abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2015 @ 19:42:06 #101
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152630346
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 17:13 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

En alleen omdat ze succesvol zijn betekend niet dat ze uit zijn om de wereld om zeep te helpen

Wat staat hier in vredesnaam?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_152630575
Dames, dames, niet vechten.

Dat zouden de Rothschilds ook niet gedaan hebben... Rondom Amschel hangt nog wel wat te onderzoeken, lijkt me zo...

In 1987, Rothschild joined the family banking firm, N M Rothschild & Sons. By 1990 he was made chief executive of one of the Rothschild's weaker assets, Rothschild Asset Management. In 1993, he became Chairman of the firm, helping to steer it onto a more stable path.

He was not heavily interested in banking. :D One of his favourite pastimes was farming. Rothschild had inherited an arable farm, Rushbrooke, near Bury St. Edmunds where he spent many hours at work. He was also a keen racer of cars, and was known as one of the best amateur racers in the country. His passion started when he acquired a scrambler motorcycle, at age thirteen. In later life, he got into motor racing, and was the winner of the Peter Collins Memorial Trophy Race at Silverstone in 1996. Among his car collection was an AC Cobra Daytona sports car, a 1957 Maserati 250F Formula I, and a 1958 BRM P25 Formula I.

Rothschild was also a trustee of Yad Hanadiv, the Rothschild foundation which has supported many projects in Israel.

Zelfmoord of moord?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 18 mei 2015 @ 09:34:02 #103
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_152704908
quote:
11s.gif Op vrijdag 15 mei 2015 19:50 schreef El_Matador het volgende:
Dames, dames, niet vechten.

Dat zouden de Rothschilds ook niet gedaan hebben... Rondom Amschel hangt nog wel wat te onderzoeken, lijkt me zo...
Waarom is het een conspiracy? :)

Het is een verhaal van 'onderzoeker' Sasha Rakoczy, wie is dat? Ik kan verder niets over hem/ haar vinden, behalve een vernoeming in een ander artikel (over de Lavon Affair; dat is wel een aardige ;) )

Dan het verhaal:
'...well-placed sources...' mooi, maar geen bewijs.

'Prime Minister Jacques Chirac has ordered police to close their investigation', wow! Dat klinkt belangrijk, maar... geen bewijs?

Als je trouwens googled op die zin, vind je veel meer hits dan wanneer je googled op Sasha Rakoczy. Kennelijk is bronvermelding geen heel sterk punt in de wereld van het napraten van vage berichten.

Daarna nog een sneer naar kranten van Rupert Murdoch. De 'heart attack' komt uit familie bronnen, wat zeer zeker niet ongebruikelijk is bij een zelfmoord. Bron.

Daarna een duidelijke bronvermelding :) Theirry de Segonzac. Een Franse journalist. Helaas kan ik geen Engelse bronnen vinden die over hem spreken. Mijn Frans is echt belabberd. Wel wat Duitse bronnen die hem noemen in verband met The Spotlight en Bilderberg. In 1993.

Als laatste wordt er nog een naam genoemd. Ian Gooding. Die het verhaal over de 'heart attack' van Rupert Murdoch zou ondersteunen.

De naam is verder onvindbaar, alleen genoemd in dit artikel?
De dood van een Rothschild is niet per se voorpagina nieuws?
De fax is nergens te vinden?

Leuk verhaal, maar het roept meer vragen op over het verhaal zelf, dan over de dood van deze Rothschild.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_152763894
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_152765327
edit.

[ Bericht 94% gewijzigd door jogy op 19-05-2015 22:00:30 ]
pi_152773996
quote:
Wat wil je hiermee zeggen ?

Enige leuke aan het filmpje is het debat dat gaande is op de pagina van zijn youtube channel
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')