abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 20:19:55 #251
249559 crew  Lavenderr
pi_152243014
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:17 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Heb je niks beters als verweer? Guess not. Je weet dat ik gelijk heb.
Ik verweer niets en niemand. Ik heb een lange lijst met goede doelen die gesteund worden door Rothschildt gepost. Feiten spreken voor zich.

Maar ik neem aan dat als jij geld terugkrijgt van de belasting je dat niet accepteert?
  zondag 3 mei 2015 @ 20:20:22 #252
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_152243035
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:17 schreef ems. het volgende:

[..]

Er is helaas niets lolligs aan je schrijnende partijdigheid en goedgelovigheid. Succes met boos zijn op mensen met geld. 8-) Deed ik immers ook toen ik 11 was.

[..]

Want dat is zo'n goed verweer!

Goedgelovig my ass. Look who is talking. Verder zeg ik er niets meer over. Want liefdadigheid en dan kijken we niet meer zo nauw.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_152243080
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Goedgelovig my ass. Look who is talking. Verder zeg ik er niets meer over. Want liefdadigheid en dan kijken we niet meer zo nauw.
Integendeel, men kan maar niet ophouden over liefdadigheid. Als rijke mensen aan liefdadigheid doen zijn ze immers kwaadaardig. Als ze positieve reclame voor zichzelf maken met hun liefdadigheid zijn het charlatans.
Conscience do cost.
  zondag 3 mei 2015 @ 20:22:45 #254
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152243128
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:17 schreef ems. het volgende:
Er is helaas niets lolligs aan je schrijnende partijdigheid en goedgelovigheid. Succes met boos zijn op mensen met geld. 8-) Deed ik immers ook toen ik 11 was.
Veel plezier met gamen, deed ik ook toen ik nog in Sinterklaas geloofde :W
Inhoudelijk heb je nog niets zinnigs gezegd, je komt hier alleen users afzeiken voor je vermaak. ;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_152243327
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:22 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Veel plezier met gamen, deed ik ook toen ik nog in Sinterklaas geloofde :W
Ik ga niet gamen :?
quote:
Inhoudelijk heb je nog niets zinnigs gezegd, je komt hier alleen users afzeiken voor je vermaak. ;(
Ach, die users kunnen zich nog verdedigen (ware het niet bijzonder goed). Lijkt me interessanter dan klagen over rijke mensen die je niet kent omdat je boos bent dat je zelf geen geld hebt.
Conscience do cost.
pi_152243531
verwijderd bericht

Dat Rotschild slecht is heb je al vooraf besloten. Het enige dat je nu doet is specifiek op zoek gaan naar zaken zodat jij die lekker verkeerd kan interpreteren.

[ Bericht 80% gewijzigd door jogy op 04-05-2015 08:30:43 ]
Conscience do cost.
  Moderator zondag 3 mei 2015 @ 20:33:35 #257
249559 crew  Lavenderr
pi_152243555
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:31 schreef Izzy73 het volgende:
Daar doen jullie het om toch? Doel bereikt. Over and out :W
Dan zou ik nogeens teruglezen. Dan is het duidelijk wie waar begonnen is met de Rothschildt-familie zwart te maken. Tuurlijk zijn het geen heiligen , dat zijn we allemaal niet. Maar ze geven een groot deel aan charity dat is gewoon een feit.
pi_152252476
quote:
2s.gif Op zondag 3 mei 2015 18:19 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Bedankt voor die link, daar staan schokkende belasting ontduik technieken bij.
Schokkend?? Belasting (diefstal) is pas schokkend! Belasting ontwijken en ontduiken is een deugd.
quote:
Zo zie je maar weer dat de rijken en de bedrijven de wereld doen ronddraaien.
Een gegeven. Zorg dat je rijk wordt.

quote:
De overheid is machteloos
Was het maar waar.
quote:
Money is the root of all evil, en dat zie je overal in deze wereld terug.
De verschillen tussen rijk en arm zijn al astronomisch groot en worden alleen maar groter en groter.
Welnee, statisme en macht zijn die root. Geld is een heel handig middel.

En inderdaad. Des te meer reden bij de haves en niet bij de have-nots te (gaan) horen. O+
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 4 mei 2015 @ 01:35:20 #259
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_152253149
quote:
10s.gif Op maandag 4 mei 2015 00:39 schreef El_Matador het volgende:

Schokkend?? Belasting (diefstal) is pas schokkend! Belasting ontwijken en ontduiken is een deugd.
Beide, maar belasting ontduiken is geen deugd wanneer dat vooral geldt voor bedrijven en de rijken.
En jan met de pet alleen maar belasting moet betalen.
quote:
Welnee, statisme en macht zijn die root. Geld is een heel handig middel.
En inderdaad. Des te meer reden bij de haves en niet bij de have-nots te (gaan) horen. O+
Zonder geld geen macht.
En nee dank je ik wil daar niet bij horen, ik ben tevreden met genoeg.
Er zijn belangrijkere en leukere dingen in het leven.
Ik vind het prettig om mensen recht in de ogen te kunnen kijken.
I.p.v. een Lord of War met een blutrot schild te zijn.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  maandag 4 mei 2015 @ 01:47:21 #260
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_152253272
Interessante materie, ik heb me er ook al eens een beetje in verdiept.

quote:
11s.gif Op woensdag 29 april 2015 21:34 schreef Izzy73 het volgende:
Heeft niets met een conspiracy te maken maar kwam toevallig op internet tegen dat er zelfs.
Rotschild giraffen zijn :P

[ afbeelding ]

http://nl.wikipedia.org/wiki/Rothschildgiraffe

The Rothschild's giraffe was first named and described by Lord Walter Rothschild, a pasisonate zoologist and member of the Rothschild family.

Dit is het eerste dat ik iets over de Rotschild's lees dat niet negatief is.
Alhoewel, de dieren worden met uitsterven bedreigd ;(

http://www.girafferesearch.com/#/rothschilds-giraffe/4568194194
Deze jongeman - jongste erfgenaam - weet gelukkig ook wat belangrijk is in het leven. Die man kan de wereld echt veranderen met al dat geld...
pi_152253547
quote:
2s.gif Op maandag 4 mei 2015 01:35 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Beide, maar belasting ontduiken is geen deugd wanneer dat vooral geldt voor bedrijven en de rijken.
En jan met de pet alleen maar belasting moet betalen.
Domme Jan dan...
quote:
Zonder geld geen macht.
En nee dank je ik wil daar niet bij horen, ik ben tevreden met genoeg.
Er zijn belangrijkere en leukere dingen in het leven.
Ik vind het prettig om mensen recht in de ogen te kunnen kijken.
I.p.v. een Lord of War met een blutrot schild te zijn.
Is het werkelijk zo zwart-wit? Geen nuance, geen tussenweg? Ofwel Mammon pijpen ofwel weldoenend al je geld weggeven? :{
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 4 mei 2015 @ 08:31:59 #262
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152254466
Opgeschoond, oneliners over afgunst en jaloezie hoeven we hier niet te hebben.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  maandag 4 mei 2015 @ 12:14:50 #263
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152258811
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 4 mei 2015 @ 17:29:33 #264
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152268792
quote:
Interessant, er staat helaas niet tot wanneer de Rothschilds aan I.G. Farben gelieerd zijn gebleven. Kan ik niet echt een duidelijk antwoord van krijgen.
Wel dit gevonden: http://www.holocaustresearchproject.org/economics/igfarben.html
Vrijheid
  maandag 4 mei 2015 @ 19:49:09 #265
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152272920
https://en.wikipedia.org/(...)Clearing_Corporation

quote:
In 2011, DTCC settled the vast majority of securities transactions in the United States and close to $1.7 quadrillion in value worldwide. DTCC operates facilities in the New York metropolitan area, and at multiple locations in and outside the United States.
http://www.dtcc.com/~/media/Files/pdf/2014/11/28/a7939.pdf
quote:
First Trade Date, December 4, 2014:
From: Edmond de Rothschild Asset Ma
nagement/Edmond de Rothschild No. 3143
Luxembourg Sicavs
To: Edmond de Rothschild Asset
Management/Edmond de Rothschild Fund No. 3143
http://www.dtc.org/impntc/ope/ope_0913-07.pdf

http://www.swift.com/sibo(...)ab-bb44-0b7122af61ca

Al weet ik bij god niet wat dat betekend, en of het überhaupt iets betekend :')

Twee dames die van Rothschild naar DTCC verkaste

Iemand met enige financiele kennis en wat graaf skills (Het liefst in normale sites met een laag aluminium gehalte :P ) die kan achterhalen of Rothschilds directe invloed hebben in de DTCC?
Vrijheid
  maandag 4 mei 2015 @ 19:52:30 #266
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152273084
Van de wiki

quote:
Controversy over naked short selling

Several companies have sued the DTCC, without success, over delivery failures in their stocks, alleging culpability for naked short selling. Furthermore, the question of whether DTCC is culpable for naked short selling has been raised by Senator Robert Bennett and the NASAA, and discussed in articles in the Wall Street Journal and Euromoney.[21][22] DTCC contends that the suits are orchestrated by a small group of lawyers and executives to make money and draw attention from the companies' problems.[22]

Critics blame DTCC, noting that it is the organization in charge of the system where it happens, alleging that DTCC turns a blind eye to the problem, and complaining that the Securities and Exchange Commission (SEC) has not taken sufficient action against naked shorting.[22] DTCC has responded that it has no authority over trading activities, cannot force buy-ins of shares not delivered,[23] and suggests that naked shorting is simply not widespread enough to be a major concern. "We're not saying there is no problem, but to suggest the sky is falling might be a bit overdone", said DTCC's chief spokesman. The SEC, however, viewed naked shorting as a sufficiently serious matter to have made two separate efforts to restrict the practice.[22] DTCC has said that the SEC has supported its position in legal proceedings.[23][24][25] DTCC General Counsel Larry Thompson calls the claims that DTCC is responsible for naked short selling "pure invention".[25]

In July 2007, Senator Bob Bennett, Republican of Utah, suggested on the U.S. Senate floor that the allegations involving DTCC and naked short selling are "serious enough" to warrant a hearing. The committee's Chairman, Senator Christopher Dodd, indicated he was willing to hold such a hearing.[26] To date, no such hearing was ever held, and no further action on naked short selling is anticipated. Representing state stock regulators, the North American Securities Administrators Association (NASAA) filed a brief in a 2009 suit against DTCC, arguing against federal preemption as a defense to the suit. NASAA said that "if the Investors’ claims are taken as true, as they must be on a motion to dismiss, then the entrepreneurs and investors before the Court have been the victims of fraud and manipulation at the hands of the very entities that should be serving their interests by maintaining a fair and efficient national market".[27] This suit was later dismissed by the courts.

Critics also contend that DTCC and the SEC have been too secretive with information about where naked shorting is taking place.[22] DTCC says it has supported releasing more information to the public.[23]

In recent years this controversy has died down, as the impact of changes to SEC rule 203 under Regulation SHO adopted in 2008 dramatically curtailed long-term short positions and complaints about "naked short" positions declined.
Vrijheid
  maandag 4 mei 2015 @ 22:00:07 #267
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152279392
zoek de link van Rothschild IG-farben naar kampen
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
  maandag 4 mei 2015 @ 22:03:18 #268
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152279560
Ik kan hem niet vinden: I.G. Farben was toen al gearianiseerd.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 4 mei 2015 @ 22:05:27 #269
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152279671
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:03 schreef TitusPullo het volgende:
Dat kan ik niet echt terugvinden eigenlijk.
Vrijheid
  maandag 4 mei 2015 @ 22:10:03 #270
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152279900
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:00 schreef DeMolay het volgende:
zoek de link van Rothschild IG-farben naar kampen
Staat ook in mijn link ja. Maar dat I.G. Farben een naar bedrijf was in de oorlog was wel al bekend ja. De vraag is hoe proactief ze waren met het binnen halen van opdrachten en of dat ze inderdaad gewoon probeerde te overleven als bedrijf.
Vrijheid
  maandag 4 mei 2015 @ 22:10:39 #271
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152279928
Bosch
Δημοσθένης
  maandag 4 mei 2015 @ 22:11:09 #272
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_152279954
quote:
14s.gif Op maandag 4 mei 2015 22:05 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat kan ik niet echt terugvinden eigenlijk.
O.

quote:
n the five years since Bosch made his compact with Hitler to prepare Germany for war I.G.’s descent into the theory and practice of Nazi morality moved with accelerating speed.

During that time I.G. had become the leading industrial-financial backer of the Nazi party; it cleansed itself of identifiable Jewish directors and executives; and the Aryan officials who remained joined the Nazi party and some the dreaded S.S. I.G. proclaimed the inviolability of Nazi doctrine as corporate policy. But I.G. had not even begun to plumb the depths of Nazi depravity.

In the spring of 1938 Hitler’s program of military conquest took a great leap forward. Action was ready to replace rhetoric; the time for talk was over; the drive for territorial expansion by force was about to become reality. Terrified by Hitler’s diplomatic onslaught, his opponents scattered in retreat. As country after country collapsed in the face of Hitler’s “Operation Terror,” I.G.’s embrace of the Nazis became progressively more passionate. As country after country fell to the Wehrmacht’s assault, I.G. played the jackal to Hitler’s lion.

Despite Hitler’s apparent invincibility, I.G. continued to calculate the odds and prepare for all contingencies. The acquisitions, no matter how brutal, were inevitably accomplished with the color of legality, a charade designed to protect I.G.’s interests in the improbable event that Germany lost the war. But this veneer of lawfulness could not conceal the terror I.G.’s methods evoked in its victims. And those in I.G. who would challenge the wisdom of such a course were silenced not only by a fear of Nazi retribution but also by I.G.’s great success.

The invasion of Austria on March 11, 1938, marked the beginning of Hitler’s policy to move beyond the borders of Germany by force. I.G. was ready within days after the troops started to march. It presented the Nazi occupation officials with a memorandum entitled “New Order for the Greater Chemical Industry of Austria.” 1

Essentially, the “new order” plan was a request for government permission for I.G. to take over Skoda Werke Wetzler, the largest chemical concern in Austria. I.G. made sure to clothe its plea with the rhetoric of German national interests.

The erstwhile Jewish company was now ready to goose-step with Hitler. The absorption of the Austrian concern, I.G. promised, would aid in the pursuit of the aims of the four-year plan as well as promote the elimination of Jewish influence in Austrian industry. Skoda Werke Wetzler was dominated by the Jewish Rothschild, and I.G. made the most of this fact. The Rothschilds were not naive. Even before the Anschluss, they had recognized I.G.’s intentions. Through the general manager of Skoda, Isador Pollack, they tried to thwart I.G.’s acquisitive plans.
http://www.bibliotecapley(...)opol_igfarben02e.htm
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 4 mei 2015 @ 22:26:11 #273
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_152280589
quote:
daar heb je via de bosch familie wel gelijk in maar gezien de spionage activiteiten van dit bedrijf heb ik mijn twijfels wie de beneficiairs waren
Δημοσθένης
  maandag 4 mei 2015 @ 22:45:39 #274
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_152281351
quote:
Probeer ik een keer de conspiracybronnen te ontwijken kom je daar mee op de proppen :{
Al is bibliotecapleyades wel een geweldige resource. Bedankt voor het leeswerk :).
Vrijheid
  woensdag 6 mei 2015 @ 08:07:31 #275
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_152321191
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 mei 2015 16:10 schreef Ali_boo het volgende:
Waarom heb ik het gevoel dat ik met een Jehova getuige zit te discussiëren? Immers zit jij in '' de waarheid'' . En wederom wil je elke terechte punt van kritiek in de box van ''jodenhaat'' zetten(ook al zeg je zelf van niet maar zoals je ziet spreek je jezelf behoorlijk tegen) . Elke claim van ''antisemitisme'' mbt the Rothschilds kan de prullenbak in wanneer je weet waar ze voor verantwoordelijk zijn . Het bewijs hiervoor is overweldigend mits je de moeite neemt om je hierin te verdiepen
Je kunt 100 x hetzelfde zeggen, maar daar wordt mijn antwoord/ reactie niet anders van. ;) Welke terechte kritiek? Ik heb nog 0 terechte kritiek gehoord.
quote:
Als een goede slaaf vertrouw je blindelings op het materie wat de wachttoren je voorschotelt. En de heren achter de wachttoren zijn van mening dat elke claim tegen bepaalde nep joden verkapte antisemitisme is dan geloof jij dat. Je neemt de moeite niet om de claims te onderzoeken maar dit is ook niet nodig in jouw ogen( en getuigt niet echt kenmerken van een gehoorzame slaaf) . Op het moment dat het een label heeft gekregen van onnterechte haat brandt jij je vingers niet meer aan

Want iedereen in de gemeente zit in '' de waarheid''. Op de vraag waarom bepaalde elementen binnen de joodse gemeenschap kritiek over zich geen kregen is het enige juiste antwoord: for no reason whatsoever

De enige bronnen die je kan vertrouwen zijn joodse bronnen als wiki en uiteraard de http://www.jewishvirtuallibrary.org/
Ik heb meer bronnen gebruikt :)

quote:
De enige groepen die spreken over terechte kritiek zijn : neo nazis , uiterst onbetrouwbare gristenen , moslims en niet te vergeten gestoorde aanhangers van samenzwering theorieën
Uit die bronnen is het dus meteen géén terechte kritiek.
quote:
Wij van de wachttoren raden het daarom aan om op het moment dat iemand komt het ''terechte'' kritiek hem de monddood te maken. Dit doe je door de antisemitisme bom te droppen. Daarmee is de discussie meteen doodgebloed . En het is zeer effectief niet te vergeten( iedere westerling zit met een huge guilt complex) . De tegenpartij zal nu in de verdediging schieten en op het moment dat ze dit doen ben jij inmiddels gewonnen . En het beeld van de enige echte waarheid is weer versterkt
En nog steeds niets inhoudelijks! ^O^
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')