quote:Op woensdag 31 december 2014 14:39 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]wat een vent man... gisteren wat afgestoken met hem, dus ik een paar grondbloemen mee, romeinse kaarsen .. dus nou ... ik afsteken, 1 kaars, ding is nog niet halverwege
Ja pappa, heel mooi, maar nu ga ik naar bed
Sta ik daar
Bwehehehehehehe
quote:Op woensdag 31 december 2014 07:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
They took my saddle in Houston, broke my leg in Santa fe
Hij is 4,5 ik heb nog genoeg te verziekenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan heb je hem wel slecht opgevoed, ik stond direct na aanschaffen van vuurwerk al te afsteken, bijna in het winkel nog
Lekker toch die knalletjes. Vooral dat illegale is wel leuk om naar te luisterenquote:Op woensdag 31 december 2014 14:52 schreef Der_Mann het volgende:
die klotejong zitten al sinds 's ochtends vroeg vuurwerk af te steken
heb wel al 3 ambulances gehoord dus hopelijk zijn er wat vingers in de rondte gevlogen
heb er een teringpesthekel aanquote:Op woensdag 31 december 2014 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lekker toch die knalletjes. Vooral dat illegale is wel leuk om naar te luisteren
Gewoon de top 2000 aanzettenquote:
ook een hekel aanquote:Op woensdag 31 december 2014 14:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gewoon de top 2000 aanzetten
Leer eens van het leven te genietenquote:
is dat kutvuurwerk en die kut top 2000 het enige in het leven danquote:Op woensdag 31 december 2014 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Leer eens van het leven te genieten
het winkelquote:Op woensdag 31 december 2014 14:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dan heb je hem wel slecht opgevoed, ik stond direct na aanschaffen van vuurwerk al te afsteken, bijna in het winkel nog
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
DM eens pic van je kont dan (niet in Primarkbroek)
mapima is wel een vrouw volgens mijquote:Op woensdag 31 december 2014 15:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
haha hugo probeert een man die zich als vrouw voordoet te hosselen
ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 31 december 2014 15:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
mapima is wel een vrouw volgens mij
Gewoon een aandachtshoerquote:
kan ik er wat aan doen dat het zo'n kutdag isquote:Op woensdag 31 december 2014 15:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
Hermann, wat ben je weer zuur vandaag...
Pluisje toch... wat is er danquote:Op woensdag 31 december 2014 15:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat het zo'n kutdag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |