Die kan er dus he-le-maal niets van.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef Mani89 het volgende:
Alle hoop is nu gevestigd op Jeffrey de Graaf.
Die kruipshots kijk ik nog regelmatig terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind het erg smaakvol en mooi. Ben er trots op dat het in mijn signature staat.
Als De Graaf doorgaat krijgt Mani zijn UI terug.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan er dus he-le-maal niets van.
Ik heb me kapotgelachen om die vent op de Zuiderduin en de vorige Lakeside.
Ben nu al benieuwd naar de kruipshots van Marlijn.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die kruipshots kijk ik nog regelmatig terug.
Wachten is op de Zwaan. Toekomstige wereld topper. Goeie kop zit er ook opquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die kan er dus he-le-maal niets van.
Ik heb me kapotgelachen om die vent op de Zuiderduin en de vorige Lakeside.
Dit zit nu bij de #BarneyArmy.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:45 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wachten is op de Zwaan. Toekomstige wereld topper. Goeie kop zit er ook op
Vorig jaar deed er ook nog een leuk blondje mee bij de dames. Is die er weer?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:49 schreef Lemjur het volgende:
Mooi commentaar op de BBC: "Well, there's some lovely girls up here!"
Dat blondje.
Ik ben fan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Prachtige scalps van Jeffrey de Zwaan in de World Masters.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met zijn kauwgom in de bek en die rare stijl.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Jim Widmayer kijk ik weer naar uit deze Lakeside, met zijn opgeblazen Billy Turf hoofd.
Crissy "Two Dart" Manley doet ook niet meer mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja. 8-ste geplaatst.
Francis doet niet meer mee. Bambie ook niet.
Fallon Sherrock was dat dus, en die doet weer mee.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar deed er ook nog een leuk blondje mee bij de dames. Is die er weer?
Fallon Sherrock?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Vorig jaar deed er ook nog een leuk blondje mee bij de dames. Is die er weer?
Je bent zelf een .. nee sorry ik liet me bijna gaan. Sorry.quote:
Negeres?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
De stijl van die negeres lijkt wel een beetje op Bristow.
Heb ik wat gemist?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:57 schreef Mani89 het volgende:
De stijl van die negeres lijkt wel een beetje op Bristow.
Heeft met de shafts te maken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:04 schreef Lemjur het volgende:
Pijlen van Hedman trillen als ze het bord raken.. hypnotiserend
http://www.bekendeburen.n(...)luxe-eengezinswoningquote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ashton heeft wel een prettige stijl, die van Sylvana is werkelijk niet om aan te gluren.
Mooi krot om een prachtig kampergezinnetje in te starten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.bekendeburen.n(...)luxe-eengezinswoning
Sylvana Simons.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Ashton heeft wel een prettige stijl, die van Sylvana is werkelijk niet om aan te gluren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |