BIJNA NIET GESLAPEN, KUTVUURWERK, BUREN HEBBEN HARDE TYFUS MUZIEK AAN, KOMEN STRAKS 500 DUIZEND FAMILIELEDEN, DRUKTE BAHBAHBAHquote:
Doe je de deur van je tienerkamer op slot toch man, ja toch, niet dan? nou dan!quote:Op woensdag 31 december 2014 15:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
BIJNA NIET GESLAPEN, KUTVUURWERK, BUREN HEBBEN HARDE TYFUS MUZIEK AAN, KOMEN STRAKS 500 DUIZEND FAMILIELEDEN, DRUKTE BAHBAHBAH
IS GODVERDOMME GEEN OPLOSSING HOER_ZAKquote:Op woensdag 31 december 2014 15:15 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Doe je de deur van je tienerkamer op slot toch man, ja toch, niet dan? nou dan!
opgelost
slotje
Alcohol houdende drank welquote:Op woensdag 31 december 2014 15:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IS GODVERDOMME GEEN OPLOSSING HOER_ZAK
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: FAAL
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-12-2014 15:16:47 ]
quote:Op woensdag 31 december 2014 15:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Alcohol welik drink geen alcoholSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK WIL GODVERDOMME GEWOON EEN BEETJE RUSTquote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Jezus Hermann, wat ben jij moeilijk
Snij je polsen door, dan heb je voldoende rustquote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK WIL GODVERDOMME GEWOON EEN BEETJE RUST
IS DAT NOU TE VEEL GEVRAAGD
Jaquote:Op woensdag 31 december 2014 15:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
IK WIL GODVERDOMME GEWOON EEN BEETJE RUST
IS DAT NOU TE VEEL GEVRAAGD
iemand anders tot zelfmoord aansporen, TR gemachtquote:Op woensdag 31 december 2014 15:18 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Snij je polsen door, dan heb je voldoende rust
Ik geef alleen maar tips, alleen maar tips, komt uit een goed hart man, zie tagje, tagjes liegen nietquote:Op woensdag 31 december 2014 15:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
iemand anders tot zelfmoord aansporen, TR gemacht
twee keer alleen maar tips gezegd dus spam, TR gemachtquote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar tips, alleen maar tips, komt uit een goed hart man, zie tagje, tagjes liegen niet
VUILE TYFUS NSB FLIKKER HOERquote:Op woensdag 31 december 2014 15:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
twee keer alleen maar tips gezegd dus spam, TR gemacht
Zeg het hem Etto... die pokke Hermannquote:Op woensdag 31 december 2014 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat krijg je ervan, Hermann... KARMA...
karma voor wat, sletto?quote:Op woensdag 31 december 2014 15:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dat krijg je ervan, Hermann... KARMA...
Krijg inwendige bloedingenquote:Op woensdag 31 december 2014 15:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
JE BENT GODVERDOMME HELEMAAL GEEN CAREBEAR
VUILE LIEGENDE TERINGHOND DAT JE ER BENT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |