Adams is denk ik wel boos. Barney had meermaals gezegd en met name tegen hem dat hij bij de BDO zou blijven. Even later was hij weg.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:08 schreef de_boswachter het volgende:
Zouden Barney en Wolfie nog zo'n goede vrienden zijn als vroeger? Sylvia en die ex feeks van Wolfie gingen toch met elkaar om.
Ik verdacht hen toen van swingen kan ik me herinneren.
Wat een hater die Wolfie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adams is denk ik wel boos. Barney had meermaals gezegd en met name tegen hem dat hij bij de BDO zou blijven. Even later was hij weg.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat was ook zijn uitdrukking toen die de bdo verliet
Wolfie en Montgomery (Ross met die pukkel) kunnen er niet tegen dat mensen voor een carriere bij de PDC gaan om meer geld te verdienen. Wat je hier bij het halen van de halve finale haalt, haal je bij de PDC in R1 al.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat een hater die Wolfie.
Je moet gewoon beide bonden respecteren, klaar.
Dat laatste is wat overdreven Piet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wolfie en Montgomery (Ross met die pukkel) kunnen er niet tegen dat mensen voor een carriere bij de PDC gaan om meer geld te verdienen. Wat je hier bij het halen van de halve finale haalt, haal je bij de PDC in R1 al.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat laatste is wat overdreven Piet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |