Dat heb je steeds vaker tegenwoordig Frank...quote:Op woensdag 31 december 2014 10:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben moe en ik heb hoofdpijn.
Hormoonhuishouding denk ik.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:12 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Dat heb je steeds vaker tegenwoordig Frank...![]()
Is er iets?
Ze hoeven geen obesitas te krijgenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de paarden weer honger.
Ja, is wel fijnquote:Op woensdag 31 december 2014 10:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ah oklekker frisse neus gehaald
Awh skattiee... overgang? Nu pasquote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hormoonhuishouding denk ik.
Denk het. Last van buikpijn, al een paar weken last van een ware rode Zondvloed beneden, hoeft maar te gebeuren of ik huil of ik ben ziek.... Het is geen pretje.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Awh skattiee... overgang? Nu pas
WE ZIJN ZWANGERquote:Op woensdag 31 december 2014 10:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Denk het. Last van buikpijn, al een paar weken last van een ware rode Zondvloed beneden, hoeft maar te gebeuren of ik huil of ik ben ziek.... Het is geen pretje.
Ik hoop dat het nu een meisje wordt hoor.quote:
Gefeliciteerd!quote:
Ik hoop alleen dat deze niet op de buurman lijktquote:Op woensdag 31 december 2014 10:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nu een meisje wordt hoor.
Dat klinkt niet erg positief, jeetje.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Toto69 het volgende:
Zo, de laatste post van 2014. En als het even kan ook meteen van 2015.
Daar moeten we het trouwens nog steeds eens goed over hebben.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik hoop alleen dat deze niet op de buurman lijkt
Onmogelijk, het is nog een 2015quote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Toto69 het volgende:
Hoe, in godsnaam, weet jij hoe een dode eekhoorn proeft???????quote:Op woensdag 31 december 2014 10:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Begint al minder kut te worden ook. Heb alleen de smaak van een dode eekhoorn in m'n bek.
Daar laat ik mij verder niet over uit.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Hoe, in godsnaam, weet jij hoe een dode eekhoorn proeft???????
Jij bent echt zo'n type die op dooie eekhoorns kauwt... vieslapquote:Op woensdag 31 december 2014 10:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Daar laat ik mij verder niet over uit.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jij bent echt zo'n type die op dooie eekhoorns kauwt... vieslap
Ken het. Meer dan een jaar nu. Eerste weken zijn het ergst, ik weet niet hoe lang en hoeveel je gerookt hebt, maar je zult het altijd lekker blijven vinden. Ik althans nog steeds.quote:
8 jaar, 2 pakjes 3/4 in de week.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ken het. Meer dan een jaar nu. Eerste weken zijn het ergst, ik weet niet hoe lang en hoeveel je gerookt hebt, maar je zult het altijd lekker blijven vinden. Ik althans nog steeds.
quote:Op woensdag 31 december 2014 10:41 schreef Willoow het volgende:
Zwangerschapsfoto uitgelekt
[ afbeelding ]
Je blijft er wel even last van houden hoor. In het begin kon ik niet slapen, maar wat ik vooral vervelend vond was bijv. 's ochtends. De eerste peuk van de dag... Of op momenten dat je even moet wachten. Of bij alcohol... Was tijdelijk ook even gestopt met drinken.quote:
Ik heb prima geslapen eigenlijk. Merk ook wel al dat m'n longen het wat meer naar hun zin hebben. Drinken doe ik sowieso al niet, dus dat scheelt. Maar die ochtend sigaret, die mis ik wel ja.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je blijft er wel even last van houden hoor. In het begin kon ik niet slapen, maar wat ik vooral vervelend vond was bijv. 's ochtends. De eerste peuk van de dag... Of op momenten dat je even moet wachten. Of bij alcohol... Was tijdelijk ook even gestopt met drinken.
Zou je dat aankunnen? Nog een mini Slaap_Zak?quote:
Nou... eerlijk?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zou je dat aankunnen? Nog een mini Slaap_Zak?
Mijn vader is naar verhouding ouder. Niks mis mee.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Agh... als ik jonger was geweest misschien wel hoor, maar nu... ik ben 38, als de volgende zou komen zou ik 39 zijn... dat houdt in, dat ie als ie 18 is een vader heeft van 57 dat is met recht een ouwe ouwe...
Voordeel is wel dat het merendeel al snel wegebt hoor. En als je echt zelf wil, dan lukt het wel. Goede is ook dat je al gestopt bent en niet meedoet aan al die zakkenwassers die écht als het 2015 wordt stoppen - de goede voornemens.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:44 schreef zeer het volgende:
[..]
Ik heb prima geslapen eigenlijk. Merk ook wel al dat m'n longen het wat meer naar hun zin hebben. Drinken doe ik sowieso al niet, dus dat scheelt. Maar die ochtend sigaret, die mis ik wel ja.
Mijn vader ook, maar die is al zo lang niet meer, en dat wil ik voorkomenquote:Op woensdag 31 december 2014 10:48 schreef zeer het volgende:
[..]
Mijn vader is naar verhouding ouder. Niks mis mee.
Rouw. Dat is het jaquote:Op woensdag 31 december 2014 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het merendeel al snel wegebt hoor. En als je echt zelf wil, dan lukt het wel. Goede is ook dat je al gestopt bent en niet meedoet aan al die zakkenwassers die écht als het 2015 wordt stoppen - de goede voornemens.
Ik had vooral last van leeg, somber gevoel de weken nadat ik gestopt was. Leek erg op het gevoel van rouw, dat vond ik persoonlijk het zwaarst.
neequote:Op woensdag 31 december 2014 08:29 schreef Slaap_Zak het volgende:
FF over de TT, ik neem aan dat het over de enige echte Iggy gaat he?
[ afbeelding ]
Eerlijk gezegd ken ik iggy pop niet.. Maar iggy azalea is wel stoer hoorquote:Op woensdag 31 december 2014 11:04 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Oeh... mooier dan Iggy Pop, maar is ze ook stoerder?
Iggy Pop niet kennenquote:Op woensdag 31 december 2014 11:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ken ik iggy pop niet.. Maar iggy azalea is wel stoer hoor
Onmogelijkquote:Op woensdag 31 december 2014 10:33 schreef Toto69 het volgende:
Heb je je tagje al ontdekt?quote:Op woensdag 31 december 2014 10:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat het merendeel al snel wegebt hoor. En als je echt zelf wil, dan lukt het wel. Goede is ook dat je al gestopt bent en niet meedoet aan al die zakkenwassers die écht als het 2015 wordt stoppen - de goede voornemens.
Ik had vooral last van leeg, somber gevoel de weken nadat ik gestopt was. Leek erg op het gevoel van rouw, dat vond ik persoonlijk het zwaarst.
Verdomdquote:
Dat is de prijs voor het winnen van maar liefst twee awards.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Verdomd.
Ik moet wel zo blind als een mol zijn of een ware sufkut, want ik zie het nu pas.
Jeetje, kerst valt vroeg dit jaar.quote:Op woensdag 31 december 2014 11:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de prijs voor het winnen van maar liefst twee awards.
Kan prima.quote:Op woensdag 31 december 2014 10:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
Agh... als ik jonger was geweest misschien wel hoor, maar nu... ik ben 38, als de volgende zou komen zou ik 39 zijn... dat houdt in, dat ie als ie 18 is een vader heeft van 57 dat is met recht een ouwe ouwe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |