Je bent net te laat, puntenjager kon net niet stoppen met over jou praten.quote:
Waarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je bent net te laat, puntenjager kon net niet stoppen met over jou praten.
Nee die zit voornamelijk hier tegenwoordig.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef Aberella het volgende:
[..]
Die zoekt naar de verkiezingsuitslag SC.
2 delen terug ofzo.quote:
Ja maar jij bent dan ook haar schoothondje.quote:
quote:
Nou, wilde het niet zeggen maar doe gvd normaal man.quote:
Waar zijn de oorspronkelijke SC bewoners?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee die zit voornamelijk hier tegenwoordig.
Chloro en remi zijn er.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waar zijn de oorspronkelijke SC bewoners?
deed wel pijn datquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook haar schoothondje.
Ben er gvd toch watsmetjouquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef Aberella het volgende:
[..]
Waar zijn de oorspronkelijke SC bewoners?
Interesseert me nietquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:14 schreef Aberella het volgende:
[..]
Sorry ik was gefocused op de kaarten van madame Lenormand
De opmerkingen van Puntenjager waren sowieso wel sterk moet ik zeggen. Maar hé, dat kan toch ook niet anders, die man verdient 2k per dag met beleggen.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
deed wel pijn dat
heb nog nooit op d'r schoot liggen hijgen
Is hij ook hot?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
De opmerkingen van Puntenjager waren sowieso wel sterk moet ik zeggen. Maar hé, dat kan toch ook niet anders, die man verdient 2k per dag met beleggen.
Koop ik gvd niks voorquote:
Wat een sneu beun die man.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
De opmerkingen van Puntenjager waren sowieso wel sterk moet ik zeggen. Maar hé, dat kan toch ook niet anders, die man verdient 2k per dag met beleggen.
Nee hoth is gewoon een meisje hoorquote:
Net wel ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Wat. Zijn er nu alleen leuke mensen hier?
quote:
Namen en rugnummer van de niet-leuke mensen dan, stoertjequote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Modus.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Namen en rugnummer van de niet-leuke mensen dan, stoertje
Nu niet meerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:18 schreef hoink581 het volgende:
Ah joh, Modus is een skeetie hoor. Wel een mongool soms, maar ook een skeetie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |