Goedemiddag,
Echte vrouwen hebben een big booty. Mannen vinden dat mooi. Als een man valt op smalle vrouwtjes valt hij op mannelijke vormen en is hij misschien stiekem homo.
![cwuV9ei.jpg]()
Ik heb een paar broekjes maar soms zijn ze versleten. En dit exemplaar wordt te groot voor mij, uitgerekt of zo. Ik heb hem al 1,5 jaar dus hij kan zomaar binnenkort versleten met gaten zijn, zo gaat dat met broeken.
![9qC9ciO.jpg]()
Dus ik ging sjoppie joppie in heel Hagistan en omgeving.
WAT EEN DRAMA IS EEN BROEK KOPEN. Al die modeontwerpers zijn natuurlijk homo en vallen dus op vrouwen zonder curven dus ontwerpen ze broeken met hele rare maten. Bij de hm heb ik soms maat 38 en soms maat 42.
Vandaag heb ik echt 20 broeken in totaal gepast. Wat ook opvalt is dat veel broeken rond de heupen en de rest van de benen erg goed zitten maatregel bij de taille overdreven wijd? Ik heb echt geen minitaille of zo hoor.
Maar ik heb uiteindelijk dus wel een broek gevonden die past en gekocht.
![GfIYRJZ.jpg]()
Mijn klacht is dus dat een fatsoenlijke broek kopen een dagtaak is. Het duurt uren voordat je er een hebt die echt goed past. Dat is toch belachelijk? Waarom nemen we geen modeontwerpers die broeken ontwerpen voor echte vrouwen? Nu past een vrouw hoogstens in haar groep 8 en brugklasperiode in een doorsnee broek.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 01:55:11 ]