SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierJa doei.
Editen van quotes, banaan-vraagquote:
Ik gebruik geen handzeepquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Banaanvraag is ook ban
Inb4 we samen naar de gevangenis moeten
Je kan door de foto zijn Facebookaccount zienquote:
Maar ze noemen 'm vast wel zo.quote:
Pak hem maar aan hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Vent pikt ook gewoon je bankje in als je even dumbbels gaat halen, was dumbbel rows aan het doen en wilde even mn tas pakken die 5 meter verderop lag, loop even weg en meneer had zijn voet al onder het verstel gebeuren om er een incline bench van te maken![]()
Gezegd dat ik nog niet klaar was met m'n oefening, kwam er op een afgunstige toon "oh" uit, en ging verder met curlen
ligt je handdoek er dan niet opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Vent pikt ook gewoon je bankje in als je even dumbbels gaat halen, was dumbbel rows aan het doen en wilde even mn tas pakken die 5 meter verderop lag, loop even weg en meneer had zijn voet al onder het verstel gebeuren om er een incline bench van te maken![]()
Gezegd dat ik nog niet klaar was met m'n oefening, kwam er op een afgunstige toon "oh" uit, en ging verder met curlen
heb je die sma al volgekleiderd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Niet bashen vriendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha echt he
"vanaf 1 januari ga ik gezonder eten"
*pakt mesje, af, petst tegen t hoofd en roept" YOU HAVE SO MUCH TO LIVE FOOOOOR!quote:
quote:
Wat is dit voor trollreactie? Ik weet zeker dat ik voor minder ben genote.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Energydrink en frikandelbroodjes van de C1000.
Dit kan alleen in het Nederlandsquote:
Wat zijn notes?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor trollreactie? Ik weet zeker dat ik voor minder ben genote.
Uhm.... Nee lees de spoiler maar niet. Zet 'm op, 2015 wordt helemaal jouw jaar.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Lays Picklesgoddank niet in NL te verkrijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:41 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Uhm.... Nee lees de spoiler maar niet. Zet 'm op, 2015 wordt helemaal jouw jaar.Godverredomme. Ik moet nog een bestellen bij Albert plaatsen ook, vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2015 IS VERPEST.
Gewoon je voornemens verschuiven naar 2016quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverredomme. Ik moet nog een bestellen bij Albert plaatsen ook, vanavond.
2015 IS VERPEST.
Neh, gewoon keihard liftenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Gewoon je voornemens verschuiven naar 2016
Dit.quote:
dan heb je ook gewoon een tumor in je hersenen as je dat doet.quote:
prolapse?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:17 schreef Jahr00n het volgende:
God man. Ik ben aan de diarree. Poep puur spier uit.
xdquote:
Of je gaat gewoon zelf boodschappen doen. Op de fiets of lopend.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Godverredomme. Ik moet nog een bestellen bij Albert plaatsen ook, vanavond.
2015 IS VERPEST.
Een uitstervend ambacht. Beter gewoon a la afrojack je cue points en loops etc van te voren definiëren en syncen met het vuurwerk. Kun je op locatie lekker met je handjes in de lucht wapperen.quote:
kom danquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:22 schreef Klokov het volgende:
VMS wat vind je ervan dat ZarB naar Oude Pekela verhuist om met JMF samen te wonen? Lift hij nog wel?
Bij deze even volledig gemaakt. Ray hoort volgens mij ook in het rijtje Schwarzeneggersquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dat benoemen omdat je zelf in het faallijstje staat. Jammer putin.
Je geeft toch niet serieus om zo'n circlejerk verkiezing?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Klokov het volgende:
G.R.S. en Moira gedeeld eerste voor de fappening award
Klokov, Raymond en GGMM gedeeld eerste voor de Arnold Schwarzenegger award
Ik snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Benno L award niet gewonnenheb een heel jaar om beter m'n best te doen
Alles boven de 1,85 heeft een te hoog zwaartepunt. Of je moet midgetbeentjes hebben maar dat ziet er ook niet uit. Lange slungels die geobsedeerd zijn door hun lengte omdat ze anders niks hebbenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:35 schreef Klokov het volgende:
Sweetspot is 6'3 - 6'7. Boven de 2 meter begin je er wel hinder aan te ondervinden omdat de wereld er niet op is ingericht. Maar liever boven 6'7 als onder 6'3 natuurlijk.
Ik noem 27cm nou niet niks Henkquote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef fathank het volgende:
Alles boven de 1,85 heeft een te hoog zwaartepunt. Of je moet midgetbeentjes hebben maar dat ziet er ook niet uit. Lange slungels die geobsedeerd zijn door hun lengte omdat ze anders niks hebben.
Ik benn 1.86 met L32 in mn broeken.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 15:26 schreef fathank het volgende:
[..]
Alles boven de 1,85 heeft een te hoog zwaartepunt. Of je moet midgetbeentjes hebben maar dat ziet er ook niet uit. Lange slungels die geobsedeerd zijn door hun lengte omdat ze anders niks hebben.
Awesome.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:29 schreef Klokov het volgende:
G.R.S. en Moira gedeeld eerste voor de fappening award
Klokov, Raymond en GGMM gedeeld eerste voor de Arnold Schwarzenegger award
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |