dat was maar 1 jaar na Spinning Around en Kidsquote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was Can't Get You Out of my Head
quote:Op zondag 4 januari 2015 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was Can't Get You Out of my Head
Is Kids uit 2000 ja? Ik dacht dat die veel ouder was. Spinning Around was een klein hitje, dat zie ik niet echt als een grote comeback.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:35 schreef ranja het volgende:
[..]
dat was maar 1 jaar na Spinning Around en Kids
Wow die is wel vetquote:
Jup. Een van de weinige waar ik graag naar luisterquote:Op zondag 4 januari 2015 13:36 schreef Norrage het volgende:
Popheld der pophelden is natuurlijk Timberlake. Het bijna hedendaagse equivalent van MJ.
Maar dat wisten we na vorig jaar natuurlijk al wel weer, toen hij 1 goed en 1 waardeloos album uitbracht.
Robbie was destijds ook wel een persoonlijke favoriet. Dat Swing album was echt super. En Escapology is natuurlijk wel een klassiekertje.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is Kids uit 2000 ja? Ik dacht dat die veel ouder was. Spinning Around was een klein hitje, dat zie ik niet echt als een grote comeback.
Kids was wel een tof plaatje ook. Robbie Williams heeft ook wel leuke dingen gedaan
Dat is zeker waar.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:44 schreef Kerftminister het volgende:
Justin Timberlake is wel een held ja, maar ook hij heeft niet echt een album uitgebracht dat volgeladen zit met topnummers, veel filler ook bij hem
Dat is sowieso het grootste manco van popmuziek, dat het puur gemaakt is om te verkopen, er zijn maar weinig popplaten die in zijn geheel ook mee kunnen doen met bijvoorbeeld gitaarmuziek, Hip-Hop of Jazz.quote:
Ik heb dat nummer uit mijn hoofd verbannen geloof ikquote:Op zondag 4 januari 2015 13:48 schreef ranja het volgende:
Trouwens Norrage je had het laatst over The Box. Ken je deze nog
Kreeg ik het altijd wel warm van
ook zonder geluid prima hoorquote:Op zondag 4 januari 2015 13:50 schreef Norrage het volgende:
Ik heb dat nummer uit mijn hoofd verbannen geloof ik
Nauwelijks om eerlijk te zijn. Doe mij Kylie maarquote:
Ok, ik heb best een zwak voor Kylie Monigue en ze heeft zeker 'n berg heel catchy nummers, maar ... lees ik dit nu goed... misschien wel beter dan Thri... Verdomd... Het staat er toch echt.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:18 schreef Kerftminister het volgende:
Ja misschien wel de beste pop-plaat die ik ooit gehoord heb, misschien wel beter dan Thriller.
Dit.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:13 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ok, ik heb best een zwak voor Kylie Monigue en ze heeft zeker 'n berg heel catchy nummers, maar ... lees ik dit nu goed... misschien wel beter dan Thri... Verdomd... Het staat er toch echt.
Hey! Kerft! Wakker worden! Tijd voor je pillen, jongen!!
* Out.
Ja misschien moet ik Thriller ook nog eens opnieuw luisteren, denk nog wel dat die beter is, maar was zo verrast door Fever, echt wát een album, ga later vandaag eens een review schrijven.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:13 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ok, ik heb best een zwak voor Kylie Monigue en ze heeft zeker 'n berg heel catchy nummers, maar ... lees ik dit nu goed... misschien wel beter dan Thri... Verdomd... Het staat er toch echt.
Hey! Kerft! Wakker worden! Tijd voor je pillen, jongen!!
* Out.
Kan er niks aan doen, ben zelden zo positief over een album na de eerste luisterbeurt. De laatste tijd alleen bij Black Messiah.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:21 schreef Norrage het volgende:
Dacht dat je het over Body Language had, die was wel goed. Maar Fever? Meh. Maakt het verhaal nog erger
Vooral die eerste.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:14 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik wist het meteen omdat mijn zusje fan van ze was destijds, die gooide me elk jaar dood met hun nummers
Deze nummers man wat een hits
Je bent maar een rare jongen.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Kan er niks aan doen, ben zelden zo positief over een album na de eerste luisterbeurt. De laatste tijd alleen bij Black Messiah.
Was zij ook 27 toen ze dood ging?quote:Op zondag 4 januari 2015 14:25 schreef DO2 het volgende:
Ik heb trouwens ook een enorm zwak voor Aaliyah. Maar die ligt qua sound niet echt in het verlengde van Kylie.
Hoe dan ook, als je op zoek bent naar een catchy popalbum met een ( sexy ) vrouw in de hoofdrol:
[ afbeelding ]
!
Ach zo heeft iedereen dat wel, ik was ook verbaasd over jouw euforie wat betreft die Antlers plaat.quote:
Genot.quote:Op zondag 4 januari 2015 14:25 schreef DO2 het volgende:
Ik heb trouwens ook een enorm zwak voor Aaliyah. Maar die ligt qua sound niet echt in het verlengde van Kylie.
Hoe dan ook, als je op zoek bent naar een catchy popalbum met een ( sexy ) vrouw in de hoofdrol:
[ afbeelding ]
!
Sowieso jonger. 20 of 21 meen ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |