Naja ze is niet veel ouder dan ik, maar huisje boompje beestje dit dat kinderen scheiding etc. Dan schat ik je al snel ouderquote:Op woensdag 31 december 2014 02:50 schreef eight het volgende:
[..]
Ik schat vrouwen van 30 al meestal op 40 (in gedachte uiteraard)
zolang ik er uit zie als 33 vind ik het prima.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja weeknie, ik dacht dat je tegen de veertig hikte maar er jonger uitzag
Of zo
Jaaa no worries. Je ziet er al jaren uit als 33quote:Op woensdag 31 december 2014 02:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
zolang ik er uit zie als 33 vind ik het prima.
en mijn wijsheid natuurlijk, dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja ze is niet veel ouder dan ik, maar huisje boompje beestje dit dat kinderen scheiding etc. Dan schat ik je al snel ouder
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Jaaa no worries. Je ziet er al jaren uit als 33
hahaha, lul.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
leeft je vrend nog?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
en mijn wijsheid natuurlijk, dat begrijp ik wel.
Uiteraard, dat ookquote:Op woensdag 31 december 2014 02:53 schreef snakelady het volgende:
[..]
en mijn wijsheid natuurlijk, dat begrijp ik wel.
quote:
Gewoon trots zijn op je thigh gap. Vast ook wel mannen, in de kast, die daarvan houden.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:54 schreef Physsic het volgende:
Ik heb het tegenovergestelde probleem.
Moeilijk om een broek te vinden die niet te wijd is bij mn bovenbenen.
En broeken hebben toch meestal een breedte&lengte-maat i.p.v '38' of '40', of gebruiken ze die maten bij de Primark?
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik noem geen namen, Mortaxx, maar die lopen hier inderdaad wel rondquote:Op woensdag 31 december 2014 02:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon trots zijn op je thigh gap. Vast ook wel mannen, in de kast, die daarvan houden.
Volgens mij weet jij niet wat een thigh gap is ..quote:Op woensdag 31 december 2014 02:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Gewoon trots zijn op je thigh gap. Vast ook wel mannen, in de kast, die daarvan houden.
quote:Op woensdag 31 december 2014 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem met ondergoed. Veel te weinig ruimte. Dus ik zo passen enzo en moet je zien:
[ afbeelding ]
1 | http://www.ukshopsonline.net/images/MU/AndrewChristianShowItBulgeEnhancingBoxCutTrunk.jpg |
jammer dat jij geen dm's zult krijgen van vrouwenquote:Op woensdag 31 december 2014 02:58 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem met ondergoed. Veel te weinig ruimte. Dus ik zo passen enzo en moet je zien:
[ afbeelding ]
Dat heb ik niet. Ik heb geen extreem dunne benen hoor.quote:Op woensdag 31 december 2014 02:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
Confectiematen wijzen anders uit..quote:Op woensdag 31 december 2014 03:00 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dat heb ik niet. Ik heb geen extreem dunne benen hoor.![]()
Gewoon normaal, dacht ik..
Wordt daarmee bedoeld dat je bovenbenen elkaar helemaal niet raken?quote:Op woensdag 31 december 2014 02:58 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Volgens mij weet jij niet wat een thigh gap is ..
Er staat wel hetero in je fobo maar kan het gezien je kapsel echt niet geloven.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:01 schreef mootie het volgende:
Afschuwelijke wassing, die spijkerbroek.
En wat blabber je nou. Je hebt een doorsnee figuur, daar is niks big booty aan. Maar goed, je moet toch iets verzinnen om je kont te posten.
Lukt het met de 'elitekleding' wel? Of is je booty daar ook te enorm voor.
Echt waar!quote:Op woensdag 31 december 2014 03:02 schreef NotYou het volgende:
[..]
Er staat wel hetero in je fobo maar kan het gezien je kapsel echt niet geloven.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 31 december 2014 03:01 schreef NotYou het volgende:
[..]
Confectiematen wijzen anders uit..
hoe heet het dan als de bovenbenen elkaar eerst niet raken maar dan wel?quote:Op woensdag 31 december 2014 03:01 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wordt daarmee bedoeld dat je bovenbenen elkaar helemaal niet raken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |