nou ja dat je 's avonds iig nog vol energie zitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Rezania het volgende:
's avonds met energie ga slapen? Werkt dat dan?
Dieet hoeft niet perse om af te vallen te zijn. Maar een mooi resultaat gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben bewust wat minder kilocalorieën gaan eten (max 1500 op werkdagen) waardoor ik wat ben afgevallen (van 86.5 kg begin augustus naar 77.4 kg eind november), maar ik sta nog steeds niet juichend naast mijn bed 's ochtends hoor. Dat kan je ook niet verwachten van een dieet.
tellenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Dieet hoeft niet perse om af te vallen te zijn. Maar een mooi resultaat gefeliciteerdHoe hou je je calorieën bij
Weet ik, en bedankt!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef SuperFood het volgende:
Dieet hoeft niet perse om af te vallen te zijn. Maar een mooi resultaat gefeliciteerdHoe hou je je calorieën bij
Dan val je toch niet in slaap lijkt me?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nou ja dat je 's avonds iig nog vol energie zit
Na 18 jaar bijna volledig vegetarisch te hebben gegeten, ben ik toch maar eens per week een stukje vlees gaan eten omdat ik me toch wel erg zwakjes voelde. Heeft voor mij ook wel veel effect gehad, minder wallen onder ogen, en minder menstruatiekklachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:51 schreef Ixnay het volgende:
Stoppen met vlees en daar voor in de plaats in lichte mate vis, noten en eieren. Zo kom je allsnog aan je eiwitten. Je voelt je fitter, gezonder en je merkt dat je bij een gewone dagbesteding afvalt.
Citrusvruchten. Iedere ochtend een geperste citroen. 's avonds nog sinaasappels en soms ook kiwi's of appels. Ik merk dat het ook goed is voor je huid, maar dat kan ik me verbeelden.
Iedere dag 2,5 - 3 liter water.
Dingen die een positief effect hebben gehad voor mij. 15 kilo afgevallen in een jaar en meer energie.
Warme broodjes rookworst niet natuurlijk, maar warm eten draagt wel bij aan de goede werking van je spijsvertering. Dus warm je havermoutpap lekker op, lunch met een soepje en dineer met een warme hapquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:39 schreef fathank het volgende:
Warm voer is goed voor de spijsvertering?
Ik probeer juist cafeïne te minderenquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Klokov het volgende:
Ik heb zelf een boek over verjonging van Jesse van de Velde (verjongings-, voedsel-, bewegings- en lifestyle-expert). Het betreffende boek gaat dan ook niet alleen over voeding maar ook over de levensstijl eromheen. Het is 1 van de meest ingrijpende veranderingen in mijn leven geweest en ik zou momenteel niet anders meer willen. Er is geen moment waarop ik ergens de puf niet voor heb en ik zie er jonger uit dan ooit. Echt een dikke aanrader! Het gaat trouwens om dit boek:http://www.bol.com/nl/p/voor-altijd-jong/9200000002229671/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |