quote:Op maandag 29 december 2014 17:58 schreef hoink581 het volgende:
Gunavun Fok!kertjes,
met nog een paar blaadjes op de kalender is het tijd om afscheid te nemen van 2014 en het jaar samen te vatten in een mooi lijstje. Twee weken lang hebben jullie de tijd gehad om te stemmen en verkapt te SC'en in het verkiezingstopic. Voordat we verder gaan naar de uitslagen wil ik eerst het Netsplitter en hugecooll bedanken voor hun inzet bij het schoonhouden van stemtopic en mij dit podium ook te verlenen.
Enfin, laat het tromgeroffel beginnen
Meest geliefde user: De hart en ziel van KLB. Deze man is altijd in KLB te vinden, de man die al zoveel wijsheid heeft opgedaan dat hij nu zijn havo nog moet afmaken, de man die ook KLB bevolkt in de diepste uurtjes van de nacht, je vindt hem een baas of een kkdebieltje: deadprez!
Meest geliefde moderator: om Netsplitter's jaloersig sentiment nog eens uit te drukken door hem nog even te parafraseren: "ik vond de lijstjes weinig verrassend dit jaar". En daar heeft deze blauwe collega helemaal gelijk in, want met een triljoentriljard stemmen heeft hij dit jaar wederom deze prijs binnen weten te slepen: Frank_Drebin!
Irritantste troll: mocht je op "leiden" "roc" "action" en "kinloos" googlen, grote kans dat je dan deze vrouwelijke internetdebiel tegenkomt. Deze aandachtszoekende troll kan een avondje uittrekken om eens goed te masturberen op het resultaat van een jaar lang bloedirritant zijn, gefeliciteerd met je titel: mapima!
Meest gevatte user: De grootste strijd die geleverd werd, men kon er maar niet over eens worden dat het bijna uitliep op een derby tussen twee heren van middelbare leeftijd. Dit is de tweede award in het jaar al voor deze topper: vogeltjesdansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest empathische KLB-er: een innerlijk zo lief en zacht als een pluizig konijntje die zich in eenieders leed kan inleven, een user die heeft bewezen dat je beter LSD kan hebben als oestrogeen om een medelevend wezen te kunnen zijn: le douce sac dormant, oftewel Slaap_Zak!
Ze proberen me te besodeflikkeren!: alhoewel ik persoonlijk graag de beruchte dm-schelder deze had zien winnen, verliest hij toch met een kinlengte van zijn vrouwelijke tegenhanger: mapima!
De Tatjana Simic: Schuif je slipje maar op je enkels, haal die memmen maar uit je topje en buig je maar voorover op de auto, want alle buur-Fok!kers staan klaar om de achterhoede te dekken: Kees! -supergirl- !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLB-er die in 2015 aan de man/vrouw moet komen: ja hier ga ik geen aandacht meer aan besteden, het is elk jaar het zelfde gekanker met jou godgodverdomme bloedkankerjong, zo gaat dat toch echt nie da zie je zelf toch ook wel Dimachaerus!
Ik mis je: De blauwe die met de Noorderzon vertrok wordt door het merendeel van KLB aangespoord om weer een grande rentree te maken. De vrouw met haar maffe doch rake uitspraken en no-nonsens mentaliteit, de topless spekbakster: HaywoodJablome!
Room 101:
Dit jaar blijft de saffraan duur, bijna 450 euro want dat is toch zo fantastisch evenals dat het friet is in plaats van patat en conformeer je hier niet aan dan moet je of pics van je zusje posten of wordt je zonder mededogen flink in je kont geplast.
Wat echter niet meer kan volgend jaar want het groene boekje had altijd al gelijk dat het "hond" en "kat" was, dus alle volhardende Fok!kers met gespeelde dyslexie worden vanaf 2015 netjes gevraagd op te hoeren naar ONZ zodra ze de niet-onderdrukbare drang voelen toch "hont" en "kad" te typen.
De winnaars van 3 niet nader te noemen categorien zullen worden voorzien van mooie tagjes zodra yvonne de tijd heeft gevonden ze daadwerkelijk te plaatsen.
Bedankt voor alle 66 stemmen dit jaar en alvast een fijne jaarwisseling en hastelapasta tot de volgende verkiezing!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Hallo kantoorslaafquote:Op woensdag 31 december 2014 07:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hey flikker loop eens niet te lallen op de vroege ochtend, gek
Waarom zo vroeg op danquote:
Hahaquote:
Nee net klaar met kranten ga zo weer naar bed denk ikquote:
Bwehehe hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 31 december 2014 07:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee net klaar met kranten ga zo weer naar bed denk ik
18quote:Op woensdag 31 december 2014 07:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Bwehehe hoe oud ben je eigenlijk?
Jij komt best vaak valt me opquote:
Nee hoor, gemiddeld, Toto heeft mijn voorkeurquote:Op woensdag 31 december 2014 07:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij komt best vaak valt me op
Okequote:Op woensdag 31 december 2014 07:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee hoor, gemiddeld, Toto heeft mijn voorkeur
Half doodquote:
Ik ga even dat liedje luisteren van amarillo by morning jij mag ook meegenietenquote:
Op mapima?quote:
Ja spiegels zijn geil inderdaadquote:
Nee, dit zijn de voorbesprekingen van de verkiezingen voor 2015quote:Op woensdag 31 december 2014 09:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
Laatste reeksdag alweer.Wat vliegt de tijd.
Ontbijt had ik om 6 uur al opquote:
Wel, maar ging de paarden ook voeren vanochtendquote:
Don't push it.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee, dit zijn de voorbesprekingen van de verkiezingen voor 2015
Oliebol
Komt morgen wel. Dan is het 2015, kan er nog een heel jaar gediscussieerd worden over de verkiezingen.quote:
Volgens mij hebben de paarden weer honger.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Komt morgen wel. Dan is het 2015, kan er nog een heel jaar gediscussieerd worden over de verkiezingen.
Ah okquote:Op woensdag 31 december 2014 09:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wel, maar ging de paarden ook voeren vanochtend
Dat heb je steeds vaker tegenwoordig Frank...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik heb hoofdpijn.
Hormoonhuishouding denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat heb je steeds vaker tegenwoordig Frank...![]()
Is er iets?
Ze hoeven geen obesitas te krijgenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de paarden weer honger.
Ja, is wel fijnquote:Op woensdag 31 december 2014 10:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah oklekker frisse neus gehaald
Awh skattiee... overgang? Nu pasquote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hormoonhuishouding denk ik.
Denk het. Last van buikpijn, al een paar weken last van een ware rode Zondvloed beneden, hoeft maar te gebeuren of ik huil of ik ben ziek.... Het is geen pretje.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Awh skattiee... overgang? Nu pas
WE ZIJN ZWANGERquote:Op woensdag 31 december 2014 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk het. Last van buikpijn, al een paar weken last van een ware rode Zondvloed beneden, hoeft maar te gebeuren of ik huil of ik ben ziek.... Het is geen pretje.
Ik hoop dat het nu een meisje wordt hoor.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ik hoop alleen dat deze niet op de buurman lijktquote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu een meisje wordt hoor.
Dat klinkt niet erg positief, jeetje.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Toto69 het volgende:
Zo, de laatste post van 2014. En als het even kan ook meteen van 2015.
Daar moeten we het trouwens nog steeds eens goed over hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat deze niet op de buurman lijkt
Onmogelijk, het is nog een 2015quote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Toto69 het volgende:
Hoe, in godsnaam, weet jij hoe een dode eekhoorn proeft???????quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Begint al minder kut te worden ook. Heb alleen de smaak van een dode eekhoorn in m'n bek.
Daar laat ik mij verder niet over uit.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, weet jij hoe een dode eekhoorn proeft???????
Jij bent echt zo'n type die op dooie eekhoorns kauwt... vieslapquote:Op woensdag 31 december 2014 10:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Daar laat ik mij verder niet over uit.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die op dooie eekhoorns kauwt... vieslap
Ken het. Meer dan een jaar nu. Eerste weken zijn het ergst, ik weet niet hoe lang en hoeveel je gerookt hebt, maar je zult het altijd lekker blijven vinden. Ik althans nog steeds.quote:
8 jaar, 2 pakjes 3/4 in de week.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ken het. Meer dan een jaar nu. Eerste weken zijn het ergst, ik weet niet hoe lang en hoeveel je gerookt hebt, maar je zult het altijd lekker blijven vinden. Ik althans nog steeds.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef Willoow het volgende:
Zwangerschapsfoto uitgelekt
[ afbeelding ]
Je blijft er wel even last van houden hoor. In het begin kon ik niet slapen, maar wat ik vooral vervelend vond was bijv. 's ochtends. De eerste peuk van de dag... Of op momenten dat je even moet wachten. Of bij alcohol... Was tijdelijk ook even gestopt met drinken.quote:
Ik heb prima geslapen eigenlijk. Merk ook wel al dat m'n longen het wat meer naar hun zin hebben. Drinken doe ik sowieso al niet, dus dat scheelt. Maar die ochtend sigaret, die mis ik wel ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je blijft er wel even last van houden hoor. In het begin kon ik niet slapen, maar wat ik vooral vervelend vond was bijv. 's ochtends. De eerste peuk van de dag... Of op momenten dat je even moet wachten. Of bij alcohol... Was tijdelijk ook even gestopt met drinken.
Zou je dat aankunnen? Nog een mini Slaap_Zak?quote:
Nou... eerlijk?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou je dat aankunnen? Nog een mini Slaap_Zak?
Mijn vader is naar verhouding ouder. Niks mis mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Agh... als ik jonger was geweest misschien wel hoor, maar nu... ik ben 38, als de volgende zou komen zou ik 39 zijn... dat houdt in, dat ie als ie 18 is een vader heeft van 57 dat is met recht een ouwe ouwe...
Voordeel is wel dat het merendeel al snel wegebt hoor. En als je echt zelf wil, dan lukt het wel. Goede is ook dat je al gestopt bent en niet meedoet aan al die zakkenwassers die écht als het 2015 wordt stoppen - de goede voornemens.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen eigenlijk. Merk ook wel al dat m'n longen het wat meer naar hun zin hebben. Drinken doe ik sowieso al niet, dus dat scheelt. Maar die ochtend sigaret, die mis ik wel ja.
Mijn vader ook, maar die is al zo lang niet meer, en dat wil ik voorkomenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Mijn vader is naar verhouding ouder. Niks mis mee.
Rouw. Dat is het jaquote:Op woensdag 31 december 2014 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het merendeel al snel wegebt hoor. En als je echt zelf wil, dan lukt het wel. Goede is ook dat je al gestopt bent en niet meedoet aan al die zakkenwassers die écht als het 2015 wordt stoppen - de goede voornemens.
Ik had vooral last van leeg, somber gevoel de weken nadat ik gestopt was. Leek erg op het gevoel van rouw, dat vond ik persoonlijk het zwaarst.
neequote:Op woensdag 31 december 2014 08:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
FF over de TT, ik neem aan dat het over de enige echte Iggy gaat he?
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd ken ik iggy pop niet.. Maar iggy azalea is wel stoer hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 11:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oeh... mooier dan Iggy Pop, maar is ze ook stoerder?
Iggy Pop niet kennenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik iggy pop niet.. Maar iggy azalea is wel stoer hoor
Onmogelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Toto69 het volgende:
Heb je je tagje al ontdekt?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het merendeel al snel wegebt hoor. En als je echt zelf wil, dan lukt het wel. Goede is ook dat je al gestopt bent en niet meedoet aan al die zakkenwassers die écht als het 2015 wordt stoppen - de goede voornemens.
Ik had vooral last van leeg, somber gevoel de weken nadat ik gestopt was. Leek erg op het gevoel van rouw, dat vond ik persoonlijk het zwaarst.
Verdomdquote:
Dat is de prijs voor het winnen van maar liefst twee awards.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verdomd.
Ik moet wel zo blind als een mol zijn of een ware sufkut, want ik zie het nu pas.
Jeetje, kerst valt vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de prijs voor het winnen van maar liefst twee awards.
Kan prima.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Agh... als ik jonger was geweest misschien wel hoor, maar nu... ik ben 38, als de volgende zou komen zou ik 39 zijn... dat houdt in, dat ie als ie 18 is een vader heeft van 57 dat is met recht een ouwe ouwe...
haha slaapzak wordt ontlooopeeeenquote:
Best gezellig.quote:
Okee jammer maar ik snap jequote:
Hij is denk ik douchenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Slaap_Zak is inmiddels geëlimineerd?
[ afbeelding ]
Je eerste en laatste met mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee lekkerquote:
I am your Hydraquote:Op woensdag 31 december 2014 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Slaap_Zak is inmiddels geëlimineerd?
[ afbeelding ]
Nee kermit heeft ons verlatenquote:Op woensdag 31 december 2014 13:52 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zit er niet in hoor, dus vrees niet
hihahoquote:Op woensdag 31 december 2014 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee kermit heeft ons verlaten
Je was ook zo spraakzaamquote:
Dat wordt vanaf morgen nog wat in de klb scquote:Op woensdag 31 december 2014 14:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jaik kon niet echt meekomen
hahahahahahaha
Een forum is toch anders denk ikquote:Op woensdag 31 december 2014 14:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat wordt vanaf morgen nog wat in de klb sc
Klopt.quote:Op woensdag 31 december 2014 14:03 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Een forum is toch anders denk ik
Oh is goed hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 14:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb trouwens nog wel je nummer
2015 beginnen met de lul van ChevyCaprice in je kontquote:Op woensdag 31 december 2014 14:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh is goed hoor![]()
Als je wat te melden hebt hoor ik het wel
Wie had jou eigenlijk toegevoegdquote:Op woensdag 31 december 2014 14:05 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oh is goed hoor![]()
Als je wat te melden hebt hoor ik het wel
Dat wil toch iedereenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2015 beginnen met de lul van ChevyCaprice in je kont
Het is wat je wil
Maar wel stiekem gluren hequote:Op woensdag 31 december 2014 14:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah dan ben ik de blije uitzondering die de regel bevestigt
Terrastegelquote:Op woensdag 31 december 2014 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie had jou eigenlijk toegevoegd
Hehequote:
denk dat de mods wel iets beters te doen hebben danquote:Op woensdag 31 december 2014 14:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zou trouwens baas zijn als de reeks precies om 0:00 werd gesloten
Bietje het park checken toch?quote:Op woensdag 31 december 2014 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat de mods wel iets beters te doen hebben dan
quote:
Er is toch niks beters dan dat lijkt mequote:Op woensdag 31 december 2014 14:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
denk dat de mods wel iets beters te doen hebben dan
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 31 december 2014 14:35 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ga je nog dingen opblazen? Afgezien van je plastic partner...
Whahaquote:Op woensdag 31 december 2014 14:35 schreef deadprez het volgende:
Maar misschien dat hugo WoW wel even afsluit om dit op slot te tyfen.
quote:Op woensdag 31 december 2014 14:36 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jonguh ik heb sterretjes van een meter, dus kap nou
quote:Op woensdag 31 december 2014 14:36 schreef deadprez het volgende:
[..]En, is je zoontje al flink enthousiast?
quote:Op woensdag 31 december 2014 14:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]wat een vent man... gisteren wat afgestoken met hem, dus ik een paar grondbloemen mee, romeinse kaarsen .. dus nou ... ik afsteken, 1 kaars, ding is nog niet halverwege
Ja pappa, heel mooi, maar nu ga ik naar bed
Sta ik daar
Bwehehehehehehe
quote:Op woensdag 31 december 2014 07:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
They took my saddle in Houston, broke my leg in Santa fe
Hij is 4,5 ik heb nog genoeg te verziekenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan heb je hem wel slecht opgevoed, ik stond direct na aanschaffen van vuurwerk al te afsteken, bijna in het winkel nog
Lekker toch die knalletjes. Vooral dat illegale is wel leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
die klotejong zitten al sinds 's ochtends vroeg vuurwerk af te steken
heb wel al 3 ambulances gehoord dus hopelijk zijn er wat vingers in de rondte gevlogen
heb er een teringpesthekel aanquote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker toch die knalletjes. Vooral dat illegale is wel leuk om naar te luisteren
Gewoon de top 2000 aanzettenquote:
ook een hekel aanquote:Op woensdag 31 december 2014 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon de top 2000 aanzetten
Leer eens van het leven te genietenquote:
is dat kutvuurwerk en die kut top 2000 het enige in het leven danquote:Op woensdag 31 december 2014 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer eens van het leven te genieten
het winkelquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan heb je hem wel slecht opgevoed, ik stond direct na aanschaffen van vuurwerk al te afsteken, bijna in het winkel nog
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DM eens pic van je kont dan (niet in Primarkbroek)
mapima is wel een vrouw volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2014 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha hugo probeert een man die zich als vrouw voordoet te hosselen
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 31 december 2014 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mapima is wel een vrouw volgens mij
Gewoon een aandachtshoerquote:
kan ik er wat aan doen dat het zo'n kutdag isquote:Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hermann, wat ben je weer zuur vandaag...
Pluisje toch... wat is er danquote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat het zo'n kutdag is
BIJNA NIET GESLAPEN, KUTVUURWERK, BUREN HEBBEN HARDE TYFUS MUZIEK AAN, KOMEN STRAKS 500 DUIZEND FAMILIELEDEN, DRUKTE BAHBAHBAHquote:
Doe je de deur van je tienerkamer op slot toch man, ja toch, niet dan? nou dan!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BIJNA NIET GESLAPEN, KUTVUURWERK, BUREN HEBBEN HARDE TYFUS MUZIEK AAN, KOMEN STRAKS 500 DUIZEND FAMILIELEDEN, DRUKTE BAHBAHBAH
IS GODVERDOMME GEEN OPLOSSING HOER_ZAKquote:Op woensdag 31 december 2014 15:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doe je de deur van je tienerkamer op slot toch man, ja toch, niet dan? nou dan!
opgelost
slotje
Alcohol houdende drank welquote:Op woensdag 31 december 2014 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS GODVERDOMME GEEN OPLOSSING HOER_ZAK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: FAAL
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 15:16:47 ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Alcohol welik drink geen alcoholSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK WIL GODVERDOMME GEWOON EEN BEETJE RUSTquote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jezus Hermann, wat ben jij moeilijk
Snij je polsen door, dan heb je voldoende rustquote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK WIL GODVERDOMME GEWOON EEN BEETJE RUST
IS DAT NOU TE VEEL GEVRAAGD
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK WIL GODVERDOMME GEWOON EEN BEETJE RUST
IS DAT NOU TE VEEL GEVRAAGD
iemand anders tot zelfmoord aansporen, TR gemachtquote:Op woensdag 31 december 2014 15:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Snij je polsen door, dan heb je voldoende rust
Ik geef alleen maar tips, alleen maar tips, komt uit een goed hart man, zie tagje, tagjes liegen nietquote:Op woensdag 31 december 2014 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand anders tot zelfmoord aansporen, TR gemacht
twee keer alleen maar tips gezegd dus spam, TR gemachtquote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar tips, alleen maar tips, komt uit een goed hart man, zie tagje, tagjes liegen niet
VUILE TYFUS NSB FLIKKER HOERquote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
twee keer alleen maar tips gezegd dus spam, TR gemacht
Zeg het hem Etto... die pokke Hermannquote:Op woensdag 31 december 2014 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat krijg je ervan, Hermann... KARMA...
karma voor wat, sletto?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat krijg je ervan, Hermann... KARMA...
Krijg inwendige bloedingenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE BENT GODVERDOMME HELEMAAL GEEN CAREBEAR
VUILE LIEGENDE TERINGHOND DAT JE ER BENT
Het spijt me, flikkerquote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beter was dit fatoe, biedt nu je excuses aan
Doe TR dan, apinquote:Op woensdag 31 december 2014 15:23 schreef Aberella het volgende:
[..]
Als Pharkie dit ziet pakt hij je tag af.
Wij haten jou ook.quote:
kk op man ik doe altijd aardig tegen iedereen zelfs als ze me hermann noemen enzoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je onaardigheden en vileine attitude!
Mooi gezegdquote:Op woensdag 31 december 2014 15:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je onaardigheden en vileine attitude!
Nou, ik heb desondanks nog wel één en ander op je dispositie aan te merken jongedame.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kk op man ik doe altijd aardig tegen iedereen zelfs als ze me hermann noemen enzo
jongedame? ik heet Der_Mann ben je blind ofzoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, ik heb desondanks nog wel één en ander op je dispositie aan te merken jongedame.
Ik vind dat je een vrouw bent. Vandaar. Jongedame.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jongedame? ik heet Der_Mann ben je blind ofzo
Vallen we mooi door de mand op de valreep van 2014.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef DKUp het volgende:
Die Psyducks zijn toch kloontjes van elkaar....
om welke redenen vindt je datquote:Op woensdag 31 december 2014 15:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vind dat je een vrouw bent. Vandaar. Jongedame.
Je UI.quote:
Johnny Walker, zelf hard om moeten giechelen.quote:
1. didt is niedt waarquote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
1: Je dt gebruik
2: Je jankt als een wijf
3: Je tieten
4: Je dt gebruik
ik heb een vrouw in mijn UI omdat ik haar wil neuken. zo simpel is het.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je UI.
Daarentegen moet ik eerlijk bekennen dat ik vrouwmensen doorgaans liever vindt dan manmensen. Dus dan zou je inderdaad geen vrouw zijn...
Oppervlakkig hoor...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. didt is niedt waar
2. oneens
3. ik heb heul geen tieten
4. dadt is jouw probleem
[..]
ik heb een vrouw in mijn UI omdat ik haar wil neuken. zo simpel is het.
Een echte vileine Mann, ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hoort ook wel een beetje bij een echte Mann
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oudquote:Op woensdag 31 december 2014 15:31 schreef eend112 het volgende:
[..]
Johnny Walker, zelf hard om moeten giechelen.
Die is dan wel weer leukquote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oud
Hij is in iedergeval afgebeeld op de grottekeningen van lascaux
pas op of ik pis in je etenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Een echte vileine Mann, ja.
ja het is een klein ding maar onderschat niet de hoeveelheid urine die ik eruit kan lozenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Met dat pipetje van je? Proef ik niet eens man.
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ondanks je af en toe, laten we zeggen stékelige taalgebruik, ben je toch wel een eindbaas Slaapzak
eerder azijn...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja het is een klein ding maar onderschat niet de hoeveelheid urine die ik eruit kan lozen
nee het is toch echt urinequote:Op woensdag 31 december 2014 15:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
eerder azijn...
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH! Burn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bek dicht ouwe tamzak.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:33 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Grap is ook al ongeveer 15.000 jaar oud
Hij is in iedergeval afgebeeld op de grottekeningen van lascaux
Briljant ... werkelijk, sublieme terugkomstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 15:38:49 ]
Ja merkte je het ookquote:Op woensdag 31 december 2014 15:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
Hij was echt aan het googelen!
Nou, zo voelt dat dus... die bagger van jou moeten lezen.quote:
jij bent wel van de fitties zie ikquote:Op woensdag 31 december 2014 15:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nou, zo voelt dat dus... die bagger van jou moeten lezen.
Kom vechten dan...quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent wel van de fitties zie ik
sjongejongejonge
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
Jullie mogen allemaal de ebola, tyfus, aids en cholera krijgen in 2015. Behalve aber en der_mann. Veel plezier met sterretjes afsteken slaapzap_zak, homo.
sorry, ik moet nee zeggen tegen beide.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Kom vechten dan...
óf...
mijn postzegelalbums bekijken.
thanks g. jij ook een gelukkig nieuw jaar waarin er hopelijk geen kasten in jouw directe omgeving zullen sneuvelenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef eend112 het volgende:
Jullie mogen allemaal de ebola, tyfus, aids en cholera krijgen in 2015. Behalve aber en der_mann. Veel plezier met sterretjes afsteken slaapzap_zak, homo.
dead. hihi.quote:
Maar jij bent eend.......quote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze zijn jelly omdat eend popi is hier
Hé Aber als ik straks de 30 miljoen win krijg je ook watquote:Op woensdag 31 december 2014 15:41 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ze zijn jelly omdat eend popi is hier
Aber is helemaal geen manquote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat je een man bent en je voordoet als vrouw
xd leg hem even uit voor de mensen die hem niet snappenquote:
nee.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
xd leg hem even uit voor de mensen die hem niet snappen
quote:
Leuk leuk dan neem ik Franse lessen en pianoles en koop ik een appartement met een tuin en haal ik Princess op bij mijn exquote:Op woensdag 31 december 2014 15:50 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hé Aber als ik straks de 30 miljoen win krijg je ook wat
Hebben ze de omheining daar bij Utopia per ongeluk open laten staan dat je ineens zoveel in KLB te vinden bent?quote:
frank sluit deze reeks om 0:00 dan stem ik volgend jaar op je voor beste modquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hebben ze de omheining daar bij Utopia per ongeluk open laten staan dat je ineens zoveel in KLB te vinden bent?
Ze hebben me vrij gelatenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hebben ze de omheining daar bij Utopia per ongeluk open laten staan dat je ineens zoveel in KLB te vinden bent?
Ha meneer Frank zal je wel eens even aanpakken, kwajongenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
ja, 1 extra stem heeft Frank idd nodigquote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
frank sluit deze reeks om 0:00 dan stem ik volgend jaar op je voor beste mod
Helaas. Dan ben ik champagne aan het drinken. Eens kijken of ik er diep in de nacht met dronken harses nog aan denk.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
frank sluit deze reeks om 0:00 dan stem ik volgend jaar op je voor beste mod
Mijn eerste doel hier is jullie eendjes te ontmaskerenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ha meneer Frank zal je wel eens even aanpakken, kwajongen
helaas dan gaat mijn stem weer naar hugecoollquote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helaas. Dan ben ik champagne aan het drinken. Eens kijken of ik er diep in de nacht met dronken harses nog aan denk.
Geen zorgen, ik ben er al.quote:
Gaat u naar een hip feest met Hetty en Wim en toastjes met smeerkaas en bitterballen?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Helaas. Dan ben ik champagne aan het drinken. Eens kijken of ik er diep in de nacht met dronken harses nog aan denk.
Ach, je kunt niet alles hebben in het leven.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
helaas dan gaat mijn stem weer naar hugecooll
zag je die garp van mij xdquote:
Eentje studeert medicijnen en die ander ken ik niet.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mijn eerste doel hier is jullie eendjes te ontmaskeren
ja hahaha ;Dquote:
hansie hansie dan weer welquote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, je kunt niet alles hebben in het leven.
Neeeeee waarom niemand had het door manquote:Op woensdag 31 december 2014 15:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Mijn eerste doel hier is jullie eendjes te ontmaskeren
goeie he xxppquote:
Ze zijn gewoon éénquote:Op woensdag 31 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eentje studeert medicijnen en die ander ken ik niet.
Zou me ook niet verbazen als ze allebei slaap_zak blijken te zijn. Die kans is vrij groot aangezien 90% slaap_zak is in KLB.quote:
Of Bradie......quote:Op woensdag 31 december 2014 15:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen als ze allebei slaap_zak blijken te zijn. Die kans is vrij groot aangezien 90% slaap_zak is in KLB.
Dat komt allemaal door die eendenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:01 schreef deadprez het volgende:
gvd mijn toetsenbord viel opeens uit. gare kut usbpoorten
jij die niet kan typen moeten we niet hebben iddquote:Op woensdag 31 december 2014 16:01 schreef deadprez het volgende:
gvd mijn toetsenbord viel opeens uit. gare kut usbpoorten
Dit doet me pijn.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Eentje studeert medicijnen en die ander ken ik niet.
Inderdaad, het wordt tijd dat die eens de pan in gaan.quote:Op woensdag 31 december 2014 16:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat komt allemaal door die eenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |