abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:15:00 #201
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148291877
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:13 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Fixed.
Mijn quote ook.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_148291944
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:10 schreef schuschuho het volgende:

[..]

En het zou wel heel toevallig zijn dat beide dames hieraan ten prooi zijn gevallen.
"In Brazil human deaths are intermittently reported, and there even is case documentation where two children were killed by the same spider."

http://panamaprattle.blog(...)andering-spider.html
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:18:42 #203
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148292041
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:12 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

had ik nog niet gezien Domnivoor: gruwelijk!

staat ie hier nou ook tussen??

https://sites.google.com/(...)ost-venomous-spiders

Nummer 3.
pi_148292393
Het zijn gruwelijke beten en die kun je maar beter niet krijgen!
Maar: Kan een beet door een vioolspin verklaren waarom K&L plotseling geen foto's meer namen en na 8 dagen weer wel?
  zaterdag 3 januari 2015 @ 20:42:29 #205
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148293157
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:26 schreef RapaNui het volgende:
Het zijn gruwelijke beten en die kun je maar beter niet krijgen!
Maar: Kan een beet door een vioolspin verklaren waarom K&L plotseling geen foto's meer namen en na 8 dagen weer wel?
Dat zou een verklaring kunnen zijn ja. Als je gebeten wordt denk je 'au een rotmug'. Het doet pijn maar je loopt door. Er gaan een aantal dagen overheen voordat het er zo gruwelijk uitziet als op die foto's.
pi_148294702
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 20:42 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dat zou een verklaring kunnen zijn ja. Als je gebeten wordt denk je 'au een rotmug'. Het doet pijn maar je loopt door. Er gaan een aantal dagen overheen voordat het er zo gruwelijk uitziet als op die foto's.
Wel een beetje vreemd:
Je wordt gebeten, au rot mug, doet pijn, je loopt door en.....je maakt geen foto’s meer?
Na een aantal dagen gaat het er gruwelijk uitzien en.....dan ga je na 8 dagen weer foto’s maken?
pi_148295416
Het tijdelijk niet gebruiken van de camera of telefoons kan ook te maken hebben met de toestand van de apparaten zelf i.p.v. met de toestand van K en L.
Zoals vocht, stof, zand. Daardoor kan een apparaat tijdelijk niet bruikbaar zijn geweest.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 21:39:38 #208
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148295730
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:17 schreef gynaika het volgende:

Wel een beetje vreemd:
Je wordt gebeten, au rot mug, doet pijn, je loopt door en.....je maakt geen foto’s meer?
Na een aantal dagen gaat het er gruwelijk uitzien en.....dan ga je na 8 dagen weer foto’s maken?
Nee. Na 8 dagen zonder medische behandeling ben je dood, en de achterblijver gaat foto's maken.
pi_148296007
Iets anders, ik heb nu een wat ouder model smartphone, een Samsung Galaxy SII GT-I9100.

Wat me is opgevallen is dat je helemaal niet hoeft in te loggen om, mits het toestel aan staat, toch al:
- veel aan de weet te komen over het netwerkbereik
- te kunnen bellen

Aan de zijkant zit een knopje waarmee je je scherm op standby (uit) zet om energie uit te sparen, scherm wordt zwart. Wil je inloggen? druk je op de menuknop. Je komt bij het standby schermblok PIN inlogscherm.

Zonder PIN in te toetsen zie je nu al:

- de netwerkbereik streepjes (en kun je al direct weten of een belpoging zin heeft of niet)
- de batterij rest vulling waarde
- tijd
- netwerkverbindingtype (3G connectiviteit of niet)

ook in het donker, want het is standaard verlicht aangegeven. Echter, er is ook een aparte knop "Noodoproep" voor je op het scherm. Je kunt nu, zonder PIN in te toetsen, toch daar op drukken en daarna op een toetsenblok nummers als 112 of 911 intoetsen, en een noodoproep doen.

Als het tst uit staat, en je zet het aan, kom je, mits zo ingesteld, eerst bij een PIN inlogscherm, maar daarna ook bij het standby schermblok PIN inlogscherm, waar je idemdito zonder 2e PIN een noodoproep kan plaatsen.

Mijn punt is dat vlgns. mij iedereen wel minimaal de standaard PIN toestelcode actief heeft, en je bij dit toestel dus:

a) GEEN noodoproep kunt plaatsen, als het tst echt helemaal uit is gezet, en dan weer aan, en je weet
de toestel PIN code niet. Na 3 valse PIN's moet je een PUK code weten

b) WEL een noodoproep kunt plaatsen, als het tst nog aan staat, en je het tst scherm uit standby stand
activeert, maar NIET de tst PIN code weet

(nb. dit, ervanuit gaande dat er niet ook nog eens een tweede SIM PIN code apart actief is aangezet)

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 03-01-2015 23:00:44 ]
pi_148296149
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:39 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Nee. Na 8 dagen zonder medische behandeling ben je dood, en de achterblijver gaat foto's maken.
hoe gruwelijk ook, maak je daar toch een foto van lijkt mij. Kan me voorstellen dat je die niet in de krant hoeft.
pi_148296719
Ik ben overigens wel blij dat er nu experts stroomopwaarts IN de rivier(en) gaan zoeken.
Heel goed mogelijk dat er van alles vastgeklemd zit onderwater.
Make my day!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:26:23 #212
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148298292
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 21:48 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

hoe gruwelijk ook, maak je daar toch een foto van lijkt mij. Kan me voorstellen dat je die niet in de krant hoeft.
Je maakt een foto van je overleden vriendin (foto 509), die je iets te confronterend vindt en weer verwijdert. En later maak je een minder schokkende foto: de 'haarfoto'. Zomaar een idee.
pi_148299110
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Je maakt een foto van je overleden vriendin (foto 509), die je iets te confronterend vindt en weer verwijdert. En later maak je een minder schokkende foto: de 'haarfoto'. Zomaar een idee.
M.i. verklaart een spinnenbeet veel niet: bh's in de rugzak, broekje netjes aan de kant, een week lang geen foto's maken, daarna wel foto's maar dan in de nacht, raar belpatroon, blauwgekleurde schoen, nee....
pi_148299207
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef RapaNui het volgende:

[..]

M.i. verklaart een spinnenbeet veel niet: bh's in de rugzak, broekje netjes aan de kant, een week lang geen foto's maken, daarna wel foto's maar dan in de nacht, raar belpatroon, blauwgekleurde schoen, nee....
Er is gewoon meer gebeurd dan één enkel ding. Je bent niet zomaar dood. En twee al helemaal niet.
Een spinnebeet is helemaal zo'n gek idee nog niet. Maar er moet meer gebeurd zijn, verkeerde beslissingen genomen (dat lijkt mij overigens wel duidelijk).
Make my day!
  zaterdag 3 januari 2015 @ 22:52:02 #215
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148299684
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:41 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Zoek jij één enkele verklaring voor alle feiten in deze zaak?
Ik denk dat het ingewikkelder in elkaar zit. Er kan zo veel gebeurd zijn tussen 1 en 8 april.
pi_148300278
Menselijke interventie zou een hoop kunnen verklaren.
pi_148300409
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef RapaNui het volgende:
We hebben er al twee.
En een derde valt niet uit te sluiten, maar op dit moment ook niet te bewijzen.
Make my day!
pi_148300884
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:08 schreef agter het volgende:

[..]

We hebben er al twee.
En een derde valt niet uit te sluiten, maar op dit moment ook niet te bewijzen.
Dat klopt. Daarom is onderzoek zo belangrijk.
pi_148306465
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:26 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Dan heeft Lisanne waarschijnlijk ook de foto's 542 en 550 gemaakt en is zij de laatste die op 11 april haar telefoon gebruikt.
pi_148306757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:56 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Mooi dom dat je daarmee getrouwd ben dan. :|W Kon je niks beters krijgen?
_O-
pi_148307236
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 10:50 schreef gynaika het volgende:
"We gaan stroomopwaarts in de rivier zoeken":

http://nos.nl/artikel/201(...)kris-en-lisanne.html
Bedankt voor dit bericht.
  zondag 4 januari 2015 @ 08:21:13 #222
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148309183
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 19:56 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Mooi dom dat je daarmee getrouwd ben dan. :|W Kon je niks beters krijgen?
Liefde is blind.
  zondag 4 januari 2015 @ 09:56:45 #223
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148309776
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 23:05 schreef RapaNui het volgende:
Integendeel. De hypothese van menselijke interventie verplaatst slechts het probleem. Want wat zijn de de beweegredenen geweest van deze mens en waarom heeft hij geen enkel spoor achtergelaten?
pi_148309792
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 12:14 schreef jackie12 het volgende:
Allereerst bedankt Poekje voor alle links die je net posste.
Zijn geen koekebakkers die mee gaan.

Verder wil ik jullie nog even meenemen naar de ochtend van 2 april.
Het is 8.00 uur en Feliciano en Eileen staan te wachten op Kris en Lisanne voor de aardbeientoer.
Om 8.30 gaan ze naar het hostel en wacht Feliciano, omdat ie zo ongerust is, tot 10.00 uur totdat ie het hostel in kan.
...............
.......
Mijn punt is waarom anderhalf uur wachten voor een dichte deur maar dan daarna maar liefst 10 uur wachten met bellen?
1 april: verdwijning/vermissing/verdwaling na ca. 16:30u, ca. 15 uur, ..unaccounted for...ca 4 uur slaap, 11 uur
2 april: als je "1,5 wachten en 10 uur wachten met bellen" bij elkaar optelt, kom je uit op 11,5 uur

op 2 april kom ik zo s' avonds al uit op een gat van ruim 22,5 uur waarvan niet bekend is wat er precies is gebeurd, en er niet naar de meiden is gebeld door iemand in Panama (blijkbaar).

Vraag: de excursies met F. waren al geboekt. Zijn er toen geen mobiele nummers uitgewisseld met F.?

Hoe zeggen toeristen / zijn klanten dan normaliter bij hem af als ze bv. 's avonds ziek zijn geworden, en onverhoopts niet mee kunnen op een tocht die 's ochtends begint?

[ Bericht 0% gewijzigd door Poekje01 op 04-01-2015 10:10:57 ]
pi_148310188
Hoe gaat dat met bijvoorbeeld skileraren? Hebben die van al hun klanten de mobiele nummers? En krijg jij hun nummer?

Als er via de school of andere tussenpersoon geboekt is zullen er ook geen nummers uitgewisseld zijn met F. Dan gaan de zaken via de organisatie.
pi_148310217
Wij hebben een excursie door het hotel af laten zeggen toen we ziek waren. Zij hadden de excursie ook geregeld. Geen telefoonnummers uitgewisseld oid
pi_148312808
Hadden we dit video interview al? Nou ja, voor de zekerheid;

http://nos.nl/video/20115(...)kris-en-lisanne.html
pi_148313113
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 12:33 schreef Grijzemassa het volgende:
Hadden we dit video interview al? Nou ja, voor de zekerheid;

http://nos.nl/video/20115(...)kris-en-lisanne.html
Beter twee keer dan geen keer.
pi_148325326
De zoekacties van de Panamesen en Nederlanders, krantenartikelen enz daarover staan in de OP.
Nu sloegen de Panamese honden op 4 plaatsen aan:

- Bajo Mono
- The Pianist
- Piedra Filio
- Sitio Lazaro

bron:
http://www.panamaamerica.(...)-en-primer-recorrido

Waar zijn eigenlijk die laatste 2 plekken? Ik kan ze op internet nergens vinden?

[ Bericht 5% gewijzigd door Poekje01 op 04-01-2015 18:27:06 ]
pi_148325754
dub. sorry
pi_148325859
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:28 schreef Poekje01 het volgende:
dub. sorry
Hier hebben ze het over Piedra Filo
http://www.prensa.com/get(...)te_0_3944605502.html

En hier Filo Pianista
http://aroundguides.com/19751664/Map

Misschien een andere benaming voor El Pianista, hoewel The Pianist wordt ook genoemd :?
pi_148325944
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:31 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Hier hebben ze het over Piedra Filo
http://www.prensa.com/get(...)te_0_3944605502.html

En hier Filo Pianista
http://aroundguides.com/19751664/Map

Misschien een andere benaming voor El Pianista
Piedra Filio, en Sitio Lazaro. Zij worden apart vermeld naast Pianista.

Sitio Lazaro gevonden:

http://aroundguides.com/19747522/Map

vreemd, is richting David? Zuid-west van Boquete? Wat deden de honden daar?

[ Bericht 2% gewijzigd door Poekje01 op 04-01-2015 22:03:58 ]
  zondag 4 januari 2015 @ 19:46:18 #233
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148328347
Vreemd is dat de site http://www.answersforkris.com/ als sinds oktober geen nieuwe berichten meer bevat. Destijds met veel bombarie in de lucht gebracht, maar naar nu blijkt alleen om wat geld binnen te harken. Als de aanstaande zoektocht in januari geen nieuws is, wat is dan nog wel nieuws?
  zondag 4 januari 2015 @ 20:00:13 #234
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_148328879
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 19:46 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Vreemd is dat de site http://www.answersforkris.com/ als sinds oktober geen nieuwe berichten meer bevat. Destijds met veel bombarie in de lucht gebracht, maar naar nu blijkt alleen om wat geld binnen te harken. Als de aanstaande zoektocht in januari geen nieuws is, wat is dan nog wel nieuws?
Op de oudere site http://www.findlisannekris.com/ is sinds juli geen nieuw bericht meer geplaatst. De stichting bestaat nog wel. Nu beide families deze zoektocht steunen zou je verwachten dat daar ook weer iets mee gebeurt.
pi_148328917
quote:
Ik vind het jammer dat ze niets meer schrijven.
Make my day!
pi_148337996
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 09:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Integendeel. De hypothese van menselijke interventie verplaatst slechts het probleem. Want wat zijn de de beweegredenen geweest van deze mens en waarom heeft hij geen enkel spoor achtergelaten?
Beweegredenen zijn soms niet te doorgronden:
Een Indiase jongeman ontmoette in zijn land een Europese toeriste, waar hij helemaal verliefd op werd. Hij wilde haar niet kwijt maar zij had haar leven in Europa. Hij wist dat hij haar niet bij zich kon houden. Wat deed hij: hij benam haar van het leven en begroef haar in de nabijheid van zijn huis. Voor altijd bij hem, dacht hij...Zulk soort gedachten kunnen van iemand bezit nemen. Niet te begrijpen maar wel realiteit.

Kan helaas hierover geen link meer terugvinden.
  zondag 4 januari 2015 @ 22:48:11 #237
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148338193
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:44 schreef gynaika het volgende:

[..]

Beweegredenen zijn soms niet te doorgronden:
Een Indiase jongeman ontmoette in zijn land een Europese toeriste, waar hij helemaal verliefd op werd. Hij wilde haar niet kwijt maar zij had haar leven in Europa. Hij wist dat hij haar niet bij zich kon houden. Wat deed hij: hij benam haar van het leven en begroef haar in de nabijheid van zijn huis. Voor altijd bij hem, dacht hij...Zulk soort gedachten kunnen van iemand bezit nemen. Niet te begrijpen maar wel realiteit.

Kan helaas hierover geen link meer terugvinden.
Mooi voorbeeld, maar....blijkbaar heeft deze man toch sporen achtergelaten, anders zouden we dit verhaal niet kennen.

En, in het geval van K. en L. zijn er geen sporen.
pi_148339589
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Mooi voorbeeld, maar....blijkbaar heeft deze man toch sporen achtergelaten, anders zouden we dit verhaal niet kennen.

Inderdaad is de waarheid gelukkig boven water gekomen doordat er aanwijzingen waren richting hem.
pi_148343462
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:00 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

1 april: verdwijning/vermissing/verdwaling na ca. 16:30u, ca. 15 uur, ..unaccounted for...ca 4 uur slaap, 11 uur
2 april: als je "1,5 wachten en 10 uur wachten met bellen" bij elkaar optelt, kom je uit op 11,5 uur

op 2 april kom ik zo s' avonds al uit op een gat van ruim 22,5 uur waarvan niet bekend is wat er precies is gebeurd, en er niet naar de meiden is gebeld door iemand in Panama (blijkbaar).

Vraag: de excursies met F. waren al geboekt. Zijn er toen geen mobiele nummers uitgewisseld met F.?

Hoe zeggen toeristen / zijn klanten dan normaliter bij hem af als ze bv. 's avonds ziek zijn geworden, en onverhoopts niet mee kunnen op een tocht die 's ochtends begint?
Wat ik raar vind is dat niemand van de taalschool naar Kris en Lisanne hebben geprobeerd te bellen gelijk om 8.30 toen ze niet bij hun hostel waren.
Aan de ene kant dus een verontruste Feliciano die anderhalf uur voor de deur blijft wachten om hun hostel binnen te kunnen maar anderzijds dan om 10.00 uur als hij zeker weet dat ze dus niet door het geklop heen sliepen, dan niet direct actie ondernemen door direct hun telefoonnummers op te zoeken.

Er zijn genoeg excursies die ik heb gedaan waarbij ik mn nummer moest geven maar ook meer dan genoeg waar niet.
De taalschool had de nummers wel dus vraag ik mij af wat de actie na 10.00 uur was van zowel Feliciano als Eileen.
Het is toch raar dat pas rond 18/19 uur pas geprobeerd wordt naar K en L te bellen?

Hoe groot is de taalschool? Wie was op dat moment de leidinggevende?
Lijkt me toch niet dat Eileen dit was.

Als de berichtgeving klopt dan vind ik t een vreemde manier van doen in de ochtend van 2 april.
pi_148344661
Eens met Jackie, het handelen/tijdslijn van de betrokkenen die de vermissing aangaven is en blijft vreemd.
Wel ongerust voor de kamer wachten en kamer vrij snel binnengaan maar dan niet eerst telefonisch proberen contact te zoeken.

En dan rond 18:00 uur pas bellen en denken dat je op dat moment Lisanne belt, en vervolgens de ouders aan de telefoon krijgen, vreemd.

Anderzijds:
Dit geeft indirect wel aan dat F hun nummer niet had. Pas na het betreden van de kamer zoeken ze telefonisch contact. Ik kan ook hierin de tijdslijn hierin niet volgen, want waarom dan meer als 6 uur wachten?

Ik was er niet bij en achteraf makkelijk praten maar vreemd blijft het.
pi_148344909
quote:
Ik denk dat de ouders niet hadden kunnen inschatten wat de impact van de site geweest is.

Elk nieuw bericht staat voor aanvragen van interviews en andere media aandacht, derden die hun mening geven. Moet je ook wel aankunnen als persoon in deze intens verdrietige en heftige tijd. In de zomer zaten ze nog vol adrenaline, energie, strijdlust en emotie.

Wij hoeven: geen geld in te zamelen voor nog een zoektocht en onze kinderen niet te begraven, financiële zaken te regelen, zelf te rouwen en je partner en kinderen troosten en door te zoeken naar antwoorden, internationale rechtszaken aan te gaan,ook nog aandacht geven aan alle andere rouwenden, uit te leggen hoe je je voelt elke dag, te praten met de onderzoeksteams, zorgen dat er brood op de plank komt en de huisarts overtuigen dat het heus wel gaat en de buurvrouw/vriendinnen/kennissen/onbekenden die je aanspreken vertellen dat ze...

wat kost dit die ouders energie.. ;( , ik hoop dat ze ook een beetje aan zichzelf toekomen en het intense verdriet ook zelf mogen verwerken.

In de zomer volop strijdlust maar denk nu dat dit echt teveel is.
pi_148345107
Ik probeer me er in te verplaatsen: Je bent gids, meisjes komen niet opdagen je gaat samen Eileen die ook mee zou gaan op excursie naar het hostel. Je merkt dat ze er niet zijn en dan?
Anderhalf uur wachten, de kamer kunnen ingaan en dan niks?
Klopt niet.

Je bent Eileen, werkt voor de taalschool en zou meegaan op excursie.
2 meisjes komen niet opdagen, gaat samen met de gids naar het hostel en merkt dat ze er niet zijn. En dan?
Samen anderhalf uur wachten of terug naar de taalschool en alarm slaan? Telefoonnummer opzoeken? Ingrid bellen of een andere leidinggevende informeren?

Klaarblijkelijk niet gedaan als het NB Eileen zelf is die pas 8 uur later naar Lisanne denkt te bellen.
Het klopt niet.

Of de berichtgeving niet of het handelen van zowel Feliciano als Eileen

[ Bericht 0% gewijzigd door jackie12 op 05-01-2015 02:05:26 ]
pi_148345271
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 18:15 schreef Poekje01 het volgende:
De zoekacties van de Panamesen en Nederlanders, krantenartikelen enz daarover staan in de OP.
Nu sloegen de Panamese honden op 4 plaatsen aan:

- Bajo Mono
- The Pianist
- Piedra Filio
- Sitio Lazaro

bron:
http://www.panamaamerica.(...)-en-primer-recorrido

Waar zijn eigenlijk die laatste 2 plekken? Ik kan ze op internet nergens vinden?
Is dit van de recente zoektocht met honden? Kon geen datum vinden in artikel.

Anyway, als de journalisten gelijk hebben en de honden inderdaad nu op die paden aansloegen (zelfs richting David), gaan mijn nekharen overeind staan.
pi_148345386
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 02:14 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Anyway, als de journalisten gelijk hebben en de honden inderdaad nu op die paden aansloegen (zelfs richting David), gaan mijn nekharen overeind staan.
Hoe bedoel je?
pi_148345456
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 02:24 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Nou ik kan niet achterhalen of het nou om een oud artikel gaat of een artikel a.d.v. huidige zoektocht.

In ieder geval was ik nog niet op de hoogte dat de honden (eerder?) aan hadden geslagen op een route die mogelijk richting David zou gaan.
Kan er dan geen touw meer aan vast knopen.

EDIT: er gingen met de laatste zoektocht ook nog 4 honden mee, maar die worden weer niet genoemd in laatste artikel van NOS dat hier is gepost.

[ Bericht 4% gewijzigd door MidnightB00m op 05-01-2015 02:45:25 ]
pi_148345634
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 02:30 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Nou ik kan niet achterhalen of het nou om een oud artikel gaat of een artikel a.d.v. huidige zoektocht.

In ieder geval was ik nog niet op de hoogte dat de honden (eerder?) aan hadden geslagen op een route die mogelijk richting David zou gaan.
Kan er dan geen touw meer aan vast knopen.

EDIT: zal wel om oude artikelen gaan, aangezien ik niet heb vernomen dat er nu niet met honden gezocht gaat worden?

De zoektochten gedaan met de honden zijn een van slechtste dingen die ik weet van deze zaak.
Kan me wel herinneren dat een hond aansloeg achter in een truck.

Kan trouwens iemand hostel Vearon vinden, de hostel waar Alex voor het laatst is gezien in 2009?
pi_148345678
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 02:47 schreef jackie12 het volgende:

[..]

De zoektochten gedaan met de honden zijn een van slechtste dingen die ik weet van deze zaak.

Kan trouwens iemand hostel Vearon vinden, de hostel waar Alex voor het laatst is gezien in 2009?
Had mijn post ge-edit. In eerder artikel van nu.nl over laatste - en nu huidige- zoektocht staat dat er ook vier honden mee gaan.

Sorry, zit mobiel.
pi_148348463
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 02:47 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Alex is voor het laatst gezien door een parkwachter in het gebied van de warmwaterbronnen.
Dat is tussen Boquete en David. Hij had aan die parkwachter gevraagd hoe hij het beste weer terug naar Boquete kon reizen. De parkwachter adviseerde hem om naar de busterminal in David te gaan en daar de bus naar Boquete te nemen.
Ik heb die link al een keer of 3 geplaatst en heb heb nu niet bij de hand.
Het natuurgebied waar Alex doorheen wandelde is erg gevaarlijk met veel diepe ravijnen.
Als hij van het pad afgegaan is was dat heel gevaarlijk. En anders is hij op weg tussen David en Boquete verdwenen.

Link gevonden van mijn eerdere post hierover BNW / Kris Kremers en Lisanne Froon #110 - wij gaan door

[ Bericht 2% gewijzigd door Grijzemassa op 05-01-2015 10:50:10 ]
pi_148350164
quote:
1s.gif Op maandag 5 januari 2015 02:14 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

artikel was van 28/5, ging over de Panamese honden/zoekacties..
pi_148350413
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

nou, "geen sporen".... niet dat wij weten.

Maar niet alles wordt (altijd) compleet in de pers vermeld. Zo zijn er bv. na de eerste vondsten 2 NL rechercheurs meegevlogen met Betzaida P. naar de site waar de botten van de vrouwen zijn gevonden.
Las ik van de week pas in een artikel. De resultaten / bevindingen van iig. de NL. hondenzoektems niet allemaal met de pers gedeeld (wel door de NRWH met de familie, NFI en OM/PM). En bv. (nog) niet alle telefoongegevens zijn vlgns. mij vrijgegeven aan de MSM.

Laten we die kalk/fosfaat resten op die schoen niet vergeten, hier goed te zien:

http://www.tvn-2.com/Noti(...)s-de-holandesas.aspx

[ Bericht 3% gewijzigd door Poekje01 op 05-01-2015 12:16:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')