quote:Op woensdag 29 april 2015 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
I
Wat is er emotioneel aan mijn redenatie?
Ik snoer zeker niet alle critici de mond door 'terechte kritiek' weg te wuiven als Jodenhaat. Integendeel, ik kijk graag naar 'terechte kritiek'.
Waarom heb ik het gevoel dat ik met een Jehova getuige zit te discussiëren? Immers zit jij in '' de waarheid'' . En wederom wil je elke terechte punt van kritiek in de box van ''jodenhaat'' zetten(ook al zeg je zelf van niet maar zoals je ziet spreek je jezelf behoorlijk tegen) . Elke claim van ''antisemitisme'' mbt the Rothschilds kan de prullenbak in wanneer je weet waar ze voor verantwoordelijk zijn . Het bewijs hiervoor is overweldigend mits je de moeite neemt om je hierin te verdiepenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:15 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
De Rothschild mythe/ conspiracy is het begin van 'de Joden controleren al het geld in de wereld' verhalen. Overigens kwam dit voort uit, wederom antisemitische, regelgeving in grote delen van Christelijk Europa (en erbuiten), die Joden verbood om onroerend goed te bezitten. Maar ik dwaal af...
Laten we het over 'terechte kritiek' hebben. Noem eens een vuyghe deadt der Mayer Armschel Rothschild.
Het beesje bij zijn naam noemen ist verboten!!! juist jaquote:Op donderdag 30 april 2015 11:30 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nogmaals lees eens goed en probeer deze vraag eens te beantwoorden.
Als het alleen om hun macht en fortuin zou gaan waarom dan hun Joods zijn er elke keer in negatieve context bij slepen?
Als deze vraag te lastig voor je is hoor ik het graag van je. Maar goed het is wel duidelijk dat jij je eigen bronnen weer eens niet goed gelezen hebt of niet wil of kan begrijpen aangezien die ook het Joods zijn er bij slepen. Wel goedkoop om dan te stellen dat je daar niks mee te maken hebt, wees dan een vent en sta voor je mening![]()
Het is jammer dat de grote meerderheid niet weet wie die fake jews zijn en misschien nog erger dat ze uberhaupt bestaanquote:Op donderdag 30 april 2015 18:02 schreef jogy het volgende:
En dan zijn het nog nepjoden ook. Gekkigheid allemaal. Ik vind het ook een beetje spastisch om elke vermelding van de culturele aanhang bijna automatisch antisemitisch te noemen trouwens. De opmerking dat het zonder uitzondering op een negatieve manier bedoeld wordt is ook kolder overigens. Zelfs Wikipedia duidt het en die is over het algemeen niet antisemitisch aangelegd, dat wordt snel genoeg weggehaald door andere auteurs
Het is jammer dat jij van die bullshit spuit.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is jammer dat de grote meerderheid niet weet wie die fake jews zijn en misschien nog erger dat ze uberhaupt bestaan
Het oorspronkelijke joodse volk kwamen uit het midden oosten en leken meer op Palestijnen dan westerse blanken voor zo ver ik weet. Zo is het ook redelijk onwaarschijnlijk dat Jezus blank was zeg maarquote:
Nou en? De oorspronkelijke Christenen leken ook niet op George Bush.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Het oorspronkelijke joodse volk kwamen uit het midden oosten en leken meer op Palestijnen dan westerse blanken voor zo ver ik weet. Zo is het ook redelijk onwaarschijnlijk dat Jezus blank was zeg maar.
Het is een beetje te vergelijken met het Katholicisme. Naar buiten toe ''christelijk'' , puur , heilig ,onschuldig. Maar in zijn kern heeft het heel weinig met het christendom te maken . Het zijn oude mistery religies maar dan verpakt in een christelijk jasjequote:
Ik zie niet in waarom het Katholicisme daarin zou verschillen van het Protestantisme. De leerstellingen waarin het Christendom enige gelijkenis vertoont met de heidense mysterieen, komen uit het Nieuwe Testament en blijven dus ook in het Protestantisme behouden: het plaatsvervangend lijden, het leven na de dood, enz. Ook de transsubstantiatie is gebaseerd op een Bijbeltekst. Zelfs als je alle katholieke toevoeginen en poespas wegdenkt, blijft dit behouden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:28 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is een beetje te vergelijken met het Katholicisme. Naar buiten toe ''christelijk'' , puur , heilig ,onschuldig. Maar in zijn kern heeft het heel weinig met het christendom te maken . Het zijn oude mistery religies maar dan verpakt in een christelijk jasje
- Om aan te geven dat een deel van het kritiek terecht isquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Maar Ali, wat is er nu zo belangrijk aan het joods-zijn van de Rothschilds. Dát haalt de "kritiek=antisemitisme"-claim onderuit.
True Enough. Maar probeer jij je maar eens te laten bekeren naar de joodse religie tegenwoordig. Volgens mij gaat het lastig worden.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nou en? De oorspronkelijke Christenen leken ook niet op George Bush.
Ja van die mensen die zeggen dat je bullshit praat enzo.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:32 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het is jammer dat de grote meerderheid niet weet wie die fake jews zijn en misschien nog erger dat ze uberhaupt bestaan
Lezen is dus duidelijk niet 1 van je sterkste kantenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Het beesje bij zijn naam noemen ist verboten!!! juist ja![]()
If it look like a duck
It sounds like a duck
It walks like a duck
Then its a goose . Je wilt immer het arme eendje niet in een negatieve context plaatsen
Dat vroeg ik gisteren ook al en daar komt gewoon geen antwoord op.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:40 schreef Chewie het volgende:
[..]
Lezen is dus duidelijk niet 1 van je sterkste kanten
Nogmaals als het Joods zijn van deze familie er niet toe doet waarom word dit er dan altijd, in negatieve zin, er bij vermeld?
Is dat trouwens wel zo? Waren de oorspronkelijke Christenen niet gecreëerd door de Romeinen (of zo? ), Het moderne Europa weet je wel?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nou en? De oorspronkelijke Christenen leken ook niet op George Bush.
Jesus Christ (JC) was toch de zoon van Julius Caesar (JC) ...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat trouwens wel zo? Waren de oorspronkelijke Christenen niet gecreëerd door de Romeinen (of zo? ), Het moderne Europa weet je wel?
Als hij dan daadwerkelijk is gekruisigd hadden ze wel een familieruzie van jewelstequote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Jesus Christ (JC) was toch de zoon van Julius Caesar (JC) ...
Klopt. En hij was ook de zus van Johan Cruijff.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:09 schreef Izzy73 het volgende:
Jesus Christ (JC) was toch de zoon van Julius Caesar (JC) ...
Haha inderdaad, ik heb die info uit deze docu. Vanaf 1 uur 35 minuten gaat het daarover.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Als hij dan daadwerkelijk is gekruisigd hadden ze wel een familieruzie van jewelste.
Wat mij betreft is het irrelevant. Daarom maakt het me ook niet uit dat het genoemd wordt. Maar ik zie ook geen reden om het te negeren. Het is simpelweg geschiedenis.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 16:37 schreef El_Matador het volgende:
Maar Ali, wat is er nu zo belangrijk aan het joods-zijn van de Rothschilds. Dát haalt de "kritiek=antisemitisme"-claim onderuit.
Persoonlijk geloof ik niet in een 'joods wereldcomplot'.quote:Mensen die "een joods wereldcomplot" veronderstellen, hebben altijd zowel een vieze agenda als een enorme blinde vlek voor de niet-joodse complotten.
Dat had gekund ja. Maar veel joden genoten een goed bestaan in de verschillende West Europese landen. Waren succesvol in handel en bankieren en dergelijke. Waarom dat allemaal achterlaten en naar het midden oosten vertrekken? Zionisme en de holocaust zijn middelen geweest om de motivatie te kweken.quote:Het idee dat hier eerder geopperd is; dat de gehele holocaust werd opgezet om de Staat Israel mogelijk te maken is ook redelijk bizar omslachtig; men kon ook gewoon gelijk Palestina intrekken en de boel bezetten. Die paar Palestijnen konden ook niet op tegen legermachten toen.
Ja, de oorspronkelijke Christenen waren gecreerd door de Romeinen. Het moderne Europa, weet je wel.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 21:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Is dat trouwens wel zo? Waren de oorspronkelijke Christenen niet gecreëerd door de Romeinen (of zo? ), Het moderne Europa weet je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |