theoretisch heeft primark alles netjes gesorteerd op 34 36 etc en dan nog lengte 30 32 34quote:Op woensdag 31 december 2014 11:15 schreef Dagoernie het volgende:
Tip: Ga naar een broekenwinkel in plaats van eenheidsworstzaken zoals H&M en Primark. Daar hebben ze namelijk wel alle maten en modellen.
DM eens pic van je kont dan (niet in Primarkbroek)quote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef mapima het volgende:
[..]
theoretisch heeft primark alles netjes gesorteerd op 34 36 etc en dan nog lengte 30 32 34
Maar wat een rotzooi in Zoetermeer wauw
Ouwe hosselaarquote:Op woensdag 31 december 2014 15:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DM eens pic van je kont dan (niet in Primarkbroek)
Toen ik 1,52 was had ik dat probleem nooit. Gewoon broeken maat 164 of zo.quote:Op woensdag 31 december 2014 09:17 schreef ntm het volgende:
Ik heb altijd het probleem dat broeken te lang zijn, moet ze altijd inkorten. Struggles van 1m52 zijn...maar TS stelt zich aan. Met 'curves' (jij bent eerder mollig dan curvy) kan je ook makkelijk goed passende broeken halen.
Zonder broeken zie je Mapima d'r flubberbenenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
Trouwens je kan ook jurkjes dragen in plaats van die lelijke broeken hè.
Hey schatje.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:54 schreef Chai het volgende:
Trouwens je kan ook jurkjes dragen in plaats van die lelijke broeken hè.
En jij ben gewoon een maagdelijke homoquote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
mannen die op grote konten vallen zijn juist homo deluxe, hoe kun je een kont nou mooi vinden..
Doe gewoon normaal en heb een normale kleine rondje kontje.
Die kan ik wel mooi vinden.
jij bent zelf homoquote:Op woensdag 31 december 2014 16:06 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
En jij ben gewoon een maagdelijke homo
Zo'n mooie ronde mannenkont waar een pik tussen hangt of niet baaj.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:56 schreef BaajGuardian het volgende:
mannen die op grote konten vallen zijn juist homo deluxe, hoe kun je een kont nou mooi vinden..
Doe gewoon normaal en heb een normale kleine rondje kontje.
Die kan ik wel mooi vinden.
In de winter gewoon een legging onder aan. Zomer wordt wel lastiger.quote:Op woensdag 31 december 2014 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zonder broeken zie je Mapima d'r flubberbenen
quote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
p.s. een legging als broek dragen is ook lelijk.
Met zo'n jurkje erbovenquote:Op woensdag 31 december 2014 16:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In de winter gewoon een legging onder aan. Zomer wordt wel lastiger.
p.s. een legging als broek dragen is ook lelijk.
Kom jij een keertje aan, spuit 11quote:Op woensdag 31 december 2014 18:09 schreef VarkensHart het volgende:
HAHAHA MAPIMA HEEFT X POTEN HAHAHAHA
nee hoorquote:
I tell you this my Poison Prince,quote:
Bedankt voor het idee, ik ben ook weer 3 minuten bezig dus.quote:Op woensdag 31 december 2014 01:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Even fappen, ben zo terug met een reply.
Komt door mijn genius natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2014 21:10 schreef HugeCool het volgende:
[..]
I tell you this my Poison Prince,
You'll soon be knocking on Heaven's door.
Amyquote:Op woensdag 31 december 2014 21:15 schreef PoisonPrince het volgende:
[..]
Komt door mijn genius natuurlijk
quote:Op woensdag 31 december 2014 01:53 schreef mapima het volgende:
Goedemiddag,
Echte vrouwen hebben een big booty. Mannen vinden dat mooi. Als een man valt op smalle vrouwtjes valt hij op mannelijke vormen en is hij misschien stiekem homo.
[ afbeelding ]
Ik heb een paar broekjes maar soms zijn ze versleten. En dit exemplaar wordt te groot voor mij, uitgerekt of zo. Ik heb hem al 1,5 jaar dus hij kan zomaar binnenkort versleten met gaten zijn, zo gaat dat met broeken.
[ afbeelding ]
Dus ik ging sjoppie joppie in heel Hagistan en omgeving.
WAT EEN DRAMA IS EEN BROEK KOPEN. Al die modeontwerpers zijn natuurlijk homo en vallen dus op vrouwen zonder curven dus ontwerpen ze broeken met hele rare maten. Bij de hm heb ik soms maat 38 en soms maat 42.![]()
Vandaag heb ik echt 20 broeken in totaal gepast. Wat ook opvalt is dat veel broeken rond de heupen en de rest van de benen erg goed zitten maatregel bij de taille overdreven wijd? Ik heb echt geen minitaille of zo hoor.
Maar ik heb uiteindelijk dus wel een broek gevonden die past en gekocht.
[ afbeelding ]
Mijn klacht is dus dat een fatsoenlijke broek kopen een dagtaak is. Het duurt uren voordat je er een hebt die echt goed past. Dat is toch belachelijk? Waarom nemen we geen modeontwerpers die broeken ontwerpen voor echte vrouwen? Nu past een vrouw hoogstens in haar groep 8 en brugklasperiode in een doorsnee broek.
Dat zijn vaak ook alleen spijkerbroeken. Je wil toch niet altijd jeans aan?quote:Op woensdag 31 december 2014 11:15 schreef Dagoernie het volgende:
Tip: Ga naar een broekenwinkel in plaats van eenheidsworstzaken zoals H&M en Primark. Daar hebben ze namelijk wel alle maten en modellen.
Daar heb je gelijk in. TS post echter alleen foto's van spijkerbroeken dus voor haar was het een goede tip.quote:Op donderdag 1 januari 2015 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dat zijn vaak ook alleen spijkerbroeken. Je wil toch niet altijd jeans aan?
Zoetermeer is facking rustigquote:Op donderdag 1 januari 2015 14:34 schreef Pharkus het volgende:
Was het niet te druk bij de primark of kon je op je gemak selfies maken?
in die andere is je bil beter inderdaadquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:30 schreef mapima het volgende:
Was vandaag in de coolcat, wat een flut pasvormen daar zeg. Deze broek was wel goed, maar ja, coolcatbroeken hebben een zeer slechte kwaliteit... Dus lamaa
[ afbeelding ]
zoals het hoortquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef HPLC het volgende:
wat een aannames in de OPTS heeft gewoon een dikke reet
Ik zie nou niet of TS een papzak is of gewoon ass heeftquote:Op vrijdag 2 januari 2015 22:34 schreef HPLC het volgende:
wat een aannames in de OPTS heeft gewoon een dikke reet
hoe lang ben je?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:25 schreef snakelady het volgende:
Ik ben vandaag naar de Only en naar de New Yorker geweest, bij beide heel snel geslaagd en ik heb toch ook best flinke billen en maat 28 in jeans maat.(36 in gewone maat)
Vrouwen willen het toch altijd extra strak omdat het hun kont accentueert?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 23:08 schreef EngSpook het volgende:
Wat een afschuwelijke tokkiebroeken, zeg. God damn![]()
Misschien moet je een grotere, al dan niet rare, maat van de stapel pakken want zelfs je broek rimpelt mee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |