Welkom terugquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee een normale tt
Tijd voor mij om weder te keren.
Hoi Mex.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee een normale tt
Tijd voor mij om weder te keren.
Kan je toch beter aan Henk vragen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Pinjo
Zou jij, als je er zin en tijd in/voor hebt claudia ff kunnen weggummen uit de headert?
henkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je toch beter aan Henk vragen?
Coen Haarband 💪💪quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Pinjo
Zou jij, als je er zin en tijd in/voor hebt claudia ff kunnen weggummen uit de headert?dan pleurt ik die ff erin weetsjewel
Zo, die frank vond ik gisteren echt tergend slecht. Met een telefoongesprek nep geinteresseerd vragen stellen op een nichterige toon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:01 schreef Zaktabak het volgende:
Eruit:
Bart Arens
Claudia de Breij
Klaas van Kruistem
Erin:
Herman Hofman
Frank van der Lende
Stel ik voor de nieuwe persfoto's te gebruiken, geeft ook een nieuwe indruk.
Maar die is wel naar de dag gepromoveerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo, die frank vond ik gisteren echt tergend slecht. Met een telefoongesprek nep geinteresseerd vragen stellen op een nichterige toon.
Joram moet het duidelijk ook nog leren, met zijn tweets voorlezenals je niks te melden hebt, draai dan gewoon een plaat.
Gelukkig zit Joram nog in de nacht. Frank moet daar wmb ook blijven.
ja, niet geheel terecht vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar die is wel naar de dag gepromoveerd
alleen maar omdat hij een leuke indruk heeft gemaakt bij DWDDquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja, niet geheel terecht vind ik.
Maarja, dat Wilbert.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:33 schreef Evertjan het volgende:
Koen en Sandra show is vandaag anders dan anders. Ik zeg houden zo
Nee want beiden waren niet het meest aangevraagdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:29 schreef Kyran het volgende:
Eat Sleep Rave Repeat was wel anthem vorig jaar, dat zeiden ze zelfs nog tijdens SR14.
En Galantis was dit jaar ook duidelijk het anthem, waarom blijven schoppen om zo iets simpels?
ik sla het regelboek er even op na op dat zo omschreven isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want beiden waren niet het meest aangevraagd
Vorig jaar was het toch Tsunami? Of loop ik een jaartje achter?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want beiden waren niet het meest aangevraagd
Zeg... Kom ff gelijk met mij online...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sla het regelboek er even op na op dat zo omschreven is
Gelukkig staat er 'online' achterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg... Kom ff gelijk met mij online...
Jammer ik kreeg beeldenquote:
mogen we niet tegelijk komen?quote:
Van mij gerust. Maar dat hoef ik dan niet te weten.quote:
Living Doll was het meest aangevraagd vorig jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch Tsunami? Of loop ik een jaartje achter?
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 20:37:59#Repost @domien⁰WEEEEEEEEKKKKEEEEEEEND!!! #vrijdagavond
reageer retweet
Owjah...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Living Doll was het meest aangevraagd vorig jaar
Deze week is ie vervallen, maar vanaf volgende week is Weekend Request er weer. Wel nog met invallers ipv een vaste nieuwe dj. Zelfde geldt voor MT50 en de radioshow van Bart.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:54 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we zo nog Weekend Request of is dat programma geschrapt nu Bart Arens weg is bij 3FM?
Ik woon tijdelijk bij moeders in en zij is niet zo gecharmeerd van de hele dag radio.quote:
192TVquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk bij moeders in en zij is niet zo gecharmeerd van de hele dag radio.
Met als gevolg dat ik nu helemaal in Topchef en Masterchef zit. En Dr Phil, The bold, Shownieuws en Hart van Nederland, kabelkranten van de wijde regio en provinciale zenders.
Arme, arme jijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk bij moeders in en zij is niet zo gecharmeerd van de hele dag radio.
Met als gevolg dat ik nu helemaal in Topchef en Masterchef zit. En Dr Phil, The bold, Shownieuws en Hart van Nederland, kabelkranten van de wijde regio en provinciale zenders.
Tof! Net als VH1 Classicsquote:
Bazenzenderquote:
Och, vooralsnog gaat het beter dan verwacht dus ik ben een blij Noesje! En ik accepteer gemakkelijk omstandigheden, het kan altijd beroerder. Ik noem een hele dag Hollandsche Hits luisterenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Arme, arme jij
Moest dat ook zien tijdens de kerstdagen en oud en nieuw. En dan tijdens het rondzappen even bleven hangen op de Top 2000 en moest gelijk verder gaan
[..]
Tof! Net als VH1 Classics
Netjesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe naam, nieuw team, nieuwe banner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb diegene die 3FM als dj zijnde hebben verlaten (respectievelijk Bart Arens, Eric Corton, Claudia de Brij, Klaas van Kruistum) eruit gesodemieterd. Frank van der Lende, Herman Hofman en Tomas Delsing zitten er opnieuw in. Miranda van Holland hoort er eigenlijk ook in, maar die ben ik vergeten (was op zich ook niet heel gek is).
De meeste foto's van iedereen ook vernieuwd voor een nieuwere, hippere foto en anders een andere voor in de plaats gezet, die beter in de compositie paste.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb diegene die 3FM als dj zijnde hebben verlaten (respectievelijk Bart Arens, Eric Corton, Claudia de Brij, Klaas van Kruistum) eruit gesodemieterd. Frank van der Lende, Herman Hofman en Tomas Delsing zitten er opnieuw in. Miranda van Holland hoort er eigenlijk ook in, maar die ben ik vergeten (was op zich ook niet heel gek is).
De meeste foto's van iedereen ook vernieuwd voor een nieuwere, hippere foto en anders een andere voor in de plaats gezet, die beter in de compositie paste.
Baasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MasterChef is nog wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
aangepast!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker! Helaas kijkt ze de late versie, middenin de nacht dus. Ik hou dat niet altijd meer vol, oud en versleten als ik benquote:
Nice.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:tplugge twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 09:51:07Vanaf 14.00u @Robstenders op @NPORadio2 met een nieuw programma 👂👂👂 reageer retweet
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 10:20:43Bepaal nu hoe de MegaTop50 van 5 jan. 1980 er volgens jou uit zou moeten zien, luister vanaf 14:00 naar @NPORadio2! http://t.co/ki22IXpsqX reageer retweet
Thanks Pinjo, Cee en LL ookquote:
quote:
Dat was toch al een tijdje als ik me niet vergis?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nice.
Gaat de TT ook veranderen naar NPO3FM ?
Is weer terugveranderd, want crap.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Zaktabak het volgende:
Dat was toch al een tijdje als ik me niet vergis?
ja maar maar NPO 3FM klinkt zo stomquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:05 schreef minthy het volgende:
Wat ben je opstandig wolfje, poep je wel voldoende?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat niemand ze kentquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag op aantal momenten Frank en Barend gehoord. Ik word er allesbehalve enthousiast van. En waarom moeten ze zich drie keer per uur voorstellen?
Dat is voor de mensen die maar een half uur per dag luisterenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag op aantal momenten Frank en Barend gehoord. Ik word er allesbehalve enthousiast van. En waarom moeten ze zich drie keer per uur voorstellen?
Maar ze staan wel in de banner?quote:
HOITJESSSSSquote:Op zaterdag 3 januari 2015 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ja prima!! maar op dit moment zijn ze bij het grote 3FM publiek nog onbekende n00bsquote:
nais.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoi, ik ben lammetjes .quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:42 schreef wolfrolf het volgende:
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd![]()
![]()
Zit buiten te fokken, roken is zo gek nog nietquote:
Huh wat?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
Waar er is ieniminimuis en/of minthy, daar er is liters wijn!!!
Tja moet je maar minder drinken of meer trainen.quote:
Die Hoitjes spreekt mij totaal niet aan. De radio maar weer uitgezet daarstraks.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:06 schreef 3rdRock het volgende:
ah, still no Timur en Ramon, maar wel Hoitjes. ff luisteren
ik vind em wel sympathiekquote:Op zondag 4 januari 2015 12:23 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die Hoitjes spreekt mij totaal niet aan. De radio maar weer uitgezet daarstraks.
pleur op manquote:
WAT ZEG JE?????quote:
he chatjequote:
Ik zal zachtjes doen. Koffie?quote:
Graag!quote:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 04-01-2015 om 12:34:21Bijgekomen van #SR14 gaan we het gewoon doen. Vanavond de eerste #Swijnenstal van 2015! Vanaf 20u zijn we live op http://t.co/5Qx87wNOOS! reageer retweet
ga ik missen ivm BZV en Zondag met Lubach...quote:Op zondag 4 januari 2015 12:48 schreef Evertjan het volgende:
twitter:coen3fm twitterde op zondag 04-01-2015 om 12:34:21Bijgekomen van #SR14 gaan we het gewoon doen. Vanavond de eerste #Swijnenstal van 2015! Vanaf 20u zijn we live op http://t.co/5Qx87wNOOS! reageer retweet
BZVquote:Op zondag 4 januari 2015 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik missen ivm BZV en Zondag met Lubach...
ik baalde dit jaar dat ik gewoon niet eens kan reageren. de enige boerin is lesbischquote:
Ja, wou je die boer in?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik baalde dit jaar dat ik gewoon niet eens kan reageren. de enige boerin is lesbisch
flutgrap :pquote:
Je kan een halfuurtje luisteren, tussen BZV en ZML in!quote:Op zondag 4 januari 2015 12:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga ik missen ivm BZV en Zondag met Lubach...
dan moet ik rukkenquote:Op zondag 4 januari 2015 13:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan een halfuurtje luisteren, tussen BZV en ZML in!
echt SCHIJTirritant jaquote:Op zondag 4 januari 2015 17:51 schreef JayHovah het volgende:
Hebben ze bij 3FM allemaal een Kane trauma ofzo?!? Alle persoonlijke herinneringen / catastrofes van de DJ's rondom Kane komen voorbij...
Herman de perman is een absolute baas!quote:Op zondag 4 januari 2015 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kut DJ, die Hoitjes. Zometeen even wat Herman meepikken, dat is wel een baas.
Dat sowiesoquote:Op zondag 4 januari 2015 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Herman de perman is een absolute baas!
Ik ookquote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef rubbereend het volgende:
Ik zal wel één van de weinigen zijn maar ik vind hoitjes een prima dj
hij had aan het begin gelijk mijn appje in de uitzendingquote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef rubbereend het volgende:
Noem me maar gewoon "Martin" hoorquote:
Gelukkig ben je zo gewoon geblevenquote:Op zondag 4 januari 2015 23:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon "Martin" hoor
ik vind em ook wel prima. tikkie zijig hier en daar, maar ik stoor me er niet aanquote:Op zondag 4 januari 2015 21:36 schreef rubbereend het volgende:
martingod!quote:Op zondag 4 januari 2015 23:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Noem me maar gewoon "Martin" hoor
Zeker.quote:Op maandag 5 januari 2015 08:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit is toch veel leuker dan Giel in de ochtend?
twitter:Domien twitterde op maandag 05-01-2015 om 09:29:59Woooow. @kensingtonband gaat de Ziggo Dome doen. Tijdens het tweeten heb ik kippenvel. #3FM reageer retweet
Verdommequote:Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op maandag 05-01-2015 om 09:29:59Woooow. @kensingtonband gaat de Ziggo Dome doen. Tijdens het tweeten heb ik kippenvel. #3FM reageer retweet
Tot op z'n domienie zeker.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme.quote:Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jkazius twitterde op maandag 05-01-2015 om 09:37:28@Domien @kensingtonband koud daar? reageer retweet
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef Pino112 het volgende:
Tijdens het typen van deze post zit ik op een stoel.
Tijdens het lezen van deze post kreeg ik kippenvelquote:Op maandag 5 januari 2015 09:50 schreef Pino112 het volgende:
Tijdens het typen van deze post zit ik op een stoel.
quote:Op maandag 5 januari 2015 10:54 schreef Bronson het volgende:
Ik heb dit nummer van Bruce nooit zo boeiend gevonden.
Ik vind het juist een van zijn betere.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:54 schreef Bronson het volgende:
Ik heb dit nummer van Bruce nooit zo boeiend gevonden.
Ja dat vind ik dus irritant aan dit nummer. Qua zang klopt het gewoon niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het juist een van zijn betere.
Maar ik ben niet echt een Bruce-fan. Het is wel 'leuk', maar hij zingt als Bob Dylan en dat stoort me soms. Dus ik vind de nummers die muzikaal interessant zijn het meest te waarderen.
quote:Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Pino112 het volgende:
Hoiquote:
Lol, goeie.quote:
Die dikke van de plus heeft ook een nieuw contract zo te zienquote:
Mia heeft het licht gezien.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:42 schreef Pandaplint het volgende:
Lijkt dit niet heel erg op een Nederlands/vlaams nummer?
Jij luistert naar een andere zender? Ik heb de afgelopen 2 uur 4 rustige liedjes gehoord.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:45 schreef themauster het volgende:
Wat een depressieve platen vanochtend
fantastisch nieuwsquote:Op maandag 5 januari 2015 09:33 schreef Pino112 het volgende:
Nou ik was niet de enige die het vondt mijn collega zei net ''het werd ook wel eens tijd dat er weer een vrolijke plaat kwam zeg''quote:Op maandag 5 januari 2015 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luistert naar een andere zender? Ik heb de afgelopen 2 uur 4 rustige liedjes gehoord.
Met wat? Grote kans dat ik het toch al heb gelezenquote:
Hai wolfjequote:
Wat?quote:
All Summer Long is wel vrolijk, Joga vind ik niet depressief (al kan Bjork met slechts een strijker wel zo klinken).quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou ik was niet de enige die het vondt mijn collega zei net ''het werd ook wel eens tijd dat er weer een vrolijke plaat kwam zeg''
Interview. Foto incoming via whatsapp.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:49 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met wat? Grote kans dat ik het toch al heb gelezen
Zet hem op Q.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:48 schreef themauster het volgende:
[..]
Nou ik was niet de enige die het vondt mijn collega zei net ''het werd ook wel eens tijd dat er weer een vrolijke plaat kwam zeg''
quote:Op maandag 5 januari 2015 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Interview. Foto incoming via whatsapp.
godverdommequote:Op maandag 5 januari 2015 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet hem op Q.
Taylor Swift, Miley Cyrus etc![]()
Ik ga liever gewoon dood.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zet hem op Q.
Taylor Swift, Miley Cyrus etc![]()
Nee, shinen als een mallequote:
Idris Elba.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Benedict opzoeken op Tumblr. Eerste post.
[ afbeelding ]
3 knappe mannen, ik kom niet meer bij.
Ik vind het alledrie niets, welke is Benedict?quote:Op maandag 5 januari 2015 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Benedict opzoeken op Tumblr. Eerste post.
[ afbeelding ]
3 knappe mannen, ik kom niet meer bij.
Rechts.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind het alledrie niets, welke is Benedict?
Het is wel een knappe man, maar hij doet me niet zoveel, en hij ziet er ouder uit dan hij is.quote:
Je moet Idris zijn serie Luther kijken.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Het is wel een knappe man, maar hij doet me niet zoveel, en hij ziet er ouder uit dan hij is.
Van die drie is hij wel het knapst, dat wel. Die Benedict vind ik echt totaal niks, als hij geen acteur was liep iedereen hem op straat voorbij.
We moeten helemaal niks.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet Idris zijn serie Luther kijken.
Ik vind het een imposante man.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:04 schreef alors het volgende:
[..]
Het is wel een knappe man, maar hij doet me niet zoveel, en hij ziet er ouder uit dan hij is.
Van die drie is hij wel het knapst, dat wel. Die Benedict vind ik echt totaal niks, als hij geen acteur was liep iedereen hem op straat voorbij.
Je hebt een sollicitatiegesprekquote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
Oei, twee detacheringsbureaus hebben mij voorgedragen voor een sollicitatiegesprek bij een bedrijf.![]()
Eens zien hoe dit gaat lopen. Straks zit ik twee keer met dezelfde mensen aan tafel[ afbeelding ]
/liefdagboek
Hoe is het met dat verlichtingsbedrijf afgelopen?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:08 schreef Pandaplint het volgende:
Oei, twee detacheringsbureaus hebben mij voorgedragen voor een sollicitatiegesprek bij een bedrijf.![]()
Eens zien hoe dit gaat lopen. Straks zit ik twee keer met dezelfde mensen aan tafel[ afbeelding ]
/liefdagboek
Twee dusquote:Op maandag 5 januari 2015 12:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt een sollicitatiegesprekYou're living the dream of every unemployed person.
Niet zo mopperen dus. Always look on the bright side of lifequote:Op maandag 5 januari 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Twee dus
Plus nog een bij een ander bedrijf
Goed bezig!quote:Op maandag 5 januari 2015 12:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Twee dus
Plus nog een bij een ander bedrijf
Niets geworden. Ze zochten bij nader inzien meer een WTBer die spuitgietmallen kon ontwerpen. Daarnaast spreek ik geen Friesquote:Op maandag 5 januari 2015 12:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe is het met dat verlichtingsbedrijf afgelopen?
Goed argument die tweede.quote:Op maandag 5 januari 2015 12:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niets geworden. Ze zochten bij nader inzien meer een WTBer die spuitgietmallen kon ontwerpen. Daarnaast spreek ik geen Fries
Comfortably Numb.quote:
Oke succes.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet vanmiddag in een gebouw zijn van de uni waar ik nog nooit geweest ben. Ik voel mij nu al verdwaald.
Wat hast sein? Hat dy in protter yn it ear skiten?quote:Op maandag 5 januari 2015 12:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niets geworden. Ze zochten bij nader inzien meer een WTBer die spuitgietmallen kon ontwerpen. Daarnaast spreek ik geen Fries
Verstaan kan ik welquote:Op maandag 5 januari 2015 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Wat hast sein? Hat dy in protter yn it ear skiten?
Ja dat dacht ik wel al. Dan is het helemaal dom. Je kunt toch gewoon Nederlands terug praten, dat verstaat iedereenquote:
Wat heb je? Heb je een prop in je oor zitten?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:18 schreef alors het volgende:
[..]
Wat hast sein? Hat dy in protter yn it ear skiten?
Ditquote:Op maandag 5 januari 2015 13:20 schreef wolfrolf het volgende:
Godverdomme die aids cover van Man who can't be moved van Nielson nu op Q
Wat heb je gezegd? Heeft er een spreeuw in je oor gepoept?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:25 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat heb je? Heb je een prop in je oor zitten?
Is het dat zo ongeveer?
Allebarstens.quote:Op maandag 5 januari 2015 13:29 schreef alors het volgende:
[..]
Wat heb je gezegd? Heeft er een spreeuw in je oor gepoept?
Oh, had ik mij ingeschreven?quote:Op maandag 5 januari 2015 13:48 schreef alors het volgende:
[..]
Er is nog één wachtende voor je. Maar ik ken wel een leuke docent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |