Ik wil zo graag goedkeuring van hem.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah joh, Modus is een skeetie hoor. Wel een mongool soms, maar ook een skeetie.
Jij zult dat nooit krijgenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik wil zo graag goedkeuring van hem.
voederbietel en Aberella.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Namen en rugnummer van de niet-leuke mensen dan, stoertje
quote:
Vind aberella maar verwarrend, denk elke keer dat zij dat manwijf is :squote:
Gelukkig heb je dat met mij niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind aberella maar verwarrend, denk elke keer dat zij dat manwijf is :s
AdoraBellaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind aberella maar verwarrend, denk elke keer dat zij dat manwijf is :s
Jij bent altijd aardig tegen mij geweest.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef Chloroform het volgende:
Ik ben wel heel leuk, al zeg ik het zelf.
En talloze DM's waarin ze huilt dat ze zelfmoord gaat plegenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
inb4 een half topic gejank van het echte man"wijf".
Hou op schei uit.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
Ik kom gewoon op voor de mentaal zwakkeren in deze samenleving. Daarom vindt Modus mij ook zo lief.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent altijd aardig tegen mij geweest.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:24 schreef deadprez het volgende:
dat deed ik maar 1x jezusquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En talloze DM's waarin ze huilt dat ze zelfmoord gaat plegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |