dat FHF dé plek is voor enquetes omdat het nergens anders past.
Dat bedoel ik dus met afvalputje, niet jouw schuld.
Maar het maakt het verrotte lastig want het komt wél op jouw bordje.
Het trekt trollers aan en die zie je ook terug in topics die wel serieus van onderwerp zijn en dan bedoel ik dus echte hulpvragen ipv schoolonderzoekjes.
In notime zijn die topics compleet verneukt met "grappige" opmerkingen en dat maakt de drempel om hier te posten toch wel een stukje hoger, kan niet de bedoeling zijn.
Fijn dat je die 48 uur suggestie meeneemt in je overleg met collega's.
Heb je daar al antwoord op als ik vragen mag?