Het is echt te triest voor woorden gewoon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
''waarom hier niet''
Godjezusallemachtig
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
Ik wou altijd in Scandinavië gaan wonen omdat ik in de vooronderstelling was dat dit soort typisch Nederlands gezeik daar niet zou voorkomen maar helaas, het lijkt daar zelfs vandaan te komen tegenwoordig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Wow echt lullig dit :squote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De jouwe heeft puik werk gedaan met het opvoeden van jou tot een vriendelijke dame.
Ja ja, allemaal die hard nationalistjes, maar ze krijgen het niet eens voor elkaar om hun eigen taal enigszins foutloos te schrijven.quote:
Krijg altijd de neiging om ze te verbeteren. Moet vast pijn doen als iemand met een buitenlandse achternaam ze verbetert. Hehehe heurheh heheheheuej hueydeh nee okéquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ja, allemaal die hard nationalistjes, maar ze krijgen het niet eens voor elkaar om hun eigen taal enigszins foutloos te schrijven.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
Ik heb nog geen enkele PVV'er gehoord die zich hiertegen heeft uitgesproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conclusie: alle PVV'ers staan achter deze klapmongolen
Conclusie: alle PVV'ers zijn mogelijk terrorist
Conclusie: alle PVV'ers dienen geweerd te worden uit de beveiliging van Schiphol
Link?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Peter Piek is ook wel tof trouwens.
weet je wat ik triest vind? Die gast die zijn goudvis heeft laten opereren voor 400 euro, omdat die balletjes bij zijn anus hadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden gewoon.
Vind het hoerenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:32 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
niks mis met onvriendelijke dames
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:32 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen enkele PVV'er gehoord die zich hiertegen heeft uitgesproken.
Conclusie: alle PVV'ers staan achter deze klapmongolen
Conclusie: alle PVV'ers zijn mogelijk terrorist
Conclusie: alle PVV'ers dienen geweerd te worden uit de beveiliging van Schiphol
Hoezo? Moet hij toch lekker zelf weten. Heb jij toch geen last van :squote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet je wat ik triest vind? Die gast die zijn goudvis heeft laten opereren voor 400 euro, omdat die balletjes bij zijn anus had
Uh, oké.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef remi1986 het volgende:
[..]
weet je wat ik triest vind? Die gast die zijn goudvis heeft laten opereren voor 400 euro, omdat die balletjes bij zijn anus had
Aan je toekomstige bff?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:34 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je doet me aan iemand denken
Ik weet niet waarom maar op basis van die naam verwachtte ik een Hollandse punkzanger oidquote:
Klik dan ook niet op artikelen van de Telegraafquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is echt te triest voor woorden gewoon.
nee, ook niet als die moskee wordt plat gebombadeerd. Wat is dat nou weer voor kutargumentquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo? Moet hij toch lekker zelf weten. Heb jij toch geen last van :s
Komt uit NWS. Ongeveer hetzelfde, maar goed.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Aberella het volgende:
[..]
Klik dan ook niet op artikelen van de Telegraaf
Zo serieus opeens ;ssquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef remi1986 het volgende:
[..]
nee, ook niet als die moskee wordt plat gebombadeerd. Wat is dat nou weer voor kutargument
Nee, die hitsen mensen alleen op met slecht geschreven nieuwsberichten om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen als dit tot nazistische taferelen leidt.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef deadprez het volgende:
Alsof de Telegraaf zoiets zou plaatsen trouwens.
Die man houdt ook van piemel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
R&P / leuk meisje
Aiciu onze hosselkoning
Supergoed verhaal dit, jeetje, begin een blog, zou niet lezenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Was vandaag met vrienden in Tate Modern. Daar heb je van die interactieve megatablets waarop je een vraag kan beantwoorden en je foto kan laten maken.
Onze vraag was: What is art?
Toen hebben we heel rebels "idk lol" ingevoerd. Kun je door het hele museum zien nu.
Heb je nog meer vakantie verhalen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Was vandaag met vrienden in Tate Modern. Daar heb je van die interactieve megatablets waarop je een vraag kan beantwoorden en je foto kan laten maken.
Toen hebben we heel rebels "idk lol" ingevoerd. Kun je door het hele museum zien nu.
Ze waren tijdens de Tweede Wereldoorlog al fout, wat verwacht je.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, die hitsen mensen alleen op met slecht geschreven nieuwsberichten om vervolgens de vermoorde onschuld te spelen als dit tot nazistische taferelen leidt.
Nee, interesseert mij het nouquote:
Wajo kkstoerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Vind je dat nu eigenlijk stiekem zelf een vorm van maatschappijkritische kunst?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:36 schreef hoink581 het volgende:
Oké.quote:
Deel liever iets te eten met mequote:
Vond het een leuk nummer trouwens.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je nog meer vakantie verhalen?
Nee, reflectieve kunstkritiek.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:38 schreef housesoftheholy het volgende:
Vind je dat nu eigenlijk stiekem zelf een vorm van maatschappijkritische kunst?
Terecht.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Vond het een leuk nummer trouwens.
Alsof dat ook maar enigszins bevredigend is.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je mag m'n piemel wel in je mond stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |