Je bent net te laat, puntenjager kon net niet stoppen met over jou praten.quote:
Waarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent net te laat, puntenjager kon net niet stoppen met over jou praten.
Nee die zit voornamelijk hier tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die zoekt naar de verkiezingsuitslag SC.
2 delen terug ofzo.quote:
Ja maar jij bent dan ook haar schoothondje.quote:
quote:
Nou, wilde het niet zeggen maar doe gvd normaal man.quote:
Waar zijn de oorspronkelijke SC bewoners?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die zit voornamelijk hier tegenwoordig.
Chloro en remi zijn er.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waar zijn de oorspronkelijke SC bewoners?
deed wel pijn datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook haar schoothondje.
Ben er gvd toch watsmetjouquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waar zijn de oorspronkelijke SC bewoners?
Interesseert me nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Sorry ik was gefocused op de kaarten van madame Lenormand
De opmerkingen van Puntenjager waren sowieso wel sterk moet ik zeggen. Maar hé, dat kan toch ook niet anders, die man verdient 2k per dag met beleggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
deed wel pijn dat
heb nog nooit op d'r schoot liggen hijgen
Is hij ook hot?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
De opmerkingen van Puntenjager waren sowieso wel sterk moet ik zeggen. Maar hé, dat kan toch ook niet anders, die man verdient 2k per dag met beleggen.
Koop ik gvd niks voorquote:
Wat een sneu beun die man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
De opmerkingen van Puntenjager waren sowieso wel sterk moet ik zeggen. Maar hé, dat kan toch ook niet anders, die man verdient 2k per dag met beleggen.
Nee hoth is gewoon een meisje hoorquote:
Net wel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Wat. Zijn er nu alleen leuke mensen hier?
quote:
Namen en rugnummer van de niet-leuke mensen dan, stoertjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Modus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Namen en rugnummer van de niet-leuke mensen dan, stoertje
Nu niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Ah joh, Modus is een skeetie hoor. Wel een mongool soms, maar ook een skeetie.quote:
Ik wil zo graag goedkeuring van hem.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, Modus is een skeetie hoor. Wel een mongool soms, maar ook een skeetie.
Jij zult dat nooit krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil zo graag goedkeuring van hem.
voederbietel en Aberella.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Namen en rugnummer van de niet-leuke mensen dan, stoertje
quote:
Vind aberella maar verwarrend, denk elke keer dat zij dat manwijf is :squote:
Gelukkig heb je dat met mij niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind aberella maar verwarrend, denk elke keer dat zij dat manwijf is :s
AdoraBellaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind aberella maar verwarrend, denk elke keer dat zij dat manwijf is :s
Jij bent altijd aardig tegen mij geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben wel heel leuk, al zeg ik het zelf.
En talloze DM's waarin ze huilt dat ze zelfmoord gaat plegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
inb4 een half topic gejank van het echte man"wijf".
Hou op schei uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
Ik kom gewoon op voor de mentaal zwakkeren in deze samenleving. Daarom vindt Modus mij ook zo lief.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent altijd aardig tegen mij geweest.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
dat deed ik maar 1x jezusquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En talloze DM's waarin ze huilt dat ze zelfmoord gaat plegen
Ah, die heb ik gelukkig nog nooit gekregenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En talloze DM's waarin ze huilt dat ze zelfmoord gaat plegen
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
dat deed ik maar 1x jezus
JA JE ZIET HET ZELF OOK TOCH?!quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Zelfmoord kun je ook maar 1x plegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:26 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Vieze kankerhoer ben je.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:26 schreef Chloroform het volgende:
Ik kom gewoon op voor de mentaal zwakkeren in deze samenleving. Daarom vindt Modus mij ook zo lief.
ik werd gedwongen te klikkenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
dacht wel dat jij m misschien ook leuk zou vinden, dit is zo bevredigend
Je kankerboelermoederquote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef remi1986 het volgende:
Hoink is er en meteen wordt er weer ruzie gemaakt he
Dit is toch geen ruzie, halve tammequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:28 schreef remi1986 het volgende:
Chloro is er en meteen wordt er weer ruzie gemaakt he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Bietje aanstellen dit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:29 schreef voederbietel het volgende:
Hoink in het topic en er wordt weer gescholden, klasse.
Dat het ongetwijfeld een fantastische vrouw is met een groot hart.quote:
je weet toch dat ik alleen maar onzin uitkraamquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is toch geen ruzie, halve tamme
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
''waarom hier niet''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godjezusallemachtig
wat kijk jij
"stanbeeld"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
De jouwe heeft puik werk gedaan met het opvoeden van jou tot een vriendelijke dame.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:29 schreef Chloroform het volgende:
Dat het ongetwijfeld een fantastische vrouw is met een groot hart.
Het is echt te triest voor woorden gewoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''waarom hier niet''
Godjezusallemachtig
Ik wou altijd in Scandinavië gaan wonen omdat ik in de vooronderstelling was dat dit soort typisch Nederlands gezeik daar niet zou voorkomen maar helaas, het lijkt daar zelfs vandaan te komen tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Wow echt lullig dit :squote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De jouwe heeft puik werk gedaan met het opvoeden van jou tot een vriendelijke dame.
Ja ja, allemaal die hard nationalistjes, maar ze krijgen het niet eens voor elkaar om hun eigen taal enigszins foutloos te schrijven.quote:
Krijg altijd de neiging om ze te verbeteren. Moet vast pijn doen als iemand met een buitenlandse achternaam ze verbetert. Hehehe heurheh heheheheuej hueydeh nee okéquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, allemaal die hard nationalistjes, maar ze krijgen het niet eens voor elkaar om hun eigen taal enigszins foutloos te schrijven.
Ik heb nog geen enkele PVV'er gehoord die zich hiertegen heeft uitgesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: alle PVV'ers staan achter deze klapmongolen
Conclusie: alle PVV'ers zijn mogelijk terrorist
Conclusie: alle PVV'ers dienen geweerd te worden uit de beveiliging van Schiphol
Link?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Peter Piek is ook wel tof trouwens.
weet je wat ik triest vind? Die gast die zijn goudvis heeft laten opereren voor 400 euro, omdat die balletjes bij zijn anus hadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden gewoon.
Vind het hoerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niks mis met onvriendelijke dames
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele PVV'er gehoord die zich hiertegen heeft uitgesproken.
Conclusie: alle PVV'ers staan achter deze klapmongolen
Conclusie: alle PVV'ers zijn mogelijk terrorist
Conclusie: alle PVV'ers dienen geweerd te worden uit de beveiliging van Schiphol
Hoezo? Moet hij toch lekker zelf weten. Heb jij toch geen last van :squote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet je wat ik triest vind? Die gast die zijn goudvis heeft laten opereren voor 400 euro, omdat die balletjes bij zijn anus had
Uh, oké.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet je wat ik triest vind? Die gast die zijn goudvis heeft laten opereren voor 400 euro, omdat die balletjes bij zijn anus had
Aan je toekomstige bff?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je doet me aan iemand denken
Ik weet niet waarom maar op basis van die naam verwachtte ik een Hollandse punkzanger oidquote:
Klik dan ook niet op artikelen van de Telegraafquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden gewoon.
nee, ook niet als die moskee wordt plat gebombadeerd. Wat is dat nou weer voor kutargumentquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Moet hij toch lekker zelf weten. Heb jij toch geen last van :s
Komt uit NWS. Ongeveer hetzelfde, maar goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Klik dan ook niet op artikelen van de Telegraaf
Zo serieus opeens ;ssquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, ook niet als die moskee wordt plat gebombadeerd. Wat is dat nou weer voor kutargument
Nee, die hitsen mensen alleen op met slecht geschreven nieuwsberichten om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen als dit tot nazistische taferelen leidt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
Alsof de Telegraaf zoiets zou plaatsen trouwens.
Die man houdt ook van piemel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
R&P / leuk meisje
Aiciu onze hosselkoning
Supergoed verhaal dit, jeetje, begin een blog, zou niet lezenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Was vandaag met vrienden in Tate Modern. Daar heb je van die interactieve megatablets waarop je een vraag kan beantwoorden en je foto kan laten maken.
Onze vraag was: What is art?
Toen hebben we heel rebels "idk lol" ingevoerd. Kun je door het hele museum zien nu.
Heb je nog meer vakantie verhalen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Was vandaag met vrienden in Tate Modern. Daar heb je van die interactieve megatablets waarop je een vraag kan beantwoorden en je foto kan laten maken.
Toen hebben we heel rebels "idk lol" ingevoerd. Kun je door het hele museum zien nu.
Ze waren tijdens de Tweede Wereldoorlog al fout, wat verwacht je.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, die hitsen mensen alleen op met slecht geschreven nieuwsberichten om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen als dit tot nazistische taferelen leidt.
Nee, interesseert mij het nouquote:
Wajo kkstoerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Vind je dat nu eigenlijk stiekem zelf een vorm van maatschappijkritische kunst?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Oké.quote:
Deel liever iets te eten met mequote:
Vond het een leuk nummer trouwens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je nog meer vakantie verhalen?
Nee, reflectieve kunstkritiek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind je dat nu eigenlijk stiekem zelf een vorm van maatschappijkritische kunst?
Terecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond het een leuk nummer trouwens.
Alsof dat ook maar enigszins bevredigend is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag m'n piemel wel in je mond stoppen.
Zou hier graag een foto bij posten maar heb m'n punten al verspeeld vandaag.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag m'n piemel wel in je mond stoppen.
Beschrijf het.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zou hier graag een foto bij posten maar heb m'n punten al verspeeld vandaag.
Niet breien uit je vaginaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
http://www.huffingtonpost(...)ubeda_n_3499027.html
Ook leuk.
bahquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ook leuk.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ook leuk.
daarom post ik hem ookquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jezus Christus zeg, die meme is gewoon nóg slechter dan de doorsnee 9gac troep
Geil, doe jij dat ook?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ook leuk.
Stikken is niet lekker als je niet van asphyxia houdt nee.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:41 schreef Chloroform het volgende:
Alsof dat ook maar enigszins bevredigend is.
Ja het zijn altijd de kleinste dingen die in het verkeerde keelgat schieten en je laten stikken.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Stikken is niet lekker als je niet van asphyxia houdt nee.
De Bijbel is wel grappig, als je van satire houdt.quote:
ja idd, weet niet wat de schrijver daarvan gerookt had, maar was goeie shitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
De Bijbel is wel grappig, als je van satire houdt.
wat de fuckquote:
Wordt jij vaker seksueel geintimideerd echt al jouw conebacks die zijn gewoon raak.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja het zijn altijd de kleinste dingen die in het verkeerde keelgat schieten en je laten stikken.
EEN DIK FATSIG WIJF HELEMAAL VOLPOMPEN OP DE PLEEquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh, oké.
Neuk jij ook dikke vrouwen omdat je ze niet lekker vindt?
wow papa Marx zou trots zijnquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:50 schreef Aberella het volgende:
[..]
Wow toevallig ben nu met het communistisch manifest bezig
Buig en kus m'n voeten, bitch.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:49 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wordt jij vaker seksueel geintimideerd echt al jouw conebacks die zijn gewoon raak.
De kleine molquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:51 schreef hoink581 het volgende:
[..]
"Wie heeft er op mijn hoofd gepoept."
Echt retespannend. Mysterie tot op het eind.
Turn down for whatquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:52 schreef Aberella het volgende:
Als mijn doorgesnoven buurman zijn muziekje wat zachter zet is het helemaal fissa.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij dima zijn. Als dominante vrouwen niet breken is mijn interesse foetsie.
Zou Dima nog niet aan m'n loopse hond gevenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij dima zijn. Als dominante vrouwen niet breken is mijn interesse foetsie.
Ik vind hem echt geniaal.quote:
HET IS GVD VRIJDAGAVOND ga lekker in de biblebelt wonenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik kan me niet concentreren op mijn boek.
quote:
Kun je wel huillachen maar dit is een kwestie van smaak en niet zoals de wereld zou moeten zijn.quote:
Sorry, niet geklikt.quote:
Op de 2 eerste na alles ook live gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die man is geniaal. Die nieuwe show alweer 5 keer gezien ofzo
Zit niet te fucken met mequote:
Ja dat is waarom ik huillach, omdat jouw seksuele voorkeuren onderdeel zijn van mijn politieke agendaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je wel huillachen maar dit is een kwestie van smaak en niet zoals de wereld zou moeten zijn.
Die volg ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja dat is waarom ik huillach, omdat jouw seksuele voorkeuren onderdeel zijn van mijn politieke agenda
Soms zit het diep.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef voederbietel het volgende:
Waar onwetendheid heerst is ware vrede onmogelijk.
De onwetendheid heeft nooit kwaad gedaan; de dwaling alleen is noodlottig; men verdwaalt niet omdat men niet weet, maar omdat men denkt te weten.quote:
Neem een klysmaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
soms ben je mad soms ben je jelly soms zit het diep
Ik ben te passief en lui voor politieke doelen. Maar zou wel heel graag willen dat dit waar was.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het politieke doel van hoth zijn dominante vrouwen blijkbaar.
Mooiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De onwetendheid heeft nooit kwaad gedaan; de dwaling alleen is noodlottig; men verdwaalt niet omdat men niet weet, maar omdat men denkt te weten.
Je maakt het nóg ingewikkelderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het politieke doel van hoth zijn dominante vrouwen blijkbaar.
Oblovomoesque. Of hoe spel je het ook al weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben te passief en lui voor politieke doelen. Maar zou wel heel graag willen dat dit waar was.
'Ik ben zo dom, kom het mij vertellen'quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hoe komt het toch dat mapima-topics zo goed lopen altijd
Snap ik ook nooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hoe komt het toch dat mapima-topics zo goed lopen altijd
Ja maar, het is ook niet alsof het nou zo'n fantastisch lekker wijf is... Ik snap het gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
Omdat het een aandachtshoertje is dat te pas en te onpas foto's van haar reet post.
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar, het is ook niet alsof het nou zo'n fantastisch lekker wijf is... Ik snap het gewoon niet.
Jijquote:
Soms lijkt het een beetje alsof je geobsedeerd bent door deadprez ;squote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
waar is dead prez, de opperbaas?
Zijn we dat niet allemaal een beetjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms lijkt het een beetje alsof je geobsedeerd bent door deadprez ;s
Klopt. Ik wil zijn SWAG..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een lijstje van users wiens pohi's ik elke dag doorspitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal een beetje
Deadprez is ook gewoon best gangsterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sharing=caringquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een lijstje van users wiens pohi's ik elke dag doorspit
's Ochtend terwijl je rustig wakker wordt onder het genot van een kopje koffie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een lijstje van users wiens pohi's ik elke dag doorspit
Ik ook niet, maar dit is dus het niveau van die PVV-aanhang-FB-pagina waar het in brand steken van moskeeën werd toegejuicht.quote:
Wie de fuck ben jij ja, achterlijk kkblaag, optiefenquote:
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:29 schreef tetouaribo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die ziek is?
TR gemacht.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij ja, achterlijk kkblaag, optiefen
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie de fuck ben jij ja, achterlijk kkblaag, optiefen
Oh, zodoende. Ja, geen facebook dan krijg je dat, ik weet heg noch stegquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit is dus het niveau van die PVV-aanhang-FB-pagina waar het in brand steken van moskeeën werd toegejuicht.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
Nou... ik vind jullie allemaal leuk.
Je bent fucking 16 ofzo, rot toch op met je incestkop.quote:
Blijf vooral doorgaan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je bent fucking 16 ofzo, rot toch op met je incestkop.
Ik proef oud zeerquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
idgafquote:
Heb net pindakaas gegetenquote:
14 Chloro, 14.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, daar heb je mijn favoriete suikerknabbeltjequote:
En anders de (F)A's. Hoe jij tegen mij scheldt.... Not done.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
idgaf
Alsof de mods hier iets aan gaan doen. Godtering wat ben jij dom.
Jezusquote:
Huilen manquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef Fylax het volgende:
[..]
En anders de (F)A's. Hoe jij tegen mij scheldt.... Not done.
watquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Qua ontwikkeling 4 qua wallen onder de ogen vrouw van 52.
Vind pindakaas met stukjes vies :s Liever gewoon lekker glad, lekker smeuïg tochquote:
Valt me gewoon altijd op aan z'n foto's en is ook niet verwonderlijk met z'n slaap/post patroon.quote:
Pinda allergie, val dood neer als ik die rommel krijg. Teringtroep dat 't isquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind pindakaas met stukjes vies :s Liever gewoon lekker glad, lekker smeuïg toch
Ga gaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jij als je een rood schermpje krijgt ja
Ja.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Is leeftijd relevant als je mensen de huis vol scheldt?
Oh. Rip. Speculoos? :squote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Pinda allergie, val dood neer als ik die rommel krijg. Teringtroep dat 't is
Ben benieuwd, even pohi stalkenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Valt me gewoon altijd op aan z'n foto's en is ook niet verwonderlijk met z'n slaap/post patroon.
Ik vind dat lekker op wit brood met beetje boter en dan pasta erop smeren.quote:
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind dat lekker op wit brood met beetje boter en dan pasta erop smeren.
Insgelijks.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Voor zo ver dat kan op t internet. Maar tetou, aangenaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |