SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi Finals
Saturday January 3
Michael van Gerwen v Gary Anderson
Phil Taylor v Raymond van Barneveld
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Simba180 fansite
http://web.archive.org/we(...)wardvancuilenborg.nl
HET TV-MOMENT VAN 2015It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Haters gaan haten.quote:
Wat had jij als TT?quote:
minder minder minderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Meer of minder topics dan vorig jaar overigens?
Stijging van 7%quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
minder minder minderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Zijn we wel gewend toch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zwakke poging van GGMM om te stoken
Hij spoort zelf niet dat ie op zo'n heks wilt duikenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
anderson zegt even tegen zijn vrouwtje dat ze niet spoort
4 berichtjes gekregen tot nu. gr gr.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zullen jullie nu dus nooit weten.
Bedankjes mogen via DM naar Ikstampoptacos
Zijn vrouw kan terug zeggen dat hij niet sportquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
anderson zegt even tegen zijn vrouwtje dat ze niet spoort
Wie niet?quote:
Minder! Minder! Minder!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
meteen naar auschwitz ermeequote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:29 schreef leolinedance het volgende:
Mongolen hier die voor Anderson zijn
Jeugdzorg schijnt er dit keer bij betrokken te zijn. Topshow.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze hebben problemen met de aannemer en spreken de taal niet.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:29 schreef Shreyas het volgende:
Van Gerwen speelt slechter dan Barney in zijn slechtste dagen, hoeveel kansen kun je laten liggen zeg
Echt een tokkie die ventquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:30 schreef Paul99 het volgende:
Wat praat die scholten weer een onzin...
Gary 2 van de 3.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
MVG verliest dus 3 van zijn 4 begonnen sets
Doet er niet toe, als je vier sets weggeeft in de halve finale tegen een speler als Gary Anderson verdien je het niet eens om de finale te spelenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:30 schreef Travel. het volgende:
Nu komt het goed, hij gaat geen set meer verliezen.
tuurlijk , neem ook nog even wat goud mee voor de zekerheidquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mag het via Westerbork? Dan pak ik daar de trein wel, is wat dichterbij.
Zak in elkaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doet er niet toe, als je vier sets weggeeft in de halve finale tegen een speler als Gary Anderson verdien je het niet eens om de finale te spelen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Gespeeld dit. ik ga in de kroeg kijken.
Had je beter nu kunnen inzetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:32 schreef Travel. het volgende:
Gerwen nu op 2.07/1.74..... Dat is slecht nieuws
Zelfs bij 6-4 zie ik het somber inquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het daarna 6-3 wordt is het helemaal over.
Ja, dan kan die beter weglopen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het daarna 6-3 wordt is het helemaal over.
haha ga lekker in een hoekje zitten huilenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doet er niet toe, als je vier sets weggeeft in de halve finale tegen een speler als Gary Anderson verdien je het niet eens om de finale te spelen
Doe het voor mijn Unibet dan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gewoon 7-6 na de tiebreakquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:32 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zelfs bij 6-4 zie ik het somber in
Knap hoe jij altijd net één stap te ver gaat waardoor het absoluut niet meer grappig is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het 11-3 wordt is het over.
Het had nooit zo ver moeten komen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had je beter nu kunnen inzetten.
Zo teringdik zijn is sws niet goed voor je hart.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:33 schreef Paul het volgende:
Zou dit goed voor je hart zijn als dartser
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:33 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
haha ga lekker in een hoekje zitten huilen
Deze reacties!quote:
En de restquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo teringdik zijn is sws niet goed voor je hart.
Doping inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:33 schreef Nober het volgende:
Over 10 jaar gooien ze allemaal boven de 110.
Wat een untermenschen waren het toch die 15 jaar geleden nog helden waren in het dartsen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:33 schreef Nober het volgende:
Over 10 jaar gooien ze allemaal boven de 110.
Komt een speciaal sportcentrum voor darters.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:34 schreef Mansjester het volgende:
Het wordt een levensstijl![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze zijn nog steeds allemaal tyfusdik. Wat een grap
Anderson.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zou niet weten op wie ik moest wedden als ik nu moest inzetten
Dat je vaak je sokken niet meer zelf aan kunt.quote:
hjbquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe boeiend hij jou vindt.
Taylorquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zou niet weten op wie ik moest wedden als ik nu moest inzetten
ga je nfl of barney straksquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Watte? Ik zit op mobiel dus soms mis ik wat
Je hebt wel een teiltje nodig.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, ze omschreef zichzelf als een dikke Nicki Minaj
Dus dit zal d'r ongeveer zijn
[ afbeelding ]
Gadverdamme.....quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou nou, dit zijn wel hele radicale gedachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:40 schreef Geo4kant het volgende:
Zulke mensen zouden verplicht naar een strafkamp moeten of 3x zoveel ziektekosten betalen
Het werkt wel.quote:
Z'n scoren ook niet de laatste paar legs.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Tja, z'n dubbels zijn niet goed genoeg.
Ja, hij gooit net een keer 20 ipv tops.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:41 schreef Zorro het volgende:
Kan Anderson de tops eigenlijk wel missen of wat is dat hier?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo heb je 2 Nederlanders in de halve finale, zo geen 1 in de finale.
Iedereen hier is gewoon negatief.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo heb je 2 Nederlanders in de halve finale, zo geen 1 in de finale.
Grindrquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
#viesdik moet lekker naar de homoversie van pepper.nl
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
#viesdik moet lekker naar de homoversie van pepper.nl
Mwa het blijft Gary Andersonquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:43 schreef F.M.D. het volgende:
anderson gaat na vorig jaar echt niet weer zo een voorsprong weggeven. dat gebeurt hem niet meer.
En de volgende. En de volgende.quote:
Hij laat de kansen gewoon liggen. Anderson begint regelmatig met een 60 score aan zijn legs, maar dat wordt niet afgestraft.quote:
Stijn is nu even een 9 darter aan het gooien op zijn dartbord.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:44 schreef Mansjester het volgende:
Stinho is hem geboekt, moest zeker nog boodschappen doen
90 darter*quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn is nu even een 9 darter aan het gooien op zijn dartbord.
Als hij zijn kansen pakt, kan hij winnen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij laat de kansen gewoon liggen. Anderson begint regelmatig met een 60 score aan zijn legs, maar dat wordt niet afgestraft.
In de legs van Anderson staat van Gerwen bijna altijd op grote achterstand zodat Gary zonder druk zijn dubbel kan gooien.
Dit is niet de top van Gerwen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef F.M.D. het volgende:
als anderson wint verslaat ie gerwen op z'n top
IK OOK OKOKKOKquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet sterke drank hebben, ik kan dit niet aan.
Jij kan beter gewoon je bek houden als het om darten gaat volgensmijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:45 schreef F.M.D. het volgende:
als anderson wint verslaat ie gerwen op z'n top
Neejohquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Mvg dacht dat hij gary wel ff zou pakken.
Tegen Thornton was het nog net iets beter, maar dit is echt vrij goed hoor.quote:
*omquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef bombmannl het volgende:
[..]
Jij kan beter gewoon je bek houden als het om darten gaat volgensmij
die weet echt wel goed gary is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef Smoofie het volgende:
Mvg dacht dat hij gary wel ff zou pakken.
Waar is Koert idd?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:48 schreef Oliver23 het volgende:
Jammer dat Koert en Co niet in de studio zitten
Hij zou eigenlijk een bril op moeten zetten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:47 schreef Paxcon het volgende:
Waarom zal hij nu ineens fantastisch gaan gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |