JenniferGodinquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:37 schreef icloud het volgende:
[..]
Mag ik even offtopic vragen,waarom jij een rouw filmpje in je sig heb staan van iemand die knetter levend is?
Sinds wanneer is zij overleden?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JenniferGodin#neverforget Flights (darts!) of angels sing thee to thy rest
Tony zei na de gewonnen partij van Dekker vorig jaar tegen Adams: I HAVE NEVER SEEN ANYTHING LIKE THIS IN MY LIFE!quote:
In het commentaarbericht word beweerd dat ze een vliegtuigongeluk heeft gehad, lekker smaakvolquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zij is afgevallen bij Wie is de Mol en dat was heel erg emotioneel voor mij en velen met mij.
Mensonterend inderdaad.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef icloud het volgende:
[..]
In het commentaarbericht word beweerd dat ze een vliegtuigongeluk heeft gehad, lekker smaakvol
#neverforgetquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
JenniferGodin#neverforget Flights (darts!) of angels sing thee to thy rest
Nou ja, als dat daar in de comments van youtube wordt gezegd zal er wel een kern van waarheid inzitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef icloud het volgende:
[..]
In het commentaarbericht word beweerd dat ze een vliegtuigongeluk heeft gehad, lekker smaakvol
Wat zit jij je overdreven druk te maken joh.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowiezo heeft de video weinig smaak, het us een rouwvideoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja, als dat daar in de comments van youtube wordt gezegd zal er wel een kern van waarheid inzitten.
*sowiesoquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowiezo heeft de video weinig smaak, het us een rouwvideo
Je moet toch je tijd doden, terwijl twee wijfen proberen te darten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zit jij je overdreven druk te maken joh.
Razma zou normaal gesproken geen bedreiging moeten vormen. Wel een goede speler.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:41 schreef hafcfan het volgende:
Kan de tegenstander van Philips er wat van of gewoon een 3-0 potje?
Ik vind het erg smaakvol en mooi. Ben er trots op dat het in mijn signature staat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:41 schreef icloud het volgende:
[..]
Zowiezo heeft de video weinig smaak, het us een rouwvideo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |