Stijn als je redelijk bent negeer je die weddenschap, want ik vind er niks aan als Mani geen Alison Brie UI heeft.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Stijn als je redelijk bent negeer je die weddenschap, want ik vind er niks aan als Mani geen Alison Brie UI heeft.
Ik had gehoopt dat je met het gifapparaat klaar zou zitten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik kan alleen wat archiefbeelden voorschotelen.
[ afbeelding ]
Jij kan niemand bannen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel, of je krijgt een ban.
Stukje vakwerk. Kattukers zijn een inventief volkje.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hennepkwekerij in oorlogsbunker
Opperkleurder dus.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon een UI-loze user opzoeken, UI daarvan opslaan en dan uploaden
BBCquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar kijken jullie dit toernooi ? Welke zender/livestream ?
Nee anders heeft nooit iets meer enige betekenis!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar je mag je UI ook wel houden hoor, ik vind je zo zielig.
Wat netjes van je.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee anders heeft nooit iets meer enige betekenis!
De pdc wil niet naast bdo blijven bestaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:28 schreef Vriezzer het volgende:
What the fuck zag ik daar bij de herhaling? Liet Dekkertje zijn pijltje uit zijn klauwen flikkeren tijdens het gooien?![]()
Ik heb het al wel gezien met die BDO..
Als de 2 bonden nog langer naast elkaar willen bestaan dan kan dat enkel nog op één manier worden opgelost:
Beste 16 BDO -> paralympische spelen
Beste 16 PDC -> olympische spelen
?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:29 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Martin Adams en Jelle Klaasen op vrouwenjacht.![]()
Prachtig johannes, maar ik heet geen Tom. Uiteindelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier heb je een geen UI.
[ afbeelding ]
Jij blij, Stijn blij, iedereen blij.
Ik wilde eigenlijk op de ipad de bbc opzetten en op de tv pdc.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:29 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je PDC gaat kijken ipv BDO WK?
Nou ik vind het maar lelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig johannes, maar ik heet geen Tom. Uiteindelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |