Ja, en ik vraag me op mijn beurt af of de organisatie Spanish by the river het geld terugbetaald heeft aan de families van K en L, wat de dames voor het uitvoeren van vrijwilligerswerk aan SAL betaald hebben?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 09:46 schreef agter het volgende:
[..]
Leuk om te lezen.
Ik vraag me af of Panama dit betaalt?
Ingrid had toch een beloning beloofd (paar duizend dollar ofzo), voor de gouden tip in het begin?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
Ja, en ik vraag me op mijn beurt af of de organisatie Spanish by the river het geld terugbetaald heeft aan de families van K en L, wat de dames voor het uitvoeren van vrijwilligerswerk aan SAL betaald hebben?
De organisatie laat heel laf al die tijd niks van zich horen.
quote:Fok!ers zoeken resten Kris en Lisanne
Ook drie Nederlandse amateurspeurneuzen gaan in Panama op zoek naar meer stoffelijke resten van de omgekomen meisjes Lisanne Froon en Kris Kremers.
Fok! user El_Matador zei zaterdag bij de NOS dat hij en twee van zijn mede-forumgenoten zich aansluiten bij het Panamese zoekteam dat later deze maand eveneens weer op zoektocht gaat. "Al maanden zijn we vanuit onze zolderkamers bezig om deze zaak op te lossen, we hebben alle speculaties uitgeprint en gaan ze nu stuk voor stuk uitsluiten. We zijn vooral benieuwd naar de weerkaatsing in een van de pupillen van de meisjes zoals duidelijk te zien is op een van de foto's, we hopen deze plek te kunnen vinden en gaan er vanuit daarmee de openstaande vragen te kunnen beantwoorden"
Het Nederlandse drietal gaat begin komende week speuren in omgeving van Boquete, waar de meisjes verdwenen. Ze nemen lokale gidsen mee de jungle in waar eerder onder meer spullen en botresten van de meisjes werden gevonden. Wat hen is overkomen, is nooit duidelijk geworden.
Volgens El_Matador gaan de drie er niet naar toe sensatie te zoeken. "Als we wat vinden dat zou kunnen wijzen op een misdrijf, dan dragen we dat over aan de autoriteiten."
Dan hoop ik dat de 2 medefokkers en de plaatselijke gidsen goed naar hem luisteren.quote:
quote:
*FOK!kersquote:
Die zullen wel bepalen of vondsten van K en L kunnen zijn. Beetje lullig als je er thuis pas achter komt dat je een halve indiaan, een konijn en een stukje mammoet hebt meegenomen.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 11:03 schreef agter het volgende:
Ik zie persoonlijk ook het nut niet van NLse forensische experts daar bij het zoeken.
Aan ons bedoel je?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:09 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
De organisatie laat heel laf al die tijd niks van zich horen.
Welke vondsten?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:13 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die zullen wel bepalen of vondsten van K en L kunnen zijn. Beetje lullig als je er thuis pas achter komt dat je een halve indiaan, een konijn en een stukje mammoet hebt meegenomen.
staat me iets bij van $ 2.500,- , maar I.L. is niet de organisatie.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 12:17 schreef agter het volgende:
[..]
Ingrid had toch een beloning beloofd (paar duizend dollar ofzo), voor de gouden tip in het begin?
Uh..nee?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:19 schreef 11en30 het volgende:
Oh cool we kunnen dus wel over gebande users posten.
We lezen helemaal niks over een persverklaring. Lijkt me toch normaal als 2 van je studenten opeens verdwenen zijn. Of naderhand, als er restanten van ze gevonden worden. Bv. iets in de trant vanquote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:27 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Dan zouden ze de ouders passeren. Lijkt me niet netjes.
Op 4 april hebben ze wel de foto's en de 'gezocht' flyer op hun Facebook gedeeld.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 14:43 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
We lezen helemaal niks over een persverklaring. Lijkt me toch normaal als 2 van je studenten opeens verdwenen zijn. Of naderhand, als er restanten van ze gevonden worden. Bv. iets in de trant van
"de organisatie SAL betreurt het verlies van 2 van haar internationale studenten" ...
Toch een ongeluk?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:33 schreef schuschuho het volgende:
De rugzak van de meisjes dreef in de rivier en ook de schoen en menselijke resten lagen in of bij het water.
Huh????? Dat wisten we niet.
Tja waar is de rugzak nu gevonden? In de rivier, nabij een rivier of in de struiken?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 17:48 schreef Lutalo het volgende:
Wat betreft de vindplaats van de rugzak, uit de OP:
http://nos.nl/artikel/667461-vondst-rugzak-was-groot-geluk.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)ren-wandelroute.html
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)anama-gevonden.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |