Op de 2 eerste na alles ook live gezien.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:53 schreef remi1986 het volgende:
[..]
die man is geniaal. Die nieuwe show alweer 5 keer gezien ofzo
Zit niet te fucken met mequote:
Ja dat is waarom ik huillach, omdat jouw seksuele voorkeuren onderdeel zijn van mijn politieke agendaquote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Kun je wel huillachen maar dit is een kwestie van smaak en niet zoals de wereld zou moeten zijn.
Die volg ik niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:58 schreef housesoftheholy het volgende:
Ja dat is waarom ik huillach, omdat jouw seksuele voorkeuren onderdeel zijn van mijn politieke agenda
Soms zit het diep.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:59 schreef voederbietel het volgende:
Waar onwetendheid heerst is ware vrede onmogelijk.
De onwetendheid heeft nooit kwaad gedaan; de dwaling alleen is noodlottig; men verdwaalt niet omdat men niet weet, maar omdat men denkt te weten.quote:
Neem een klysmaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef deadprez het volgende:
soms ben je mad soms ben je jelly soms zit het diep
Ik ben te passief en lui voor politieke doelen. Maar zou wel heel graag willen dat dit waar was.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het politieke doel van hoth zijn dominante vrouwen blijkbaar.
Mooiquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De onwetendheid heeft nooit kwaad gedaan; de dwaling alleen is noodlottig; men verdwaalt niet omdat men niet weet, maar omdat men denkt te weten.
Je maakt het nóg ingewikkelderquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het politieke doel van hoth zijn dominante vrouwen blijkbaar.
Oblovomoesque. Of hoe spel je het ook al weer.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:02 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik ben te passief en lui voor politieke doelen. Maar zou wel heel graag willen dat dit waar was.
'Ik ben zo dom, kom het mij vertellen'quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hoe komt het toch dat mapima-topics zo goed lopen altijd
Snap ik ook nooit.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:08 schreef Chloroform het volgende:
Hoe komt het toch dat mapima-topics zo goed lopen altijd
Ja maar, het is ook niet alsof het nou zo'n fantastisch lekker wijf is... Ik snap het gewoon niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:15 schreef deadprez het volgende:
Omdat het een aandachtshoertje is dat te pas en te onpas foto's van haar reet post.
Nee, ik ook niet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja maar, het is ook niet alsof het nou zo'n fantastisch lekker wijf is... Ik snap het gewoon niet.
Jijquote:
Soms lijkt het een beetje alsof je geobsedeerd bent door deadprez ;squote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
waar is dead prez, de opperbaas?
Zijn we dat niet allemaal een beetjequote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Soms lijkt het een beetje alsof je geobsedeerd bent door deadprez ;s
Klopt. Ik wil zijn SWAG..quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een lijstje van users wiens pohi's ik elke dag doorspitquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal een beetje
Deadprez is ook gewoon best gangsterquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:22 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
sharing=caringquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een lijstje van users wiens pohi's ik elke dag doorspit
's Ochtend terwijl je rustig wakker wordt onder het genot van een kopje koffie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb een lijstje van users wiens pohi's ik elke dag doorspit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |