Als je niet als een malle volle bak loopt, loop je sowieso al deels op vetverbranding en hoef je inderdaad niet veel te eten.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:09 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Vraag 1: waarom perse eten voor een loopje? Voor mijn ochtend loopjes eet ik niets. Dat is een beetje persoonlijk maar zolang je er niet erg gevoelig voor bent of zolang je loop geen hele lange duurloop is is er volgens mij genoeg glycogeen in je bloed/spieren aanwezig om als brandstof te kunnen dienen.
Omdat ik rond 07:00 meestal wakker ben, ik kwam rond 08u mijn bed uit en van niet eten word ik bloed chagoquote:Op woensdag 31 december 2014 14:09 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Vraag 1: waarom perse eten voor een loopje? Voor mijn ochtend loopjes eet ik niets. Dat is een beetje persoonlijk maar zolang je er niet erg gevoelig voor bent of zolang je loop geen hele lange duurloop is is er volgens mij genoeg glycogeen in je bloed/spieren aanwezig om als brandstof te kunnen dienen. Ik zou zeggen: probeer t eens? Daarna kun je het probleem onderzoeken wat/wanneer eten en dat aanpakken. Mijn ochtendlopen zijn meer dan 1 u en nergens last van...
Hmmz.quote:Vraag 2: geen idee!Sinds ik af en aan loop ( een kleine 4 jr ) maar nu al weer structureel 6mnd nergens last van. Vroeger in mijn jeugd wel veel last van gehad...
quote:Op woensdag 31 december 2014 14:12 schreef YUR het volgende:
[..]
Eten is echt heel erg persoonlijk. Er zijn mensen zoals Liesje die zonder te eten de deur uit kunnen. Ik kan daar niet zo goed tegen en moet echt wel wat in mijn mik hebben. Als ik 's morgens ga lopen, doe ik dat meestal op wit brood met appelstroop oid. Dat gaat bij mij prima!
Zuivel gaat bij mij dan weer wat minder prima...
En die steken kunnen te maken hebben met voeding/hydratering, maar ook met het inspanningsniveau van je training
Ik ga idd de zuivel dan maar eens schrappen, kijken of dat werkt! Thnx!quote:Op woensdag 31 december 2014 14:41 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik zou zelf de zuivel voor het lopen eruit halen. Eiwitshake dus ook niet.
Als ik een wedstrijd heb probeer ik 3 uur van tevoren wat boterhammen met pindakaas te eten en een uurtje van tevoren nog een banaantje. Dat helpt voor mij goed in ieder geval.
Ik ga idd maar eens kijken of het met wat minimaals kan idd. Want het is echt niet relaxt lopen als je bij elke stap denkt dat je zo al kotsend langs de kant vd weg staatquote:Op woensdag 31 december 2014 15:20 schreef Murmeli het volgende:
Ik heb net voor het lopen gewoon 2 bruine boterhammen met zelfgemaakte tonijnsalade gegeten. Geen enkel probleem.
Scheten laat ik toch wel
En inderdaad is een nummer 2 voor het lopen wel handig.
Dus, Qwea, probeer inderdaad eens met niets, of anders bijvoorbeeld een paar nootjes of 2 dadels (of 1). Zeker als je geen duurlopen doet is dat voor veel mensen genoeg.
Enne... 5 km in 28 minuten: well done dame!!
Ik gok zomaar dat hij al een paar uur in zijn bed ligt inmiddels.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:
RD zit al een paar uur aan de oliebollen? Happy New Year RD!
Deze had ik gemist, dank je wel Ynsquote:Op woensdag 31 december 2014 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed idee
geen blessures voor murmeli in 2015
Ik mijn 25km op een bak Brinta met sojamelk. Er moet iig wel iets van koolhydraten inzitten. En onderweg 1 pindakaas Gu-gelquote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef Guard het volgende:
[..]
Als je niet als een malle volle bak loopt, loop je sowieso al deels op vetverbranding en hoef je inderdaad niet veel te eten.
ik heb vanochtend 21,5 km gelopen op een bakje kwark met muesli.
onderweg een energiereepje banaanquote:Op woensdag 31 december 2014 16:19 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik mijn 25km op een bak Brinta met sojamelk. Er moet iig wel iets van koolhydraten inzitten. En onderweg 1 pindakaas Gu-gel
Ik wilde dit gaan doenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef E.T. het volgende:
In het kader van goede voornemens... Meer aan core-stability werken... ('Toning' en strakker worden zouden erg leuke bij-effecten zijn)
Op de dagen dat ik niet loop wil ik een trainings-routine van een minuut of 20 à 30..
Welke oefeningen mogen niet ontbreken? Iemand al een beproefde workout? Is there an app for that?
Zorg dat je alles traint. Dus ook je benen erbij.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:52 schreef E.T. het volgende:
In het kader van goede voornemens... Meer aan core-stability werken... ('Toning' en strakker worden zouden erg leuke bij-effecten zijn)
Op de dagen dat ik niet loop wil ik een trainings-routine van een minuut of 20 à 30..
Welke oefeningen mogen niet ontbreken? Iemand al een beproefde workout? Is there an app for that?
Veel plezier!quote:Op woensdag 31 december 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ontbijten en dan de trail op voor de eerste kilometers van 2015!
De beste wensen maatquote:Op woensdag 31 december 2014 19:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
Happy New Year everybody and many healthy miles!
Viel spass!quote:Op woensdag 31 december 2014 20:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
Ontbijten en dan de trail op voor de eerste kilometers van 2015!
Lekker op tijdquote:Op woensdag 31 december 2014 20:36 schreef Pino112 het volgende:
Heeft er iemand nog interesse in een Withings Pulse Ox?
http://www.withings.com/nl/withings-pulse.html
Tm vanavond krijg je vrij veel korting als je drie devices koopt. Dan is een Pulse 90 euro ps ipv 120.
Ik zoek dus eigenlijk nog een iemand die er eentje wilt.
Heb de gok gewaagd en er gewoon eentje bij besteld, dus je hebt nu alle tijdquote:Op woensdag 31 december 2014 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lekker op tijd![]()
Ben toevallig wel aan het denken aan de aanschaf van zoiets. Ga heel even inlezen.. wanneer wil je uiterlijk een antwoord?
Mooi! Wilde sowieso de zwartequote:Op woensdag 31 december 2014 21:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb de gok gewaagd en er gewoon eentje bij besteld, dus je hebt nu alle tijd. Het is overigens de zwarte versie ipv blauw.
Topquote:Op woensdag 31 december 2014 21:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mooi! Wilde sowieso de zwarteLaat het je asap weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |