quote:Op zondag 3 mei 2015 13:08 schreef ems. het volgende:
Zondebokken. Natuurlijk kan je daar veel over vinden op the interwebz.
Het zijn geen zondebokkenquote:Het begrip zondebok wordt gebruikt om iets of iemand aan te duiden die de schuld van velen op zich geschoven krijgt. De zondebok is hierbij niet altijd onschuldig of schuldig maar het begrip impliceert wel enige onterechte schuld. Het spreekwoordelijk begrip omvat een schuldvraag die bij de echte offerande niet ter sprake kwam.
Dus? Er zijn veel machtige mensen op de wereld. En noem eens een bewijs van onderdrukking door deze familie?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geen zondebokken, het zijn feiten. De Rothschilds hebben vele bedrijven, banken, media etc. in handen. Dit zijn geen verzinsels maar verifieerbare feiten. Zoveel geld en invloed heeft als gevolg dat ze een enorme macht hebben. En als je ziet hoe deze wereld draait kan je moeilijk stellen dat ze de beste bedoelingen hebben met de wereld en de mensheid.
Geld hebben ze meer dan genoeg dus wat hen drijft is macht en onderdrukking, een andere conclusie kan ik helaas niet trekken.
Precies, ik begrijp ook niet dat er nog mensen zijn die ze blijven verdedigen? Deze families houden zich bewust op de achtergrond maar ondertussen hebben ze achter de schermen de touwtjes in handen sinds jaar en dag. Als ik me niet vergis is die zus van Paris Hilton met één van die jongere gasten van the Rothschilds. Tja zal wel echte liefde zijn maar het komt ook mooi uit om het imperium in stand te houden.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geen zondebokken, het zijn feiten. De Rothschilds hebben vele bedrijven, banken, media etc. in handen. Dit zijn geen verzinsels maar verifieerbare feiten. Zoveel geld en invloed heeft als gevolg dat ze een enorme macht hebben. En als je ziet hoe deze wereld draait kan je moeilijk stellen dat ze de beste bedoelingen hebben met de wereld en de mensheid.
Geld hebben ze meer dan genoeg dus wat hen drijft is macht en onderdrukking, een andere conclusie kan ik helaas niet trekken.
Jawel. Als je ziet hoeveel mensen al het onrecht in de wereld aan ze toeschrijven zijn het wel degelijk zondebokken. Ongeacht of daar een kern van waarheid in zit.quote:
quote:, het zijn feiten.
Ik heb geen last van ze gehad anders, dus valt allemaal wel mee met die macht. Ik hoor eigenlijk alleen maar mensen op internet er jaloers over praten.quote:De Rothschilds hebben vele bedrijven, banken, media etc. in handen. Dit zijn geen verzinsels maar verifieerbare feiten. Zoveel geld en invloed heeft als gevolg dat ze een enorme macht hebben. En als je ziet hoe deze wereld draait kan je moeilijk stellen dat ze de beste bedoelingen hebben met de wereld en de mensheid.
De familie Hilton is ook niet bepaald armlastig. Een Bill Gates ook niet. Weet je wat die rijke families jaarlijks doneren aan allerlei goede doelen? Want daar hoor ik niets over.quote:Op zondag 3 mei 2015 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp ook niet dat er nog mensen zijn die ze blijven verdedigen? Deze families houden zich bewust op de achtergrond maar ondertussen hebben ze achter de schermen de touwtjes in handen sinds jaar en dag. Als ik me niet vergis is die zus van Paris Hilton met één van die jongere gasten van the Rothschilds. Tja zal wel echte liefde zijn maar het komt ook mooi uit om het imperium in stand te houden.
Echte liefde?quote:Op zondag 3 mei 2015 13:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Precies, ik begrijp ook niet dat er nog mensen zijn die ze blijven verdedigen? Deze families houden zich bewust op de achtergrond maar ondertussen hebben ze achter de schermen de touwtjes in handen sinds jaar en dag. Als ik me niet vergis is die zus van Paris Hilton met één van die jongere gasten van the Rothschilds. Tja zal wel echte liefde zijn maar het komt ook mooi uit om het imperium in stand te houden.
http://langleveeuropa.nl/(...)bs-en-goldman-sachs/quote:Het is dus geheel geen toeval dat Nederland hiermee zaken doet, deze bedrijven regeren de wereld. Heel letterlijk. Deze bedrijven schrijven de wet voor. Dat Nederland ‘zaken’ met ze doet is dus logisch, ze kunnen niet anders, ze moeten. De overheid krijgt via deze organisaties te horen wat ze moeten doen, en dat wordt vervolgens gewoon netjes uitgevoerd. Goedschiks of (veelal eerder) kwaadschiks. Als u zich afvraagt waarom overheden bankiers steeds ‘redden’ met vele miljarden terwijl ze de bevolking leegzuigen… Nu weet u het, deze bankiers zeggen het, en deze bankiers hebben het voor het zeggen in deze wereld.
Deze groot-bankiers zijn de eigenaars van Nederland BV, zij hebben het voor het zeggen. En dan denkt u dat u enige inspraak heeft door ééns in de 4 jaar naar een stembus te gaan? Wat lief, dat soort naïviteit!
Het is zo klaar als een klontje evengoed zijn er mensen die het blijven bagatelliseren want ze doen aan liefdadigheidquote:Op zondag 3 mei 2015 15:49 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Echte liefde?Ik denk eerder liefde voor geld
![]()
Vaak trouwen ze met achterneven en nichten om er zo zeker van te zijn dat de bloedlijn puur blijft en het
enorme kapitaal binnen de familie blijft
De Rothschilds, Rockefellers e.d. beïnvloeden al eeuwen het reilen en zeilen van deze wereld.
Ze bezitten de grootste bedrijven in de wereld, banken en daarmee hebben ze de touwtjes stevig in handen.
De BV Nederland danst ook naar de pijpen van deze families.
[..]
http://langleveeuropa.nl/(...)bs-en-goldman-sachs/
De hufters. Hoe durven ze projecten te steunen en fondsen te stichten voor goede doelenquote:Op zondag 3 mei 2015 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is zo klaar als een klontje evengoed zijn er mensen die het blijven bagatelliseren want ze doen aan liefdadigheid![]()
The charity scam.
Another way the wealthy avoid paying taxes on their billions is to make charitable donations. If you donate property, you never have to pay income tax on that donation, whatever it costs you and how much it’s worth right now. Well you might say, at least someone benefits from the charity. Whether or not the charitable donation is a scam in whole or in part depends on the answer to that old question: qui bono? Aka, who benefits? That’s where the real scam takes place.
http://www.salon.com/2013(...)_get_richer_partner/
punt 4.
En dan goedheiligman Gates met zijn zijn creepy vaccinaties all over the world.
http://www.ninefornews.nl(...)om-vaccinatieschade/
http://www.wanttoknow.nl/(...)polio-maar-kinderen/
Je opmerking slaat kant noch wal.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De hufters. Hoe durven ze projecten te steunen en fondsen te stichten voor goede doelen
quote:4. The charity scam. Another way the wealthy avoid paying taxes on their billions is to make charitable donations. If you donate property, you never have to pay income tax on that donation, whatever it costs you and how much it’s worth right now. Well you might say, at least someone benefits from the charity. Whether or not the charitable donation is a scam in whole or in part depends on the answer to that old question: qui bono? Aka, who benefits? That’s where the real scam takes place.
And there’s no legal requirement that a charity must spend its wealth. In fact, IRS rules require only that charities spend about 5 percent of their investment assets annually, and all or part of this amount can be spent on salaries and “expenses,” rather than devoted to the charitable purpose the charity purports to be serving. So, what happens with a charitable trust, set up by a billionaire, and controlled by one of the billionaire’s children? The child gets a job and a salary for life. Maybe a mansion to live in and entertain in as a fringe benefit. This is a great gig for the heir.
What about the taxes due? No income tax is due on the money the parent donated to set up the charity—even though the parent may have made the charitable donation so as not to pay any tax on an appreciated asset.
Similarly, no estate tax is due on this donation, ever. And all the money donated to the charity is protected from divorce, or any creditors because even though the donor’s heir controls the charity, the law says that heir does not “own” the trust.
The non-profit sector is a very big tent. It houses genuine do-gooding institutions that contribute to society by deploying resources to improve public health, reduce poverty, and improve the environment. But charitable trusts that just go through the motions so that the lion’s share of benefits is realized by a donor and heirs are also allowed inside. And other types of distortion are rampant, such as charities that promote a certain worldview or political philosophy, often cloaked in some form of intellectual or educational rhetoric.
Bill Gates and Warren Buffett got lots of great press in 2010, when they launched the Giving Pledge, committing America’s wealthiest to giving away half their wealth to charity. Since then lots of big names— Michael Bloomberg, Larry Ellison, Carl Icahn, George Lucas, Michael Milken, Peter Peterson, Ted Turner, Mark Zuckerberg– have all signed on. Sounds great—so philanthropic. Would it be churlish under the circumstances to ask for more details?
Bedankt voor die link, daar staan schokkende belasting ontduik technieken bij.quote:Op zondag 3 mei 2015 17:14 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Het is zo klaar als een klontje evengoed zijn er mensen die het blijven bagatelliseren want ze doen aan liefdadigheid![]()
The charity scam.
Another way the wealthy avoid paying taxes on their billions is to make charitable donations. If you donate property, you never have to pay income tax on that donation, whatever it costs you and how much it’s worth right now. Well you might say, at least someone benefits from the charity. Whether or not the charitable donation is a scam in whole or in part depends on the answer to that old question: qui bono? Aka, who benefits? That’s where the real scam takes place.
http://www.salon.com/2013(...)_get_richer_partner/
punt 4.
En dan goedheiligman Gates met zijn zijn creepy vaccinaties all over the world.
http://www.ninefornews.nl(...)om-vaccinatieschade/
http://www.wanttoknow.nl/(...)polio-maar-kinderen/
Je zegt rare dingen nu, het is niet anders. Laat je maar verblinden door al die so called charity. Het is goed voor hun imago maar het belangrijkste nog meer geld en macht. Gates met zijn vaccinaties zou eigenlijk vervolgd moeten worden maar het ging over fam Rothschild.. die ook niks kwaads in de zin hebben want die doen ook vast aan liefdadigheid. Dan kijken we niet meer zo nauw. Als ik liefdadigheidsinstelling was zou ik bedanken, want bloedgeld.quote:Op zondag 3 mei 2015 18:20 schreef Lavenderr het volgende:
Afgunst doet rare dingen met mensen.
Dan deugt zelfs liefdadigheid niet meer .
Mijn getroll is van hoger niveau dan jouw oneindige herkauwen van "boehoe mensen met geld zijn slecht".quote:Op zondag 3 mei 2015 20:00 schreef Izzy73 het volgende:
Jaloers zijn op de Rothschilds, emoties![]()
Ga ergens anders trollen
Wat een arrogantie, het enige wat je doet is anderen woorden in de mond leggen en lollig proberen te doen. Wat een niveau zegquote:Op zondag 3 mei 2015 20:06 schreef ems. het volgende:
[..]
Mijn getroll is van hoger niveau dan jouw oneindige herkauwen van "boehoe mensen met geld zijn slecht".
Bovendien vraag ik om onafhankelijke bronnen wat betreft de Rothschild in plaats van de standaard websites die boos zijn op iedereen die meer geld dan hun hebben. Vandaar dus die jaloezie, inderdaad.
Heb je die lange lijst van goede doelen gelezen?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, het enige wat je doet is anderen woorden in de mond leggen en lollig proberen te doen. Wat een niveau zeg
So what? Dat is voor hen hetzelfde als dat ik een euro doneer aan Nepalquote:Op zondag 3 mei 2015 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je die lange lijst van goede doelen gelezen?
Precies!quote:Op zondag 3 mei 2015 20:12 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
So what? Dat is voor hen hetzelfde als dat ik een euro doneer aan Nepal
Er is helaas niets lolligs aan je schrijnende partijdigheid en goedgelovigheid. Succes met boos zijn op mensen met geld.quote:Op zondag 3 mei 2015 20:11 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Wat een arrogantie, het enige wat je doet is anderen woorden in de mond leggen en lollig proberen te doen. Wat een niveau zeg
Ze geven toe dat ze finaniciele adviseurs zijn. Oh the humanity! Hoe kan het dat deze Satans nog niet opgepakt zijn?quote:Op zondag 3 mei 2015 20:14 schreef Izzy73 het volgende:
Rothschild provides strategic M&A, wealth management and fundraising advice and services to governments, companies and individuals worldwide.
The Rothschild Group
Rothschild is one of the world’s largest independent financial advisory groups
Ze geven het zelf toe, alleen doen ze net alsof het een service is.
http://www.rothschild.com/our-businesses/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |