viesdikquote:Op woensdag 31 december 2014 03:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
hoe heet het dan als de bovenbenen elkaar eerst niet raken maar dan wel?
bene in de licht standjequote:Op woensdag 31 december 2014 03:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
hoe heet het dan als de bovenbenen elkaar eerst niet raken maar dan wel?
ik heb maat 36/38 dus vies dik ben ik niet.quote:
bonerquote:Op woensdag 31 december 2014 02:48 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik waardeer TS haar topic wel.
Erkend probleem. Het is wachten tot de mannen in de broek problemen komen.
Tevens Primark
kan toch niet anders dat je een troll bentquote:Op woensdag 31 december 2014 03:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb maat 36/38 dus vies dik ben ik niet.
Ik moet nog steeds een duur kostuum kopen voor het lopen van college...quote:Op woensdag 31 december 2014 03:01 schreef mootie het volgende:
Afschuwelijke wassing, die spijkerbroek.
En wat blabber je nou. Je hebt een doorsnee figuur, daar is niks big booty aan. Maar goed, je moet toch iets verzinnen om je kont te posten.
Lukt het met de 'elitekleding' wel? Of is je booty daar ook te enorm voor.
waarom?quote:Op woensdag 31 december 2014 03:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
kan toch niet anders dat je een troll bent
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 03:04 schreef NotYou het volgende:
[..]
En je hebt een relatie met een man?
Ik zou dat welofniet een thigh gap hebben ook niet als maatstaf nemen. Ligt ook deels aan hoe je houding is. Als je al een klein beetje met een holle rug staat (billen naar achteren), dan verandert dat al.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb maat 36/38 dus vies dik ben ik niet.
Omdat dit topic daar over gaat....quote:Op woensdag 31 december 2014 03:09 schreef Thezappa het volgende:
[..]
waarom hap je over dingen zoals je maat
ok...ja,quote:Op woensdag 31 december 2014 03:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat dit topic daar over gaat....
Volgens mij gaat dit topic over de billen van mapima, alweer.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:10 schreef snakelady het volgende:
[..]
Omdat dit topic daar over gaat....
vanwaar dat patroon?quote:Op woensdag 31 december 2014 03:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit topic over de billen van mapima, alweer.Dat betekent dat het volgende over haar uni zal gaan.
en daarna over allochtonen!quote:Op woensdag 31 december 2014 03:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit topic over de billen van mapima, alweer.Dat betekent dat het volgende over haar uni zal gaan.
huh?quote:Op woensdag 31 december 2014 03:12 schreef Thezappa het volgende:
[..]
oude broek foto's hebben we al 400x gezien
Doutzen heeft wel meer mooie dingen!quote:
Mwa, Doutzen heeft het lichaam van een kerel met borsten erop geplakt.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:21 schreef Physsic het volgende:
[..]
Doutzen heeft wel meer mooie dingen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 december 2014 03:32 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Mwa, Doutzen heeft het lichaam van een kerel met borsten erop geplakt.Hahah. Jaaaaa, maar zo kan je van iedereen wel een lelijke foto vinden, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind bijvoorbeeld die uitgelekte naaktfoto's van Kate Upton ("meest sexy vrouw ter wereld") ook echt niet mooi.
quote:Op woensdag 31 december 2014 03:39 schreef Inspireme het volgende:
FotowerktbijmijnietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou nee hoor
Misschien niet een heel slanke taille maar echt geen mannen lichaam hoor. Echt een puntigw knieën reactie.
Edit: nvm![]()
Jaa vind ik ookquote:Op woensdag 31 december 2014 03:35 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hahah. Jaaaaa, maar zo kan je van iedereen wel een lelijke foto vinden, denk ik.
Ik vind bijvoorbeeld die uitgelekte naaktfoto's van Kate Upton ("meest sexy vrouw ter wereld") ook echt niet mooi.
Haha, dat zei ik ook al in het andere topic.quote:Op woensdag 31 december 2014 04:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stap een naar het aantrekkelijk worden voor de mannen is stoppen met dragen van uggs mapima
oh shitquote:Op woensdag 31 december 2014 09:17 schreef ntm het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat broeken te lang zijn, moet ze altijd inkorten. Struggles van 1m52 zijn...maar TS stelt zich aan. Met 'curves' (jij bent eerder mollig dan curvy) kan je ook makkelijk goed passende broeken halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |