nou ja dat je 's avonds iig nog vol energie zitquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Rezania het volgende:
's avonds met energie ga slapen? Werkt dat dan?
Dieet hoeft niet perse om af te vallen te zijn. Maar een mooi resultaat gefeliciteerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:11 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik ben bewust wat minder kilocalorieën gaan eten (max 1500 op werkdagen) waardoor ik wat ben afgevallen (van 86.5 kg begin augustus naar 77.4 kg eind november), maar ik sta nog steeds niet juichend naast mijn bed 's ochtends hoor. Dat kan je ook niet verwachten van een dieet.
tellenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef SuperFood het volgende:
[..]
Dieet hoeft niet perse om af te vallen te zijn. Maar een mooi resultaat gefeliciteerdHoe hou je je calorieën bij
Weet ik, en bedankt!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:19 schreef SuperFood het volgende:
Dieet hoeft niet perse om af te vallen te zijn. Maar een mooi resultaat gefeliciteerdHoe hou je je calorieën bij
Dan val je toch niet in slaap lijkt me?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nou ja dat je 's avonds iig nog vol energie zit
Na 18 jaar bijna volledig vegetarisch te hebben gegeten, ben ik toch maar eens per week een stukje vlees gaan eten omdat ik me toch wel erg zwakjes voelde. Heeft voor mij ook wel veel effect gehad, minder wallen onder ogen, en minder menstruatiekklachten.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:51 schreef Ixnay het volgende:
Stoppen met vlees en daar voor in de plaats in lichte mate vis, noten en eieren. Zo kom je allsnog aan je eiwitten. Je voelt je fitter, gezonder en je merkt dat je bij een gewone dagbesteding afvalt.
Citrusvruchten. Iedere ochtend een geperste citroen. 's avonds nog sinaasappels en soms ook kiwi's of appels. Ik merk dat het ook goed is voor je huid, maar dat kan ik me verbeelden.
Iedere dag 2,5 - 3 liter water.
Dingen die een positief effect hebben gehad voor mij. 15 kilo afgevallen in een jaar en meer energie.
Warme broodjes rookworst niet natuurlijk, maar warm eten draagt wel bij aan de goede werking van je spijsvertering. Dus warm je havermoutpap lekker op, lunch met een soepje en dineer met een warme hapquote:Op zaterdag 3 januari 2015 10:39 schreef fathank het volgende:
Warm voer is goed voor de spijsvertering?
Ik probeer juist cafeïne te minderenquote:
Dit jaquote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:48 schreef Klokov het volgende:
Ik heb zelf een boek over verjonging van Jesse van de Velde (verjongings-, voedsel-, bewegings- en lifestyle-expert). Het betreffende boek gaat dan ook niet alleen over voeding maar ook over de levensstijl eromheen. Het is 1 van de meest ingrijpende veranderingen in mijn leven geweest en ik zou momenteel niet anders meer willen. Er is geen moment waarop ik ergens de puf niet voor heb en ik zie er jonger uit dan ooit. Echt een dikke aanrader! Het gaat trouwens om dit boek:http://www.bol.com/nl/p/voor-altijd-jong/9200000002229671/
Alles wat ik deze vakantie zelf gemaakt heb (en van genoten heb) zou dan niet meer mogen: koekjes (suiker, boter), chocoladefondue (suiker, room), brownies met caramelsaus (suiker, room, boter), chocolademousse (suiker, room), suikerspin (suiker), meringue (suiker). Ik zou zó ongelukkig worden.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 02:55 schreef emptiness het volgende:
Ik heb suiker, room en boter volledig geschrapt van mijn dieet. Ben zeer blij met deze beslissing.
Junkiepraat.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:06 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Alles wat ik deze vakantie zelf gemaakt heb (en van genoten heb) zou dan niet meer mogen: koekjes (suiker, boter), chocoladefondue (suiker, room), brownies met caramelsaus (suiker, room, boter), chocolademousse (suiker, room), suikerspin (suiker), meringue (suiker). Ik zou zó ongelukkig worden.
Liever een junkie die rijp is voor professionele hulp (quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:35 schreef fathank het volgende:
Junkiepraat.
Als je geluk koppelt aan eten ben je rijp voor professionele hulp imho.
Met de producten an sich niet. Wel als je brein er een geluksmoment aan koppelt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:48 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Liever een junkie die rijp is voor professionele hulp () dan nooit meer suiker, room en boter eten. Er is niks mis met deze producten.
Waarom? Ik geniet van deze producten (zowel van het zelf bakken en dergelijke als van het eten van het eindproduct), dat zou je een geluksmoment kunnen noemen. Het zou jammer zijn als dat weg zou vallen, zeker als er geen gegronde reden voor is.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:53 schreef fathank het volgende:
Met de producten an sich niet. Wel als je brein er een geluksmoment aan koppelt.
Je kan het ook 1 op 1 vervangen met zuurstof, dan zijn we allemaal een junk.quote:Je kan het 1 op 1 vervangen met heroïne. Dan hoor je een klassieke junk praten.
Hoezo noodzakelijk voor je kind?quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef dodoria het volgende:
ik heb een minder strikte versie van het total elimination diet gedaan, bijna compleet eiwit-vrij. Ik mocht alleen nog maar bepaalde groenten en fruit en varkensvlees. Geen granen, geen noten, geen peulvruchten geen enkel melkproduct, geen soja, Vis, rundvlees. Het was een hel. Ik had de hele dag honger die niet te stillen was en bijna al mijn spiermassa verloren.
Een super ongezond dieet voor mij, maar noodzakelijk voor de gezondheid van mijn kind ( die ik dus borstvoeding gaf). Godzijdank kon Ik er na 3 maanden mee ophouden.
Probeer Chia zaden.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:06 schreef SuperFood het volgende:
[..]
nou ja dat je 's avonds iig nog vol energie zit
Heb ik wel een tijdje gedaan totdat ik las dat het eigenlijk toch niet zo gezond is en zelfs schadelijk kan wezen. Chia zaden dan.quote:
gewoon zo nu en dan lijkt me niet veel mis mee. maar dagelijks. ik zou er niet aan beginnen (variatie geloof ik wel in)quote:Op zondag 4 januari 2015 12:36 schreef 404_Error het volgende:
[..]
Heb ik wel een tijdje gedaan totdat ik las dat het eigenlijk toch niet zo gezond is en zelfs schadelijk kan wezen. Chia zaden dan.
Kon je dan geen flesvoeding geven en zelf normaal eten? Of is dat een domme vraag?quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef dodoria het volgende:
ik heb een minder strikte versie van het total elimination diet gedaan, bijna compleet eiwit-vrij. Ik mocht alleen nog maar bepaalde groenten en fruit en varkensvlees. Geen granen, geen noten, geen peulvruchten geen enkel melkproduct, geen soja, Vis, rundvlees. Het was een hel. Ik had de hele dag honger die niet te stillen was en bijna al mijn spiermassa verloren.
Een super ongezond dieet voor mij, maar noodzakelijk voor de gezondheid van mijn kind ( die ik dus borstvoeding gaf). Godzijdank kon Ik er na 3 maanden mee ophouden.
moedermelk > flessenmelk.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Kon je dan geen flesvoeding geven en zelf normaal eten? Of is dat een domme vraag?
Maar als je zelf half dood gaat ...quote:
joh ze hoefde alleen anders te eten. vervelend maar als je dat al niet voor je kind overhebt moet je er misschien niet aan beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar als je zelf half dood gaat ...Genoeg kinderen die gezond grootgebracht worden op de fles.
Ik denk dat je niet echt begrijpt wat ik bedoel.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:07 schreef SuperFood het volgende:
[..]
joh ze hoefde alleen anders te eten. vervelend maar als je dat al niet voor je kind overhebt moet je er misschien niet aan beginnen.
try me...quote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet echt begrijpt wat ik bedoel.
Moedermelk heeft ook een belangrijke functie in de emotionele band hè.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet echt begrijpt wat ik bedoel.
Walnoten en lijnzaad zijn daar ook goed voor.quote:Op zondag 4 januari 2015 13:05 schreef Fera het volgende:
Chia zaden zijn wel handig voor mensen die absoluut geen vis eten om omega 3 vetzuren binnen te krijgen.
Walnoten wist ik niet, lijnzaad wel. Maar het was toevallig iets wat ik pas nog had gelezen.quote:Op maandag 5 januari 2015 14:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Walnoten en lijnzaad zijn daar ook goed voor.
waarom mocht je geen eiwitten? heeft dat slechte invloed op de kwaliteit van moedermelk?quote:Op zondag 4 januari 2015 06:45 schreef dodoria het volgende:
Dat werkt hetzelfde als een speed/pep dieet..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |