Welkom terugquote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee een normale tt
Tijd voor mij om weder te keren.
Hoi Mex.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee een normale tt
Tijd voor mij om weder te keren.
Kan je toch beter aan Henk vragen?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Pinjo
Zou jij, als je er zin en tijd in/voor hebt claudia ff kunnen weggummen uit de headert?
henkquote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan je toch beter aan Henk vragen?
Coen Haarband 💪💪quote:Op vrijdag 2 januari 2015 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
Hee Pinjo
Zou jij, als je er zin en tijd in/voor hebt claudia ff kunnen weggummen uit de headert?dan pleurt ik die ff erin weetsjewel
Zo, die frank vond ik gisteren echt tergend slecht. Met een telefoongesprek nep geinteresseerd vragen stellen op een nichterige toon.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:01 schreef Zaktabak het volgende:
Eruit:
Bart Arens
Claudia de Breij
Klaas van Kruistem
Erin:
Herman Hofman
Frank van der Lende
Stel ik voor de nieuwe persfoto's te gebruiken, geeft ook een nieuwe indruk.
Maar die is wel naar de dag gepromoveerdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zo, die frank vond ik gisteren echt tergend slecht. Met een telefoongesprek nep geinteresseerd vragen stellen op een nichterige toon.
Joram moet het duidelijk ook nog leren, met zijn tweets voorlezenals je niks te melden hebt, draai dan gewoon een plaat.
Gelukkig zit Joram nog in de nacht. Frank moet daar wmb ook blijven.
ja, niet geheel terecht vind ik.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:15 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar die is wel naar de dag gepromoveerd
alleen maar omdat hij een leuke indruk heeft gemaakt bij DWDDquote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ja, niet geheel terecht vind ik.
Maarja, dat Wilbert.
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 16:33 schreef Evertjan het volgende:
Koen en Sandra show is vandaag anders dan anders. Ik zeg houden zo
Nee want beiden waren niet het meest aangevraagdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:29 schreef Kyran het volgende:
Eat Sleep Rave Repeat was wel anthem vorig jaar, dat zeiden ze zelfs nog tijdens SR14.
En Galantis was dit jaar ook duidelijk het anthem, waarom blijven schoppen om zo iets simpels?
ik sla het regelboek er even op na op dat zo omschreven isquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want beiden waren niet het meest aangevraagd
Vorig jaar was het toch Tsunami? Of loop ik een jaartje achter?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:39 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee want beiden waren niet het meest aangevraagd
Zeg... Kom ff gelijk met mij online...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik sla het regelboek er even op na op dat zo omschreven is
Gelukkig staat er 'online' achterquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeg... Kom ff gelijk met mij online...
Jammer ik kreeg beeldenquote:
mogen we niet tegelijk komen?quote:
Van mij gerust. Maar dat hoef ik dan niet te weten.quote:
Living Doll was het meest aangevraagd vorig jaarquote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Vorig jaar was het toch Tsunami? Of loop ik een jaartje achter?
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 02-01-2015 om 20:37:59#Repost @domien⁰WEEEEEEEEKKKKEEEEEEEND!!! #vrijdagavond
reageer retweet
Owjah...quote:Op vrijdag 2 januari 2015 19:15 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Living Doll was het meest aangevraagd vorig jaar
Deze week is ie vervallen, maar vanaf volgende week is Weekend Request er weer. Wel nog met invallers ipv een vaste nieuwe dj. Zelfde geldt voor MT50 en de radioshow van Bart.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 17:54 schreef Evertjan het volgende:
krijgen we zo nog Weekend Request of is dat programma geschrapt nu Bart Arens weg is bij 3FM?
Ik woon tijdelijk bij moeders in en zij is niet zo gecharmeerd van de hele dag radio.quote:
192TVquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk bij moeders in en zij is niet zo gecharmeerd van de hele dag radio.
Met als gevolg dat ik nu helemaal in Topchef en Masterchef zit. En Dr Phil, The bold, Shownieuws en Hart van Nederland, kabelkranten van de wijde regio en provinciale zenders.
Arme, arme jijquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon tijdelijk bij moeders in en zij is niet zo gecharmeerd van de hele dag radio.
Met als gevolg dat ik nu helemaal in Topchef en Masterchef zit. En Dr Phil, The bold, Shownieuws en Hart van Nederland, kabelkranten van de wijde regio en provinciale zenders.
Tof! Net als VH1 Classicsquote:
Bazenzenderquote:
Och, vooralsnog gaat het beter dan verwacht dus ik ben een blij Noesje! En ik accepteer gemakkelijk omstandigheden, het kan altijd beroerder. Ik noem een hele dag Hollandsche Hits luisterenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:52 schreef Qunix het volgende:
[..]
Arme, arme jij
Moest dat ook zien tijdens de kerstdagen en oud en nieuw. En dan tijdens het rondzappen even bleven hangen op de Top 2000 en moest gelijk verder gaan
[..]
Tof! Net als VH1 Classics
Netjesquote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
Nieuw jaar, nieuwe naam, nieuw team, nieuwe banner.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb diegene die 3FM als dj zijnde hebben verlaten (respectievelijk Bart Arens, Eric Corton, Claudia de Brij, Klaas van Kruistum) eruit gesodemieterd. Frank van der Lende, Herman Hofman en Tomas Delsing zitten er opnieuw in. Miranda van Holland hoort er eigenlijk ook in, maar die ben ik vergeten (was op zich ook niet heel gek is).
De meeste foto's van iedereen ook vernieuwd voor een nieuwere, hippere foto en anders een andere voor in de plaats gezet, die beter in de compositie paste.
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb diegene die 3FM als dj zijnde hebben verlaten (respectievelijk Bart Arens, Eric Corton, Claudia de Brij, Klaas van Kruistum) eruit gesodemieterd. Frank van der Lende, Herman Hofman en Tomas Delsing zitten er opnieuw in. Miranda van Holland hoort er eigenlijk ook in, maar die ben ik vergeten (was op zich ook niet heel gek is).
De meeste foto's van iedereen ook vernieuwd voor een nieuwere, hippere foto en anders een andere voor in de plaats gezet, die beter in de compositie paste.
Baasquote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MasterChef is nog wel leukquote:Op zaterdag 3 januari 2015 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
aangepast!quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jazeker! Helaas kijkt ze de late versie, middenin de nacht dus. Ik hou dat niet altijd meer vol, oud en versleten als ik benquote:
Nice.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:tplugge twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 09:51:07Vanaf 14.00u @Robstenders op @NPORadio2 met een nieuw programma 👂👂👂 reageer retweet
twitter:Robstenders twitterde op zaterdag 03-01-2015 om 10:20:43Bepaal nu hoe de MegaTop50 van 5 jan. 1980 er volgens jou uit zou moeten zien, luister vanaf 14:00 naar @NPORadio2! http://t.co/ki22IXpsqX reageer retweet
Thanks Pinjo, Cee en LL ookquote:
quote:
Dat was toch al een tijdje als ik me niet vergis?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nice.
Gaat de TT ook veranderen naar NPO3FM ?
Is weer terugveranderd, want crap.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 13:33 schreef Zaktabak het volgende:
Dat was toch al een tijdje als ik me niet vergis?
ja maar maar NPO 3FM klinkt zo stomquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:05 schreef minthy het volgende:
Wat ben je opstandig wolfje, poep je wel voldoende?
quote:Op zaterdag 3 januari 2015 04:14 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |