Ik bel haar non stop maar ze neemt niet opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
Blijven bellen TS. Iedere minuut een keertje.
Je moet vaker bellen anders wil ze sws niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:35 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik bel haar non stop maar ze neemt niet op
Nee, ze leest via het pop up scherm. Ze zal wel geen zin hebben of chagrijnig zijn.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:46 schreef Voszje het volgende:
Je hebt natuurlijk ook al WhatsApp geprobeerd.. Blauwe vinkjes zeker?
Waarom reageer je dan niet op mijn faxen? Ik stuur er 100 per minuut.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef Pixxie. het volgende:
Heb je al vaker met dr afgesproken?
Ik vind het gelijk super ongemakkelijk als ik word gebeld ipv gewoon een smsje of appje
hihahoquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:51 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan niet op mijn faxen? Ik stuur er 100 per minuut.
Balen ja.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:50 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Nee, ze leest via het pop up scherm. Ze zal wel geen zin hebben of chagrijnig zijn.
Alleen snap ik niet waarom mensen niet gewoon zeggen dat ze geen zin hebben
Wilde enkel maar duidelijk maken, welk communicatie middel je dan ook maar gebruikt. Als iemand geen zin of de wil niet heeft om te reageren, zal die persoon niet reageren.quote:
Klopt, en dan later zichzelf verontschuldigenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wilde enkel maar duidelijk maken, welk communicatie middel je dan ook maar gebruikt. Als iemand geen zin of de wil niet heeft om te reageren, zal die persoon niet reageren.
Nouja soms kunnen er wel wat obstakels zijn, maar het medium waardoor je contact zoekt maakt geen zak uit. Als het iets is dat te negeren is en die persoon geen wens heeft te antwoorden zal die persoon negeren. Wat dat betreft is de telefoon die overgaat enkel vervelender te negeren dan inkomende berichten, staat die persoon voor de deur dan is het al helemaal een gedoe.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:54 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Klopt, en dan later zichzelf verontschuldigen
Haha nee joh, ik heb haar vanmiddag gevraagd of ze zin had iets te doen en toen om een uur of 9 telefonisch omdat ze niet reageerde. Na 3x bellen heb ik haar geappt dat ik wat anders ging doen omdat ik niet ga wachten.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nouja soms kunnen er wel wat obstakels zijn, maar het medium waardoor je contact zoekt maakt geen zak uit. Als het iets is dat te negeren is en die persoon geen wens heeft te antwoorden zal die persoon negeren. Wat dat betreft is de telefoon die overgaat enkel vervelender te negeren dan inkomende berichten, staat die persoon voor de deur dan is het al helemaal een gedoe.
Maar zoals ik al zei laat het varen men je bent iemand die veel te zeer grijpt en nu al zoveel waarde aan haar geplakt heeft dat wat er ook gebeurt je altijd ellende zult hebben ermee.
Wacht., ik ga uit van een troll...maar....Eerst heb je dus gevraagd of ze zin had iets te doen via whatsapp....Geen reactie...vervolgens 3x gebeld....waarna ze niet op pakte, en vervolgens heb je HAAR geappt dat jij niet ging wachten?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Haha nee joh, ik heb haar vanmiddag gevraagd of ze zin had iets te doen en toen om een uur of 9 telefonisch omdat ze niet reageerde. Na 3x bellen heb ik haar geappt dat ik wat anders ging doen omdat ik niet ga wachten.
Volhoudertje jij.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:59 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Haha nee joh, ik heb haar vanmiddag gevraagd of ze zin had iets te doen en toen om een uur of 9 telefonisch omdat ze niet reageerde. Na 3x bellen heb ik haar geappt dat ik wat anders ging doen omdat ik niet ga wachten.
Dat 3x bellen was 7 uur later of zo he.. En ja, als het te laat wordt, wil ik alcohol drinken en mag ik niet meer rijden. En ik ga niet fietsen of met de busquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Wacht., ik ga uit van een troll...maar....Eerst heb je dus gevraagd of ze zin had iets te doen via whatsapp....Geen reactie...vervolgens 3x gebeld....waarna ze niet op pakte, en vervolgens heb je HAAR geappt dat jij niet ging wachten?![]()
![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |