En hoe voorkom je dat?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan is het geen democratie meer , maar de dictatuur van de meerderheid.
Vrije meningsuiting, inclusief vrijheid van godsdienst is essentieel voor een democratie.
Gelijk gaan schelden ookquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit, snotneus.
Mensen die tegen verandering van de grondwet zijn verwerpen de grondwet.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Echt, domme eikels die zonder enige staatsrechtelijke kennis gaan blaten over de Grondwet als 'die verander je toch even' .....
Vreemd genoeg zijn dat altijd dezelfde personen die bepaalde groepen willen uitsluiten in de samenleving...
Ik lees niet wat ik wil lezen, je bent gewoon niet duidelijk.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:48 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, je leest wat je wil lezen. Ik zeg volgens mij duidelijk dat extreem rechts wat anders is dan pegida.
[..]
Jou mening.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:15 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik lees niet wat ik wil lezen, je bent gewoon niet duidelijk.
En extreem-rechts is inderdaad wat anders dan Pegida, maar dat wil niet zeggen dat Pegida's standpunten niet net zo kortzichtig zijn.
Dat kun je ook zeggen over dat het wel of niet extreem-rechts is, of de uitlatingen vanuit extreem rechts.quote:
Extreem rechts wil blank en dood aan alles wat dat niet is. pegida wil, volgens hun manifest, geen extremen en is wel bereid vluchtelingen uit noodgebieden op te nemen. Vreedzaam.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dat kun je ook zeggen over dat het wel of niet extreem-rechts is, of de uitlatingen vanuit extreem rechts.
Pegida generaliseert moslims, en drukt ook, niet-Europeanen (of mensen van die afkomst) weg. Wat is het werkelijke verschil dan?
Ik zeg dan ook niet dat ze hetzelfde zijn, ik zeg dat ze met het punt dat ze uitdragen dezelfde kortzichtigheid vertonen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:24 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Extreem rechts wil blank en dood aan alles wat dat niet is. pegida wil, volgens hun manifest, geen extremen en is wel bereid vluchtelingen uit noodgebieden op te nemen. Vreedzaam.
In essentie 2 totaal verschillende opvattingen.
Ze doen aan online-intimidatie en de knokploegen die moskeeën ook daadwerkelijk in de fik gaan zetten kan je ook op wachten natuurlijk (hoewel niet daadwerkelijk geïnitieerd door wilders/PVV, net als die intimidaties).quote:Op zondag 4 januari 2015 00:04 schreef agter het volgende:
Doen ze ook aan intimidatie? Hebben ze knokploegen?
Het eenleider-beginsel hebben ze ieg ook.
Online-intimidatie is ook intimidatie, lijkt mij.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:09 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ze doen aan online-intimidatie en de knokploegen die moskeeën ook daadwerkelijk in de fik gaan zetten kan je ook op wachten natuurlijk (hoewel niet daadwerkelijk geïnitieerd door wilders/PVV, net als die intimidaties).
het is voornamelijk zijn achterban die zich verschrikkelijk misdraagt (online), hij is slim genoeg om dat niet te gaan doen/ertoe op te roepen ($$$$$$ daar draait het om bij hem).
Maar de ideeën van zijn partijtje opzich hebben alles van een fascistische/nazistische partij.
Ja precies. Alleen hij/medewerkers van zijn partij zijn slim genoeg zich daar niet aan te wagen. Dat doet hun IQ-loze stemvee toch wel voor ze. Want ze zeggen wat het volk denkt. Ofzo.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:10 schreef agter het volgende:
[..]
Online-intimidatie is ook intimidatie, lijkt mij.
Hitler heeft officieel ook nooit opdracht gegeven voor.. (Vul zelf maar in).quote:Op zondag 4 januari 2015 00:12 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja precies. Alleen hij/medewerkers van zijn partij zijn slim genoeg zich daar niet aan te wagen. Dat doet hun IQ-loze stemvee toch wel voor ze. Want ze zeggen wat het volk denkt. Ofzo.
Gezien zijn partijstructuur en zijn ziekelijk afkeur van de ''linkse elite'' wel. Maar of ie dat ook echt is kan je niet met zekerheid zeggen/beargumenteren.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:16 schreef agter het volgende:
Maar vind je Wilders een anti-democraat? Iemand die het parlement zou willen ontbinden?
De Linksen worden natuurlijk even hard geïntimeerd door zijn clubje volgelingen. En zeker als ze het gevoel zouden hebben dat ze het gaan winnen.quote:Op zondag 4 januari 2015 00:22 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gezien zijn partijstructuur en zijn ziekelijk afkeur van de ''linkse elite'' wel. Maar of ie dat ook echt is kan je niet met zekerheid zeggen/beargumenteren.
Geachte + lieve troll,quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:13 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Tsja moet kunnen toch we hebben hier vrijheid en grondwet dus alles mag. Aldus je eigen argument.
Wel grappig om te zien dat iets democratie heet als het de linkerkant welgevallig is maar dictatuur van de meerderheid als het niet in hun straatje past.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:23 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dan is het geen democratie meer , maar de dictatuur van de meerderheid.
Vrije meningsuiting, inclusief vrijheid van godsdienst is essentieel voor een democratie.
Je zit weer in een links-rechtsoorlog.quote:Op zondag 4 januari 2015 09:25 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat iets democratie heet als het de linkerkant welgevallig is maar dictatuur van de meerderheid als het niet in hun straatje past.
Ik denk niet dat de door jouw bejubelde vrijheid van godsdienst bedoeld is om haat en geweld te vergoelijken.
Een politieke anti democratische beweging beschermen getuigt nou niet echt van veel kennis over democratiequote:Op zaterdag 3 januari 2015 22:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
O.a. door mensen zoals jij serieus te nemen en uit te leggen wat democratie is.
precies jouw fout ook..... dat doen PVV-aanhangers.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:42 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Een politieke anti democratische beweging beschermen getuigt nou niet echt van veel kennis over democratie
Heb je ook bewijzen dat de PVV anti-democratisch is?quote:Op zondag 4 januari 2015 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
precies jouw fout ook..... dat doen PVV-aanhangers.
Snotneus schelden noemenquote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:11 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Gelijk gaan schelden ook
Zoals mijn moeder altijd zei, als je flak krijgt hang je boven het doelwit.
Ja....quote:Op zondag 4 januari 2015 10:57 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Heb je ook bewijzen dat de PVV anti-democratisch is?
Je bedoelt ondemocratisch? Bedrijven zijn ook ondemocratisch. Is dat ook een groot probleem?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:17 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ja....
Interne organisatie is anti-democratisch
PVV wilt islamitische uitingen verbieden.
Dus de PVV-aanhang beschermt de PVV-aanhang?quote:Maar ik had het in een vorige reactie over PVV-aanhangers
Ik zei niet dat je afkeer niet hard genoeg was, maar dat je het verkeerde woord gebruikte.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Snotneus schelden noemen
Ik noem m'n nichtje snotneus.
Verder vond jij de woorden die ik gebruikte om mijn afkeer van de islam te laten blijken, niet hard genoeg. Dat was het onderwerp. Van 'boven een doelwit hangen' (een vreemde metafoor voor iemand beet hebben in een discussie) kan echter geen sprake zijn aangezien het een mening betrof die dus de mate van afkeer aanduidde. Daar valt over te redetwisten, maar er is gelijk of ongelijk.
Volgens mij moet jij echt even goed lezen waar ze voor staan.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 23:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook niet dat ze hetzelfde zijn, ik zeg dat ze met het punt dat ze uitdragen dezelfde kortzichtigheid vertonen.
Feitelijk is pegida met hun boodschap ook voor een blank Europa, zonder Islam, waarbij ze wat uitzonderingen willen maken.
Een stroming is zo gevaarlijk als haar aanhangers.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:53 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je afkeer niet hard genoeg was, maar dat je het verkeerde woord gebruikte.
Het nazisme noem je ook niet belachelijk maar gevaarlijk. Belachelijk lijkt alsof je het niet serieus neemt. Als je je alleen maar focust op het waarheidsgehalte dan ben je niet helemaal in orde.
De islam verbieden is uiteindelijk het doel. Of heb jij een beter idee?quote:Op zondag 4 januari 2015 02:19 schreef keste010 het volgende:
[..]
Geachte + lieve troll,
Ik ben je dankbaar voor je bijdrage. Je hebt mij en meerdere onder ons vele keren vermaakt, waarvoor een eervolle vermelding. Je heb het zelfs voor elkaar gekregen om mij, en meererse van de goedgeburgerde meerderheid van FOK hier op ons dak te krijgen. Ik hoop dat je vanaf nu met serieuze intenties ons in dit topic te strijde wil gaan, want wat ik in de afgelopen posts zie daar moet zelfs mijn huisdier nog om lachen. Nog één keer: wat wil je precies veranderen? Ik ben bang dat dit je laatste kans is. Anders moet je, geheel volgens Wilders' dogma's, toch overwegen in quarantaine te gaan leven. Gegroet!
Hoe is een verbod te rijmen met de naam Partij van de Vrijheid?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:59 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
De islam verbieden is uiteindelijk het doel. Of heb jij een beter idee?
Racist. Hele bevolkingsgroepen over één kam scheren. De PVV heeft niets tegen de islam.quote:Op zondag 4 januari 2015 10:46 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
precies jouw fout ook..... dat doen PVV-aanhangers.
Retorische vraag neem ik aan.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Hoe is een verbod te rijmen met de naam Partij van de Vrijheid?
Word nou eens concreet: wat ga je precies verbieden?quote:Op zondag 4 januari 2015 11:59 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
De islam verbieden is uiteindelijk het doel. Of heb jij een beter idee?
quote:Op zondag 4 januari 2015 11:59 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
De islam verbieden is uiteindelijk het doel.
Deze twee uitspraken nog geen 4 minuten na elkaarquote:
Zo gaan jullie toch ook met de islam om?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:08 schreef keste010 het volgende:
[..]
[..]
Deze twee uitspraken nog geen 4 minuten na elkaar
De islam. Leer lezen.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:06 schreef keste010 het volgende:
[..]
Word nou eens concreet: wat ga je precies verbieden?
Top, dat wordt dus een verbod zonder consequenties aangezien jij niet specificeert wat je precies gaat verbieden.quote:
Wanneer heb je mij dat horen zeggen?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:11 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Zo gaan jullie toch ook met de islam om?
Lekker ontkennen dat de islam anti democratisch is en vervolgens de tegenstanders van de islam uitmaken voor antidemocratisch. Dat spelletje kan ik ook spelen.
Natuurlijk is de islam antidemocratisch.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:11 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Zo gaan jullie toch ook met de islam om?
Lekker ontkennen dat de islam anti democratisch is en vervolgens de tegenstanders van de islam uitmaken voor antidemocratisch. Dat spelletje kan ik ook spelen.
Geef eens antwoordquote:Op zondag 4 januari 2015 12:04 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Retorische vraag neem ik aan.
Zo niet dan zou ik eerst de basisschool nog even over doen.
Lekker moeilijk doen, geeft alleen maar aan dat je tegen wat voor maatregelen tegen de islam dan ook bent.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:13 schreef keste010 het volgende:
[..]
Top, dat wordt dus een verbod zonder consequenties aangezien jij niet specificeert wat je precies gaat verbieden.
Hoe kan ik tegen de maatregelen tegen de islam zijn als jij in 3 reeksen van dit topic nog niet 1 concrete maatregel hebt genoemd?quote:Op zondag 4 januari 2015 12:15 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Lekker moeilijk doen, geeft alleen maar aan dat je tegen wat voor maatregelen tegen de islam dan ook bent.
Wat gaan we doen dan? Koranverbrandingen? Moskeeën dichtspijkeren? Hoofddoekjes verbieden (ook voor oude omaatjes)? Een verbod om in je eigen huis tot Allah te bieden? De KLM alle vluchten op Mekka laten schrappen?quote:
Sluit iedere moskee en islamitische school die jihad leert of daarover zwijgt.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:17 schreef keste010 het volgende:
[..]
Hoe kan ik tegen de maatregelen tegen de islam zijn als jij in 3 reeksen van dit topic nog niet 1 concrete maatregel hebt genoemd?
Ja.quote:Op zondag 4 januari 2015 12:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat gaan we doen dan? Koranverbrandingen? Moskeeën dichtspijkeren? Hoofddoekjes verbieden (ook voor oude omaatjes)? Een verbod om in je eigen huis tot Allah te bieden? De KLM alle vluchten op Mekka laten schrappen?
quote:Op zondag 4 januari 2015 12:24 schreef geavanceerd het volgende:
[..]
Sluit iedere moskee en islamitische school die jihad leert of daarover zwijgt.
Wat dacht je daarvan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |