Waarom mag die gozer ook meedoen? Dat is competitievervalsing.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] v [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jezus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Meanwhile at the Lakeside.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Jezus.
Fijn dat je zo eerlijk bent ±'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shift + ctrl nog een keer indrukken gr grquote:
Ik las net dat jij een successupporter bent.quote:
Zou bullseye raken trouwens.quote:
ok.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Shift + ctrl nog een keer indrukken gr gr
ritsje open zeker?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eenpijlsgemiddelden denk ik?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef Mani89 het volgende:
Meanwhile at the Lakeside.
[ afbeelding ]
Wijf van Kim Huybregts gezien?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:20 schreef Kolonel-Spuitpoep het volgende:
Dat wijf van Anderson is echt spuuglelijk.
Zwakke poging van GGMM om te stokenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik las net dat jij een successupporter bent.
Ja jammer idd. Gerwern verloor set 1, toen was het immers al gespeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 21:23 schreef AchJa het volgende:
Anderson geeft zometeen weer gas en klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |