SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
halverwege 80 gemiddeld kan onmogelijk gezien de scores van Adams.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef heywoodu het volgende:
Waarom stonden er gemiddeldes in beeld van halverwege de 80, terwijl er in de livescore 31 en 33 per dart stond?
Ja daarom, raarquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
halverwege 80 gemiddeld kan onmogelijk gezien de scores van Adams.
Nee jij trekt volle zalen!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:58 schreef Sunri5e het volgende:
Die Dekker heeft echt een steekje los.
Wij gaan al kijken naar MVG v Anderson en Raybar v Taylor.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:00 schreef de_boswachter het volgende:
Scott 'roze hond' Mitchell vs. O'Shea vanavond!!! Genieten.
Jij wel ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wij gaan al kijken naar MVG v Anderson en Raybar v Taylor.
Wie is wij? Jij en je mama?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou het? 76 jaar.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:00 schreef Mani89 het volgende:
Leeft Tony Green nog? Ik mis zijn warme stemgeluid.
De bond verraden die je naar darts heeft laten kijken. HOMO!!!!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Barney verraden is ergerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De bond verraden die je naar darts heeft laten kijken. HOMO!!!!
Nee joh, deze blouse niet. Die heeft 'ie pas sinds 2008.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:04 schreef de_boswachter het volgende:
Adams heeft wel al 10 jaar hetzelfde shirt.
Helemaal eens met Boris.twitter:SpelBovenPunten twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 16:05:01Ik vind Dekker geen sympathieke darter. #BDOdarts #rtl7darts reageer retweet
Waarom doet hij #rtl7darts? Spoort hij niet helemaal?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Helemaal eens met Boris.twitter:SpelBovenPunten twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 16:05:01Ik vind Dekker geen sympathieke darter. #BDOdarts #rtl7darts reageer retweet
weet ik veelquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom doet hij #rtl7darts? Spoort hij niet helemaal?
Adams is denk ik wel boos. Barney had meermaals gezegd en met name tegen hem dat hij bij de BDO zou blijven. Even later was hij weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Zouden Barney en Wolfie nog zo'n goede vrienden zijn als vroeger? Sylvia en die ex feeks van Wolfie gingen toch met elkaar om.
Ik verdacht hen toen van swingen kan ik me herinneren.
Wat een hater die Wolfie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adams is denk ik wel boos. Barney had meermaals gezegd en met name tegen hem dat hij bij de BDO zou blijven. Even later was hij weg.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was ook zijn uitdrukking toen die de bdo verliet
Wolfie en Montgomery (Ross met die pukkel) kunnen er niet tegen dat mensen voor een carriere bij de PDC gaan om meer geld te verdienen. Wat je hier bij het halen van de halve finale haalt, haal je bij de PDC in R1 al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een hater die Wolfie.
Je moet gewoon beide bonden respecteren, klaar.
Dat laatste is wat overdreven Piet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wolfie en Montgomery (Ross met die pukkel) kunnen er niet tegen dat mensen voor een carriere bij de PDC gaan om meer geld te verdienen. Wat je hier bij het halen van de halve finale haalt, haal je bij de PDC in R1 al.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat laatste is wat overdreven Piet.
Maar inmiddels staat PDC ook wat betreft sportieve eer al jaren op een veel hoger niveau.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wolfie en Montgomery (Ross met die pukkel) kunnen er niet tegen dat mensen voor een carriere bij de PDC gaan om meer geld te verdienen. Wat je hier bij het halen van de halve finale haalt, haal je bij de PDC in R1 al.
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je geeft een onderbouwing van je overdreven post?
Die is niet geplaatst, Hans.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:14 schreef hafcfan het volgende:
Maar nu het belangrijkste wanneer speelt Henkey![]()
![]()
Ik ben geen Hansworst heequote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer speelt Co Stompé?
okequote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:17 schreef hafcfan het volgende:
Als je zo lijp doet en je mist zoveel dan ben je gewoon een sukkeltje
Wat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij van tuinieren hield.
Stijn als je redelijk bent negeer je die weddenschap, want ik vind er niks aan als Mani geen Alison Brie UI heeft.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn als je redelijk bent negeer je die weddenschap, want ik vind er niks aan als Mani geen Alison Brie UI heeft.
Ik had gehoopt dat je met het gifapparaat klaar zou zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan alleen wat archiefbeelden voorschotelen.
[ afbeelding ]
Jij kan niemand bannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, of je krijgt een ban.
Stukje vakwerk. Kattukers zijn een inventief volkje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hennepkwekerij in oorlogsbunker
Opperkleurder dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een UI-loze user opzoeken, UI daarvan opslaan en dan uploaden
BBCquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar kijken jullie dit toernooi ? Welke zender/livestream ?
Nee anders heeft nooit iets meer enige betekenis!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je mag je UI ook wel houden hoor, ik vind je zo zielig.
Wat netjes van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee anders heeft nooit iets meer enige betekenis!
De pdc wil niet naast bdo blijven bestaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Vriezzer het volgende:
What the fuck zag ik daar bij de herhaling? Liet Dekkertje zijn pijltje uit zijn klauwen flikkeren tijdens het gooien?![]()
Ik heb het al wel gezien met die BDO..
Als de 2 bonden nog langer naast elkaar willen bestaan dan kan dat enkel nog op één manier worden opgelost:
Beste 16 BDO -> paralympische spelen
Beste 16 PDC -> olympische spelen
?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Martin Adams en Jelle Klaasen op vrouwenjacht.![]()
Prachtig johannes, maar ik heet geen Tom. Uiteindelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je een geen UI.
[ afbeelding ]
Jij blij, Stijn blij, iedereen blij.
Ik wilde eigenlijk op de ipad de bbc opzetten en op de tv pdc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je PDC gaat kijken ipv BDO WK?
Nou ik vind het maar lelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig johannes, maar ik heet geen Tom. Uiteindelijk.
Hier doet hij alsof hij dronken is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Adams doet nu alsof hij een gezellige man is.
Standaard bij ziggo, je moet op de rode knop of op de text knop rammen en dan ondertiteling op uit zettenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Godsamme waarom krijg ik vertaling in beeld
Maar opperkleurder ook, en die heb ik heel hoog zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mani en HulkHeld hebben dezelfde UI.
Jij gaat nu Elfletterig achter je aan krijgen, succes!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar opperkleurder ook, en die heb ik heel hoog zitten.
Gemiddelden ruim boven de 90 vind ik niet paralympisch.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Vriezzer het volgende:
What the fuck zag ik daar bij de herhaling? Liet Dekkertje zijn pijltje uit zijn klauwen flikkeren tijdens het gooien?![]()
Ik heb het al wel gezien met die BDO..
Als de 2 bonden nog langer naast elkaar willen bestaan dan kan dat enkel nog op één manier worden opgelost:
Beste 16 BDO -> paralympische spelen
Beste 16 PDC -> olympische spelen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat nu Elfletterig achter je aan krijgen, succes!
Die is nog aan het downloaden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij gaat nu Elfletterig achter je aan krijgen, succes!
Nu gaan jij en ik een film kijken.
Ik heb jouw downloadsnelheid wel eens gezien en daar krijgt een paard de hik van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het modem van Karel de Grote gejat ofzo?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Godsamme waarom krijg ik vertaling in beeld
Mag ik even offtopic vragen,waarom jij een rouw filmpje in je sig heb staan van iemand die knetter levend is?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je het modem van Karel de Grote gejat ofzo?
JenniferGodinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Mag ik even offtopic vragen,waarom jij een rouw filmpje in je sig heb staan van iemand die knetter levend is?
Sinds wanneer is zij overleden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JenniferGodin#neverforget Flights (darts!) of angels sing thee to thy rest
Tony zei na de gewonnen partij van Dekker vorig jaar tegen Adams: I HAVE NEVER SEEN ANYTHING LIKE THIS IN MY LIFE!quote:
In het commentaarbericht word beweerd dat ze een vliegtuigongeluk heeft gehad, lekker smaakvolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij is afgevallen bij Wie is de Mol en dat was heel erg emotioneel voor mij en velen met mij.
Mensonterend inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef icloud het volgende:
[..]
In het commentaarbericht word beweerd dat ze een vliegtuigongeluk heeft gehad, lekker smaakvol
#neverforgetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JenniferGodin#neverforget Flights (darts!) of angels sing thee to thy rest
Nou ja, als dat daar in de comments van youtube wordt gezegd zal er wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef icloud het volgende:
[..]
In het commentaarbericht word beweerd dat ze een vliegtuigongeluk heeft gehad, lekker smaakvol
Wat zit jij je overdreven druk te maken joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowiezo heeft de video weinig smaak, het us een rouwvideoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, als dat daar in de comments van youtube wordt gezegd zal er wel een kern van waarheid inzitten.
*sowiesoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowiezo heeft de video weinig smaak, het us een rouwvideo
Je moet toch je tijd doden, terwijl twee wijfen proberen te darten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij je overdreven druk te maken joh.
Razma zou normaal gesproken geen bedreiging moeten vormen. Wel een goede speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:41 schreef hafcfan het volgende:
Kan de tegenstander van Philips er wat van of gewoon een 3-0 potje?
Ik vind het erg smaakvol en mooi. Ben er trots op dat het in mijn signature staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowiezo heeft de video weinig smaak, het us een rouwvideo
Die kan er dus he-le-maal niets van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Alle hoop is nu gevestigd op Jeffrey de Graaf.
Die kruipshots kijk ik nog regelmatig terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het erg smaakvol en mooi. Ben er trots op dat het in mijn signature staat.
Als De Graaf doorgaat krijgt Mani zijn UI terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan er dus he-le-maal niets van.
Ik heb me kapotgelachen om die vent op de Zuiderduin en de vorige Lakeside.
Ben nu al benieuwd naar de kruipshots van Marlijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die kruipshots kijk ik nog regelmatig terug.
Wachten is op de Zwaan. Toekomstige wereld topper. Goeie kop zit er ook opquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan er dus he-le-maal niets van.
Ik heb me kapotgelachen om die vent op de Zuiderduin en de vorige Lakeside.
Dit zit nu bij de #BarneyArmy.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wachten is op de Zwaan. Toekomstige wereld topper. Goeie kop zit er ook op
Vorig jaar deed er ook nog een leuk blondje mee bij de dames. Is die er weer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:49 schreef Lemjur het volgende:
Mooi commentaar op de BBC: "Well, there's some lovely girls up here!"
Dat blondje.
Ik ben fan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige scalps van Jeffrey de Zwaan in de World Masters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn kauwgom in de bek en die rare stijl.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Jim Widmayer kijk ik weer naar uit deze Lakeside, met zijn opgeblazen Billy Turf hoofd.
Crissy "Two Dart" Manley doet ook niet meer mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. 8-ste geplaatst.
Francis doet niet meer mee. Bambie ook niet.
Fallon Sherrock was dat dus, en die doet weer mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar deed er ook nog een leuk blondje mee bij de dames. Is die er weer?
Fallon Sherrock?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar deed er ook nog een leuk blondje mee bij de dames. Is die er weer?
Je bent zelf een .. nee sorry ik liet me bijna gaan. Sorry.quote:
Negeres?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
De stijl van die negeres lijkt wel een beetje op Bristow.
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
De stijl van die negeres lijkt wel een beetje op Bristow.
Heeft met de shafts te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:04 schreef Lemjur het volgende:
Pijlen van Hedman trillen als ze het bord raken.. hypnotiserend
http://www.bekendeburen.n(...)luxe-eengezinswoningquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ashton heeft wel een prettige stijl, die van Sylvana is werkelijk niet om aan te gluren.
Mooi krot om een prachtig kampergezinnetje in te starten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bekendeburen.n(...)luxe-eengezinswoning
Sylvana Simons.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ashton heeft wel een prettige stijl, die van Sylvana is werkelijk niet om aan te gluren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |