SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hierJa doei.
Editen van quotes, banaan-vraagquote:
Ik gebruik geen handzeepquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Banaanvraag is ook ban
Inb4 we samen naar de gevangenis moeten
Je kan door de foto zijn Facebookaccount zienquote:
Maar ze noemen 'm vast wel zo.quote:
Pak hem maar aan hoorquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Vent pikt ook gewoon je bankje in als je even dumbbels gaat halen, was dumbbel rows aan het doen en wilde even mn tas pakken die 5 meter verderop lag, loop even weg en meneer had zijn voet al onder het verstel gebeuren om er een incline bench van te maken![]()
Gezegd dat ik nog niet klaar was met m'n oefening, kwam er op een afgunstige toon "oh" uit, en ging verder met curlen
ligt je handdoek er dan niet opquote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Vent pikt ook gewoon je bankje in als je even dumbbels gaat halen, was dumbbel rows aan het doen en wilde even mn tas pakken die 5 meter verderop lag, loop even weg en meneer had zijn voet al onder het verstel gebeuren om er een incline bench van te maken![]()
Gezegd dat ik nog niet klaar was met m'n oefening, kwam er op een afgunstige toon "oh" uit, en ging verder met curlen
heb je die sma al volgekleiderd?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:53 schreef BredeBroeder het volgende:
Niet bashen vriendquote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
Hahaha echt he
"vanaf 1 januari ga ik gezonder eten"
*pakt mesje, af, petst tegen t hoofd en roept" YOU HAVE SO MUCH TO LIVE FOOOOOR!quote:
quote:
Wat is dit voor trollreactie? Ik weet zeker dat ik voor minder ben genote.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 18:59 schreef motorbloempje het volgende:
Energydrink en frikandelbroodjes van de C1000.
Dit kan alleen in het Nederlandsquote:
Wat zijn notes?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
[..]
Wat is dit voor trollreactie? Ik weet zeker dat ik voor minder ben genote.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |