Die euforie is legitiem.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:26 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ach zo heeft iedereen dat wel, ik was ook verbaasd over jouw euforie wat betreft die Antlers plaat.
Dan komen we toch weer in een eindeloze subjectiviteit-objectiviteits discussie terecht?quote:
Jij hebt te weinig levenservaring om Familiars te kunnen waarderen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dan komen we toch weer in een eindeloze subjectiviteit-objectiviteits discussie terecht?
quote:Foolish Beat made Gibson the youngest person to write, produce and sing a number-one single entirely on her own when "Foolish Beat" hit the top of the U.S. Billboard Hot 100 singles chart in the summer of 1988.
Kijk, daar verlul je je toch. Alleen met kerst een keer gezien. En wel Sietske gezien hebben in novemberquote:Op zondag 4 januari 2015 13:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja Sietske heb ik ook gezien!!! Die vond ik ook fantastisch. Die deed ook dat nummer van Stromae toch? Echt heel knap. Ik was positief verrast door de Voice, laat ik dat maar zeggen
Ik heb inderdaad niet met kerst gekeken maar in novemberquote:Op zondag 4 januari 2015 14:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kijk, daar verlul je je toch. Alleen met kerst een keer gezien. En wel Sietske gezien hebben in november
Zou zeggen van wel. Of die artiest moet Dr. Dre heten.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:13 schreef DO2 het volgende:
Als 'n artiest deze maand begint met het opnemen van een studioalbum, en daar zo'n 4 weken voor uit trekt,
mogen we dan dit jaar nog de release verwachten? Jawel, toch?
Oei dat is wel een behoorlijke naam ja, komen volgens mij dit jaar best wel wat releases van grote namen, was vorig jaar wat minder, dus hoeft niks te zeggen overigens.quote:Op zondag 4 januari 2015 16:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
http://diymag.com/2015/01(...)ic-at-somerset-house
Wauw, dat lijkt me echt fascinerend om te zienquote:Op zondag 4 januari 2015 16:31 schreef DO2 het volgende:
[..]
http://diymag.com/2015/01(...)ic-at-somerset-house
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |