abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152177827
Maar wat heeft Alice Bailey en die ngo er nu mee te maken Ali?
pi_152183265
quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2015 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
I

Wat is er emotioneel aan mijn redenatie?

Ik snoer zeker niet alle critici de mond door 'terechte kritiek' weg te wuiven als Jodenhaat. Integendeel, ik kijk graag naar 'terechte kritiek'.

quote:
6s.gif Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

De Rothschild mythe/ conspiracy is het begin van 'de Joden controleren al het geld in de wereld' verhalen. Overigens kwam dit voort uit, wederom antisemitische, regelgeving in grote delen van Christelijk Europa (en erbuiten), die Joden verbood om onroerend goed te bezitten. Maar ik dwaal af...

Laten we het over 'terechte kritiek' hebben. Noem eens een vuyghe deadt der Mayer Armschel Rothschild. :)
Waarom heb ik het gevoel dat ik met een Jehova getuige zit te discussiëren? Immers zit jij in '' de waarheid'' . En wederom wil je elke terechte punt van kritiek in de box van ''jodenhaat'' zetten(ook al zeg je zelf van niet maar zoals je ziet spreek je jezelf behoorlijk tegen) . Elke claim van ''antisemitisme'' mbt the Rothschilds kan de prullenbak in wanneer je weet waar ze voor verantwoordelijk zijn . Het bewijs hiervoor is overweldigend mits je de moeite neemt om je hierin te verdiepen

Als een goede slaaf vertrouw je blindelings op het materie wat de wachttoren je voorschotelt. En de heren achter de wachttoren zijn van mening dat elke claim tegen bepaalde nep joden verkapte antisemitisme is dan geloof jij dat. Je neemt de moeite niet om de claims te onderzoeken maar dit is ook niet nodig in jouw ogen( en getuigt niet echt kenmerken van een gehoorzame slaaf) . Op het moment dat het een label heeft gekregen van onnterechte haat brandt jij je vingers niet meer aan

Want iedereen in de gemeente zit in '' de waarheid''. Op de vraag waarom bepaalde elementen binnen de joodse gemeenschap kritiek over zich geen kregen is het enige juiste antwoord: for no reason whatsoever

De enige bronnen die je kan vertrouwen zijn joodse bronnen als wiki en uiteraard de http://www.jewishvirtuallibrary.org/

De enige groepen die spreken over terechte kritiek zijn : neo nazis , uiterst onbetrouwbare gristenen , moslims en niet te vergeten gestoorde aanhangers van samenzwering theorieën

Wij van de wachttoren raden het daarom aan om op het moment dat iemand komt het ''terechte'' kritiek hem de monddood te maken. Dit doe je door de antisemitisme bom te droppen. Daarmee is de discussie meteen doodgebloed . En het is zeer effectief niet te vergeten( iedere westerling zit met een huge guilt complex) . De tegenpartij zal nu in de verdediging schieten en op het moment dat ze dit doen ben jij inmiddels gewonnen . En het beeld van de enige echte waarheid is weer versterkt
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_152183648
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 11:30 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nogmaals lees eens goed en probeer deze vraag eens te beantwoorden.

Als het alleen om hun macht en fortuin zou gaan waarom dan hun Joods zijn er elke keer in negatieve context bij slepen?

Als deze vraag te lastig voor je is hoor ik het graag van je. Maar goed het is wel duidelijk dat jij je eigen bronnen weer eens niet goed gelezen hebt of niet wil of kan begrijpen aangezien die ook het Joods zijn er bij slepen. Wel goedkoop om dan te stellen dat je daar niks mee te maken hebt, wees dan een vent en sta voor je mening :W
Het beesje bij zijn naam noemen ist verboten!!! juist ja |:(

If it look like a duck
It sounds like a duck
It walks like a duck

Then its a goose . Je wilt immer het arme eendje niet in een negatieve context plaatsen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_152183934
quote:
14s.gif Op donderdag 30 april 2015 18:02 schreef jogy het volgende:
En dan zijn het nog nepjoden ook. Gekkigheid allemaal. Ik vind het ook een beetje spastisch om elke vermelding van de culturele aanhang bijna automatisch antisemitisch te noemen trouwens. De opmerking dat het zonder uitzondering op een negatieve manier bedoeld wordt is ook kolder overigens. Zelfs Wikipedia duidt het en die is over het algemeen niet antisemitisch aangelegd, dat wordt snel genoeg weggehaald door andere auteurs
Het is jammer dat de grote meerderheid niet weet wie die fake jews zijn en misschien nog erger dat ze uberhaupt bestaan
pi_152183966
Fake jews. Yeah right.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 1 mei 2015 @ 16:34:51 #181
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152183997
Wat is er zo nep aan ze?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_152184062
Maar Ali, wat is er nu zo belangrijk aan het joods-zijn van de Rothschilds. Dát haalt de "kritiek=antisemitisme"-claim onderuit.

Mensen die "een joods wereldcomplot" veronderstellen, hebben altijd zowel een vieze agenda als een enorme blinde vlek voor de niet-joodse complotten.

Het idee dat hier eerder geopperd is; dat de gehele holocaust werd opgezet om de Staat Israel mogelijk te maken is ook redelijk bizar omslachtig; men kon ook gewoon gelijk Palestina intrekken en de boel bezetten. Die paar Palestijnen konden ook niet op tegen legermachten toen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 16:40:18 #183
249559 crew  Lavenderr
pi_152184141
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is jammer dat de grote meerderheid niet weet wie die fake jews zijn en misschien nog erger dat ze uberhaupt bestaan
Het is jammer dat jij van die bullshit spuit.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:00:30 #184
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152184653
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:34 schreef TitusPullo het volgende:
Wat is er zo nep aan ze?
Het oorspronkelijke joodse volk kwamen uit het midden oosten en leken meer op Palestijnen dan westerse blanken voor zo ver ik weet. Zo is het ook redelijk onwaarschijnlijk dat Jezus blank was zeg maar :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:06:22 #185
235357 TitusPullo
pi_152184789
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:00 schreef jogy het volgende:

[..]

Het oorspronkelijke joodse volk kwamen uit het midden oosten en leken meer op Palestijnen dan westerse blanken voor zo ver ik weet. Zo is het ook redelijk onwaarschijnlijk dat Jezus blank was zeg maar :P.
Nou en? De oorspronkelijke Christenen leken ook niet op George Bush.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_152185200
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:34 schreef TitusPullo het volgende:
Wat is er zo nep aan ze?
Het is een beetje te vergelijken met het Katholicisme. Naar buiten toe ''christelijk'' , puur , heilig ,onschuldig. Maar in zijn kern heeft het heel weinig met het christendom te maken . Het zijn oude mistery religies maar dan verpakt in een christelijk jasje
  vrijdag 1 mei 2015 @ 17:34:51 #187
235357 TitusPullo
pi_152185325
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het is een beetje te vergelijken met het Katholicisme. Naar buiten toe ''christelijk'' , puur , heilig ,onschuldig. Maar in zijn kern heeft het heel weinig met het christendom te maken . Het zijn oude mistery religies maar dan verpakt in een christelijk jasje
Ik zie niet in waarom het Katholicisme daarin zou verschillen van het Protestantisme. De leerstellingen waarin het Christendom enige gelijkenis vertoont met de heidense mysterieen, komen uit het Nieuwe Testament en blijven dus ook in het Protestantisme behouden: het plaatsvervangend lijden, het leven na de dood, enz. Ook de transsubstantiatie is gebaseerd op een Bijbeltekst. Zelfs als je alle katholieke toevoeginen en poespas wegdenkt, blijft dit behouden.
pi_152185783
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Maar Ali, wat is er nu zo belangrijk aan het joods-zijn van de Rothschilds. Dát haalt de "kritiek=antisemitisme"-claim onderuit.
- Om aan te geven dat een deel van het kritiek terecht is
- Om aan te geven dat de joodse gemeenschap zeer divers is
- Om aan te geven dat er corrupte elementen zijn binnen de groep
- En het meest belangrijke : Om te voorkomen dat onschuldige mensen slachtoffer worden van iets waar ze niets mee te maken hebben .

Alleen omdat er bepaalde elementen binnen de groep niet deugen betekend niet dat elke man , vrouw en kind binnen de joodse gemeenschap corrupt is . Het overgrote deel van de joden zijn goede hardwerende mensen . Iets wat me nooit moeten vergeten . Zie bv de ortodoxe joden die zich actief verzetten tegen de Joodse staat en het Zionisme

Op het moment dat er kritiek komt heeft het weinig te maken met het wel of niet joods zijn maar op de acties van die individu
  vrijdag 1 mei 2015 @ 18:29:06 #189
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152186545
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

True Enough. Maar probeer jij je maar eens te laten bekeren naar de joodse religie tegenwoordig. Volgens mij gaat het lastig worden.
Vrijheid
  vrijdag 1 mei 2015 @ 19:09:47 #190
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152187723
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Ja van die mensen die zeggen dat je bullshit praat enzo. ;(
O.a. de Rothschilds zijn van origine Kazharen een oorlogszuchtig nomadenvolk die zich hebben bekeerd tot het Jodendom en hebben niets van doen met het originele Joodse volk.
Het zijn de wolven in schaapskleren, een ideale vermomming.
Want zoals heel duidelijk te zien is in dit topic wordt alle kritiek op de Rothschild's afgedaan als antisemitisme.
Het gaat zelfs zover dat zoals Jogy al aangaf in feite het merendeel van de huidige Joden geen afstammelingen zijn van het originele Joodse volk. Dit terwijl de Palestijnen grotendeels wel afstammen van het originele Joodse volk.
Ik ga het niet zeggen, maar denk daar maar eens over na. (ik vermoed overigens dat dit geen nieuws voor je is ;) )
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152190631
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:24 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Het beesje bij zijn naam noemen ist verboten!!! juist ja |:(

If it look like a duck
It sounds like a duck
It walks like a duck

Then its a goose . Je wilt immer het arme eendje niet in een negatieve context plaatsen
Lezen is dus duidelijk niet 1 van je sterkste kanten

Nogmaals als het Joods zijn van deze familie er niet toe doet waarom word dit er dan altijd, in negatieve zin, er bij vermeld?

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2015 20:40:52 ]
  Moderator vrijdag 1 mei 2015 @ 20:55:30 #192
249559 crew  Lavenderr
pi_152191312
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 20:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lezen is dus duidelijk niet 1 van je sterkste kanten

Nogmaals als het Joods zijn van deze familie er niet toe doet waarom word dit er dan altijd, in negatieve zin, er bij vermeld?
Dat vroeg ik gisteren ook al en daar komt gewoon geen antwoord op.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:04:35 #193
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152191652
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Is dat trouwens wel zo? Waren de oorspronkelijke Christenen niet gecreëerd door de Romeinen (of zo? ), Het moderne Europa weet je wel?
Vrijheid
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:09:01 #194
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152191770
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Is dat trouwens wel zo? Waren de oorspronkelijke Christenen niet gecreëerd door de Romeinen (of zo? ), Het moderne Europa weet je wel?
Jesus Christ (JC) was toch de zoon van Julius Caesar (JC) ... :{
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:44:21 #195
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152193343
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Als hij dan daadwerkelijk is gekruisigd hadden ze wel een familieruzie van jewelste :{.
Vrijheid
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:46:42 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152193454
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:

Klopt. En hij was ook de zus van Johan Cruijff.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 mei 2015 @ 21:55:03 #197
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152193860
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:44 schreef jogy het volgende:

[..]

Als hij dan daadwerkelijk is gekruisigd hadden ze wel een familieruzie van jewelste :{.
Haha inderdaad, ik heb die info uit deze docu. Vanaf 1 uur 35 minuten gaat het daarover.
Het is een hele lange docu maar zeer interessant. Het is alweer een tijdje geleden dat ik die gezien heb dus weet niet meer precies hoe het met die familieruzie zit maar zal er nog op terug komen. :)

vrijdag 1 mei 2015 @ 21:57:34 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_152193967
Niet tegengehouden door het feit dat Julius Caesar in 44 vChr stierf. Cleopatra zal zijn zaad wel hebben ingevroren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_152194000
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Wat mij betreft is het irrelevant. Daarom maakt het me ook niet uit dat het genoemd wordt. Maar ik zie ook geen reden om het te negeren. Het is simpelweg geschiedenis.

quote:
Mensen die "een joods wereldcomplot" veronderstellen, hebben altijd zowel een vieze agenda als een enorme blinde vlek voor de niet-joodse complotten.
Persoonlijk geloof ik niet in een 'joods wereldcomplot'.

quote:
Het idee dat hier eerder geopperd is; dat de gehele holocaust werd opgezet om de Staat Israel mogelijk te maken is ook redelijk bizar omslachtig; men kon ook gewoon gelijk Palestina intrekken en de boel bezetten. Die paar Palestijnen konden ook niet op tegen legermachten toen.
Dat had gekund ja. Maar veel joden genoten een goed bestaan in de verschillende West Europese landen. Waren succesvol in handel en bankieren en dergelijke. Waarom dat allemaal achterlaten en naar het midden oosten vertrekken? Zionisme en de holocaust zijn middelen geweest om de motivatie te kweken.

Een sleutelfiguur die ten grond ligt aan deze beweging was Theodor Herzl.

Zionisme en antisemitisme lijken hand in hand te zijn gegaan. Dit kun je bevestigd zien in het dagboek van Theodor Herzl waar je hier een harde kopie van kunt lezen. De onderstreepte stukken geven een indruk van het karakter van al zijn geschriften.

http://jodenhaat.nl/DagboekenHerzl.pdf
Waarschuwing: dit zijn schokkende texten en lijken wel de blauwdruk voor de holocaust.

De Rothschilds hebben sterk bijgedragen aan het Zionisme, worden als helden vereerd door zionisten.

Het vestigen van een Israelische staat is noodzakelijk indien de tempel van Salomo opnieuw opgebouwd dient te worden (waar men op dit moment mee bezig is/in voorbereiding mee is). Een 2 miljoen kostende menorah is al ter plaatse. Zie http://www.cbn.com/cbnnews/398613.aspx

Het is een eeuwenplan wat uitgewerkt wordt, met name door verschillende groepen en filosofien te creeeren, tegen elkaar op te hitsen en uit te spelen, om ze uiteinlijk allemaal te verenigen onder dezelfde, 'moreel superieure', Rooms katholieke autoriteit.

Het is overigens niet nodig voor alle religies om rooms katholiek te worden, ze dienen slechts de superioriteit van de paus te aanvaarden en zich aan hem te onderwerpen. Er zal dus geen uniforme religie komen, maar veel religies die elkaars overeenkomsten benadrukken en dezelfde autoriteit hebben.

Alice Bailey, als channel voor Maitreya, de komende cosmische Christus, die de verwachting van de vele religies voor een verlosser vervult, zal uiteindelijk de plaats van de paus innemen en de autoriteit zijn.
Dit zal Lucifer zelf zijn.

Rooms Katholicisme = Luciferianisme.
Illuminatie = Luciferianisme.
Jezuieten = Luciferianisme maar de donkere kant.
Vrijmetselarij = Luciferianisme.
Theosophie = Luciferianisme.
Boeddhisme = Luciferianisme.
Rooms, perzisch, grieks, babylonisch, noors, keltisch, enz. heidendom = luciferianisme.

In de kern zijn alle religies hetzelfde omdat ze dezelfde geestelijke oorsprong hebben aldus Mme. Blavatsky, occulte channel waar Alice Bailey in eerste instantie discipel van was. Daarom zal het niet zo moeilijk voor hen zijn om zich uiteindelijk allemaal bij elkaar aan te sluiten.
Ze zullen uiteindelijk ook 1 overeenkomstige vijand hebben: zij die zich niet wensen aan te sluiten bij hun beweging omdat het tegen hun fundamentele overtuigingen gaat.

Dat er op dit moment extremistische terreurbewegingen zijn, is niet het resultaat van toeval, maar omdat deze bewegingen gefinancierd worden om uiteindelijk tot een gematigde consensus te komen, waarin men compromissen sluit ten behoeve van de wereldvrede.

Die landen die nog in oppositie zijn, omdat ze een van de internationale bankiers onafhankelijk financieel systeem hebben, worden binnengevallen, de overheid afgezet en vervangen, en een centrale bank onderworpen aan de internationale bankiers gevestigd. Dit is de meest effectieve manier om een geheel land te onderwerpen.

De Rothschilds, als bezitters van vele internationale banken, spelen hier een sleutelrol in. Maar wederom, niet onder hun eigen autoriteit, maar als een front voor de Jezuieten die de touwtjes werkelijk in handen hebben.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ali_Kannibali op 01-05-2015 22:12:44 ]
  vrijdag 1 mei 2015 @ 22:24:21 #200
235357 TitusPullo
pi_152194966
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 21:04 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja, de oorspronkelijke Christenen waren gecreerd door de Romeinen. Het moderne Europa, weet je wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')