theoretisch heeft primark alles netjes gesorteerd op 34 36 etc en dan nog lengte 30 32 34quote:Op woensdag 31 december 2014 11:15 schreef Dagoernie het volgende:
Tip: Ga naar een broekenwinkel in plaats van eenheidsworstzaken zoals H&M en Primark. Daar hebben ze namelijk wel alle maten en modellen.
DM eens pic van je kont dan (niet in Primarkbroek)quote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef mapima het volgende:
[..]
theoretisch heeft primark alles netjes gesorteerd op 34 36 etc en dan nog lengte 30 32 34
Maar wat een rotzooi in Zoetermeer wauw
Ouwe hosselaarquote:Op woensdag 31 december 2014 15:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DM eens pic van je kont dan (niet in Primarkbroek)
Toen ik 1,52 was had ik dat probleem nooit. Gewoon broeken maat 164 of zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:17 schreef ntm het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat broeken te lang zijn, moet ze altijd inkorten. Struggles van 1m52 zijn...maar TS stelt zich aan. Met 'curves' (jij bent eerder mollig dan curvy) kan je ook makkelijk goed passende broeken halen.
Zonder broeken zie je Mapima d'r flubberbenenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
Trouwens je kan ook jurkjes dragen in plaats van die lelijke broeken hè.
Hey schatje.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
Trouwens je kan ook jurkjes dragen in plaats van die lelijke broeken hè.
En jij ben gewoon een maagdelijke homoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
mannen die op grote konten vallen zijn juist homo deluxe, hoe kun je een kont nou mooi vinden..
Doe gewoon normaal en heb een normale kleine rondje kontje.
Die kan ik wel mooi vinden.
jij bent zelf homoquote:Op woensdag 31 december 2014 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En jij ben gewoon een maagdelijke homo
Zo'n mooie ronde mannenkont waar een pik tussen hangt of niet baaj.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
mannen die op grote konten vallen zijn juist homo deluxe, hoe kun je een kont nou mooi vinden..
Doe gewoon normaal en heb een normale kleine rondje kontje.
Die kan ik wel mooi vinden.
In de winter gewoon een legging onder aan. Zomer wordt wel lastiger.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder broeken zie je Mapima d'r flubberbenen
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
p.s. een legging als broek dragen is ook lelijk.
Met zo'n jurkje erbovenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In de winter gewoon een legging onder aan. Zomer wordt wel lastiger.
p.s. een legging als broek dragen is ook lelijk.
Kom jij een keertje aan, spuit 11quote:Op woensdag 31 december 2014 18:09 schreef VarkensHart het volgende:
HAHAHA MAPIMA HEEFT X POTEN HAHAHAHA
nee hoorquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |