abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:10:11 #101
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148254722
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:05 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ook? Waar nog meer dan?
Ook - met betrekking tot het in badkleding door de rimboe trekken.
pi_148255258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

:-):-):-) Oh ja die obsessie van je was ik even vergeten.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:26:45 #103
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255475
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:22 schreef Lutalo het volgende:

[..]

:-):-):-) Oh ja die obsessie van je was ik even vergeten.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik was vanaf het begin geobsedeerd door twee boerenmeiden die in nauwelijks verhullende badkleding door de wildernis trokken. Die combinatie van stupiditeit en erotiek kom je niet vaak tegen in het oerwoud.
pi_148255726
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Die combinatie van stupiditeit en erotiek kom je niet vaak tegen in het oerwoud.
Zien latino's daar ook erotiek in denk je? En op welke manier?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:33:08 #105
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148255806
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:31 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Zien latino's daar ook erotiek in denk je? En op welke manier?
Ik vermoed dat het voor Latino's nog erotischer is, omdat een halfnaakte blanke vrouw voor hen bijzonderder is dan voor ons.
pi_148255947
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:26 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, daar heb je wel gelijk in. Ik was vanaf het begin geobsedeerd door twee boerenmeiden die in nauwelijks verhullende badkleding door de wildernis trokken. Die combinatie van stupiditeit en erotiek kom je niet vaak tegen in het oerwoud.
pi_148256029
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik vermoed dat het voor Latino's nog erotischer is, omdat een halfnaakte blanke vrouw voor hen bijzonderder is dan voor ons.
Net zoals een in short en top geklede negerin voor jou erotisch is?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 20:39:34 #108
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148256098
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:38 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Net zoals een in short en top geklede negerin voor jou erotisch is?
Ja, zoiets. Zeker als die negerin hier dan bij mij door het bos gaat huppelen.
pi_148256586
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:39 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, zoiets. Zeker als die negerin hier dan bij mij door het bos gaat huppelen.
Misschien vindt ze jou ook erotisch in je boswachtersoutfit mmmmm
pi_148256815
Tja, het gaat nu een kant op die ik iig niet bedoelde met mijn onderzoekje naar de regels bij Casa Hogar Trisker.
Daar wonen kinderen die op last van een rechter uit huis geplaatst zijn en ook weeskinderen.
Veel kinderen daar hebben een getraumatiseerd verleden met mishandeling en misbruik.

Daarom zijn er strikte kledingvoorschriften voor medewerkers en vrijwilligers, blote armen en benen zijn verboden.
Ook mogen vrijwilligers de kinderen niet knuffelen of optillen.
Dat schijnt bij bv. Casa Esperanza niet zo streng te zijn.

Het is mogelijk dat e.e.a. niet goed doorgegeven is (stagaire?)
pi_148257209
Bij dat volunteer werk op http://www.spanishatlocations.com/volunteer/volunteer-in-boquete/ zie ik dat er vnl gevorderd Spaans gevraagd wordt. Lijkt mij niet dat ze dat niveau hadden. Een goede reden om afgewezen te worden.
Casa Hogar Boquete zie ik er overigens niet zo snel bijstaan...bijzonder.
Wel hadden ze vrijwilligerswerk bij Sinaproc kunnen doen. Hoe toevallig!
Make my day!
pi_148257364
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:00 schreef agter het volgende:
Bij dat volenteer werk op http://www.spanishatlocations.com/volunteer/volunteer-in-boquete/ zie ik dat er vnl gevorderd Spaans gevraagd wordt. Lijkt mij niet dat ze dat niveau hadden. Een goede reden om ze af te wijzen.
Casa Hogar Boquete zie ik er overigens niet zo snel bijstaan...bijzonder.
De taalschool is toch bekend met de regels voor het vrijwilligerswerk en het taalniveau van de cursisten?
pi_148257575
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:04 schreef Lutalo het volgende:

[..]

De taalschool is toch bekend met de regels voor het vrijwilligerswerk en het taalniveau van de cursisten?
Ze hebben toch van te voren alles in 1 keer geboekt, als pakketreis vanuit NL, lees ik hier. Dan waren ze bij het boeken dus nog geen cursist, laat staan dat ze een taalniveau hadden.

Overigens kan ik Casa Hogar Boquete niet vinden als vrijwilligerswerk via die taalschool. Casa Hogar Trisker Orphanage wel. Gevorderd Spaans, en minimaal een maand vrijwilliger moet je zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door agter op 02-01-2015 21:14:01 ]
Make my day!
pi_148258197
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 21:08 schreef agter het volgende:

[..]

Ze hebben toch van te voren alles in 1 keer geboekt, als pakketreis vanuit NL, lees ik hier. Dan waren ze bij het boeken dus nog geen cursist.

Overigens kan ik Casa Hogar Boquete niet vinden als vrijwilligerswerk via die taalschool. Casa Hogar Trisker Orphanage wel. Gevorderd Spaans, en minimaal een maand vrijwilliger moet je zijn.
Ik weet niks zeker, maar geloof niet dat ze een pakkereis geboekt hebben, inhoudend een paar weken Spaanse les voor beginners en vrijwilligerswerk voor gevorderden. Maar zoals je al schreef ' garantie tot de deur' dus het was de taalschool allemaal worst misschien. Ook na de 2 weken Spaanse les dachten ze bij de taalschool misschien wel " we sturen ze er gewoon heen, net doen of we gek zijn".

Alles is mogelijk, je kunt denken alles nog zo goed voorbereid te hebben, maar ja t is Panama hè? En dan ook nog een organisatie zonder garantie...
pi_148260582
Er zijn dus dingen verkeerd gegaan met het vrijwilligerswerk maar daar kom je toch niet van te overlijden?
pi_148263672
het laatste nieuws reeds gehoord?
  Moderator vrijdag 2 januari 2015 @ 23:03:24 #117
249559 crew  Lavenderr
pi_148263942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:58 schreef holebeer het volgende:
En dat is?
  vrijdag 2 januari 2015 @ 23:56:54 #118
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_148266559
quote:
Tromgeroffel...
pi_148267412
quote:
Bedoelde je dit artikel maar dat is hier al bekend ;)
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ten-kris-en-lisanne/

[ Bericht 0% gewijzigd door vronie op 03-01-2015 00:19:14 ]
pi_148267721
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:13 schreef vronie het volgende:

[..]

Bedoelde dit artikel maar dat is hier al bekend ;)
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)ten-kris-en-lisanne/
Ja wordt besproken hier en staat in de OP.
pi_148267900
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:19 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ja wordt besproken hier en staat in de OP.
IK weet dat het in OP staat maar in het Spaans :)
pi_148268391
er zijn nog 406 botten zoek.
pi_148268676
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:35 schreef Poekje01 het volgende:
er zijn nog 406 botten zoek.
Ja en die zijn nooit allemaal meer terug te vinden na bijna 9 maanden.
pi_148271586
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 22:05 schreef gynaika het volgende:
Er zijn dus dingen verkeerd gegaan met het vrijwilligerswerk maar daar kom je toch niet van te overlijden?
Nee zeker niet.
Van een wandelingetje op de Pianista is ook nog nooit iemand overleden.
pi_148271687
Jammer dat sommige gasten hier niet aanwezig mogen zijn door dat ze een ban krijgen.
Ik blijf het overdreven vinden
pi_148271705
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 02:47 schreef vronie het volgende:
Jammer dat sommige gasten hier niet aanwezig mogen zijn door dat ze een ban krijgen.
Ik blijf het overdreven vinden
Helemaal mee eens.
-edit, geen bans bespreken-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 03-01-2015 10:32:57 ]
pi_148273031
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 00:44 schreef vronie het volgende:

[..]

Ja en die zijn nooit allemaal meer terug te vinden na bijna 9 maanden.
na 3 maanden jungle is het volgens het gerechtelijk lab in Panama moeilijk/onmogelijk om nog bruikbaar DNA aan te treffen. Hoe handig, die wachttijd die Betzaida P. al die tijd in acht heeft genomen.
Terwijl op de FB pagina van P.M. duidelijk is te zien dat het in oktober al geregeld mooi weer was daar!

Het skelet van de reisgenoot annex vriend van Goedbloed werd een jaar na dato op honderd meter van waar zij na een aantal dagen door haar broer werd aangetroffen, geheel intact terggevonden. Dit was in een jungle gebied in Costa Rica. Hemelsbreed 80 km van de vindplaats van de restanten van L en K.

[ Bericht 10% gewijzigd door Poekje01 op 03-01-2015 09:00:46 ]
pi_148273090
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 20:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

?? badkleding? Het zou mijn kledingkeuze niet zijn, maar de dames hadden m.i. geen afwijkende kledingkeuze gemaakt, anders, dan dat wat alle andere jongeren daar die je in blogs, filmpjes en video's voorbij ziet komen in dat gebied ook dragen. En in de voorbereidingen zullen K en L dat ook gezien hebben. Het is juist deze kledingkeuze die voor mij bevestigt dat ze die dag helemaal geen lange jungle tocht gepland hadden.

Aangezien de gidsen daar al 40 jaar lang aantoonbaar geen kledingadvies geven, noch hun klanten wijzen op wat wel en niet kan, versterkt het mijn idee dat er iemand bij ze was.

Jij vindt dat 'eigen verantwoordelijkheid' en de meiden duidelijk 'naief en dom'. Ik zie dat jongeren daar dit overal nog steeds dragen, ook nu. Ik noem het 'onervaren'. Inmiddels hebben ze ervaring opgedaan.
pi_148273105
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:56 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

?? badkleding? Het zou mijn kledingkeuze niet zijn, maar de dames hadden m.i. geen afwijkende kledingkeuze gemaakt, anders, dan dat wat alle andere jongeren daar die je in blogs, filmpjes en video's voorbij ziet komen in dat gebied ook dragen. En in de voorbereidingen zullen K en L dat ook gezien hebben. Het is juist deze kledingkeuze die voor mij bevestigt dat ze die dag helemaal geen lange jungle tocht gepland hadden.

Aangezien de gidsen daar al 40 jaar lang aantoonbaar geen kledingadvies geven, noch hun klanten wijzen op wat wel en niet kan, versterkt het mijn idee dat er iemand bij ze was.

Jij vindt dat 'eigen verantwoordelijkheid' en de meiden duidelijk 'naief en dom'. Ik zie dat jongeren daar dit overal nog steeds dragen, ook nu.
Veel jongeren zijn ook naïef en vaak overmoedig. Dat wekt toch geen verbazing?
Overigens is het in al die filmpjes duidelijk dat de gidsen wel degelijk gepast gekleed gaan: lange broek, laarzen. Dat hadden ze dan toch ook moeten zien?
Make my day!
pi_148273150
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:59 schreef agter het volgende:

[..]

Veel jongeren zijn ook naïef en vaak overmoedig. Dat wekt toch geen verbazing?
Overigens is het in al die filmpjes duidelijk dat de gidsen wel degelijk gepast gekleed gaan: lange broek, laarzen. Dat hadden ze dan toch ook moeten zien?
ik blijf erbij dat je als adventure organisatie of gidsenclub, de norm stelt. Dat is overal op de wereld zo.
Er worden overal aanwijzingen gegeven. Door gidsen, rangers, op borden enz. Als wij willen afdalen in een grot in Frankrijk, Duitsland, Joegoslavie of de V.S., krijg je instructies. Ook over te dragen kleding en schoeisel. Als gids heb je een verantwoordelijkheid voor je gasten en de groep. Het staat je altijd vrij om te zeggen 'ik neem u zo niet mee'.

Als je daarentegen een amateur gidsje bent... of gewoon naief en onervaren ...
pi_148273179
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:05 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ik blijf erbij dat je als adventure organisatie of gidsenclub, de norm stelt. Dat is overal op de wereld zo.
Er worden overal aanwijzingen gegeven. Door gidsen, rangers, op borden enz. Als wij willen afdalen in een grot in Frankrijk, Duitsland, Joegoslavie of de V.S., krijg je instructies. Ook over te dragen kleding.
Als gids heb je een verantwoordelijkheid voor je gasten en de groep. Het staat je altijd vrij om te zeggen 'ik neem u zo niet mee'.

Als je daarentegen een amateur gidsje bent...
zover wij weten hebben ze nog helemaal geen wandeling met een gids gemaakt. dus ook geen briefing gehad over de juiste kleding.
Overigens verbaasde het mij ook dat sommige jonge mensen er kennelijk trots op zijn dat ze (zoals in een of ander artikel stond) Vulcan Baru zonder gids op slippers beklommen hadden.
Dan ben je toch naïef?
Make my day!
pi_148273222
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:08 schreef agter het volgende:

[..]

zover wij weten hebben ze nog helemaal geen wandeling met een gids gemaakt. dus ook geen briefing gehad over de juiste kleding.
voor zover wij weten niet, idd. Maar de Kremers waren eerder in Zuid-Amerika geweest. Ik dacht Porto Rico.
pi_148273234
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:08 schreef agter het volgende:

[..]

Overigens verbaasde het mij ook dat sommige jonge mensen er kennelijk trots op zijn dat ze (zoals in een of ander artikel stond) Vulcan Baru zonder gids op slippers beklommen hadden.
Dan ben je toch naïef?
dan ben je stom. En wat meer is, je komt zo'n mensen verbazingwekkend heel vaak tegen overal!!!
Ook vaak volwassenen en mensen op leeftijd, leeftijd zegt niet veel. Als je geen respect hebt voor de natuur, kan dat je leven kosten.
pi_148273256
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:13 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

voor zover wij weten niet, idd.

Maar de Kremers waren eerder in Zuid-Amerika geweest. Ik dacht Porto Rico.
En daar is Kris ook de jungle in geweest?

Het is overigens wel herkenbaar:
Wandelingen in de Thaise jungle zag ik ook mensen op teva-sandalen, en mensen die stevige schoenen met witte sokken aanhadden zodat ze wat beschermd waren tegen de bloedzuigers. Tja, jonge mensen...
Make my day!
pi_148273264
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:15 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

dan ben je stom. En wat meer is, je komt zo'n mensen verbazingwekkend heel vaak tegen overal!!!
Ook vaak volwassenen en mensen op leeftijd, leeftijd zegt niet veel. Als je geen respect hebt voor de natuur, kan dat je leven kosten.
Ja, precies.

Ik begrijp niet dat K&L niet omgekeerd zijn nadat ze de top bereikt hadden. Waarom zijn ze doorgelopen in onbekend gebied? Als ze dat uit vrije wil, op eigen gelegenheid, gedaan hebben, dan zegt dat toch ook wel wat over hun inschatting.
Make my day!
pi_148273323
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, precies.

Ik begrijp niet dat K&L niet omgekeerd zijn nadat ze de top bereikt hadden. Waarom zijn ze doorgelopen in onbekend gebied? Als ze dat uit vrije wil, op eigen gelegenheid, gedaan hebben, dan zegt dat toch ook wel wat over hun inschatting.
Ja, het bekende vraagstuk: dachten ze dat ze in een cirkel konden lopen, en beneden terugkeren naar het beginpunt? Zoals veel hikes in buitengebieden in de 'beschaafde' wereld opgetuigd worden,
"volg de gele paaltjes..." niemand kan het ze meer vragen hoe het precies ging...

Nog meer experts gaan vast zoeken in Panama:

http://www.nu.nl/buitenla(...)kris-en-lisanne.html
pi_148273358
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:29 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Ja, het bekende vraagstuk: dachten ze dat ze in een cirkel konden lopen, en beneden terugkeren naar het beginpunt? Zoals veel hikes in buitengebieden in de 'beschaafde' wereld opgetuigd worden,
"volg de gele paaltjes..." niemand kan het ze meer vragen hoe het precies ging...

Top!
Er gaan dus al 3 NLse experts beginnen, en de echte laatste zoektocht zal van 12 tot 16 jan plaatsvinden.
Klinkt wel wat kort, max 4 dagen.
Make my day!
pi_148273364
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 03:03 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Als dat zo is dan vind ik het helemaal belachelijk.

Ik denk niet aan orgaanhandel maar heel eerlijk, ik denk eerder aan orgaanhandel dan aan puur alleen verdwalen.

Ik denk dat het probleem met haar meer is de manier waarop ze schrijft (al die hoofdletters enzo kunnen wel eens irriteren bij sommigen)
Het lullige is dat dit waarschijnlijk ge-edit wordt omdat je niet mag praten over gebande mensen.
Maar ook heel eerlijk, ik dacht bij het begin op de kans aan orgaanhandel 0%
Na haar posts is dat wel iets meer geworden dus wat dat betreft voegde ze voor mij wel iets toe
Ze heeft ook mij aan het denken gezet. Onrealistisch is het niet.
pi_148273384
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:49 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

na 3 maanden jungle is het volgens het gerechtelijk lab in Panama moeilijk/onmogelijk om nog bruikbaar DNA aan te treffen. Hoe handig, die wachttijd die Betzaida P. al die tijd in acht heeft genomen.
Terwijl op de FB pagina van P.M. duidelijk is te zien dat het in oktober al geregeld mooi weer was daar!

Het skelet van de reisgenoot annex vriend van Goedbloed werd een jaar na dato op honderd meter van waar zij na een aantal dagen door haar broer werd aangetroffen, geheel intact terggevonden. Dit was in een jungle gebied in Costa Rica. Hemelsbreed 80 km van de vindplaats van de restanten van L en K.
Geeft te denken...
pi_148273399
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:33 schreef agter het volgende:

[..]

Top!
Er gaan dus al 3 NLse experts beginnen, en de echte laatste zoektocht zal van 12 tot 16 jan plaatsvinden.
Klinkt wel wat kort, max 4 dagen.
ja, en gelukkig niet zo maar even iemand:

http://www.labcareerevent.nl/page/123
pi_148273451
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:39 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ja, en gelukkig niet zo maar even iemand:

http://www.labcareerevent.nl/page/123
Leuk om te lezen.
Ik vraag me af of Panama dit betaalt?
Make my day!
pi_148273472
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:56 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Jij vindt dat 'eigen verantwoordelijkheid' en de meiden duidelijk 'naief en dom'. Ik zie dat jongeren daar dit overal nog steeds dragen, ook nu. Ik noem het 'onervaren'. Inmiddels hebben ze ervaring opgedaan.

Persoonlijk zou ik voor beschermende kleding kiezen, maar je hebt gelijk, in de video's die voorbijkomen dragen al die jongeren "badkleding". Schijnt dus wel door de gidsen geaccepteerd te worden.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 09:51:17 #143
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_148273498
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:48 schreef gynaika het volgende:

[..]

Persoonlijk zou ik voor beschermende kleding kiezen, maar je hebt gelijk, in de video's die voorbijkomen dragen al die jongeren "badkleding". Schijnt dus wel door de gidsen geaccepteerd te worden.
Mja, daar kan ik nog bij bedenken dat het dan net kan omdat er een gids bij is die vaak voorop loopt en weet hoe hij naar de natuur (insecten, reptielen) moet kijken. En dan ben je na een paar uur ook gewoon weer thuis. Dus dan gaat het nog.
pi_148273514
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:20 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, precies.

Dat is voor mij nu juist het punt, ik geloof niet dat ze uit eigen beweging verder de jungle zijn ingetrokken. Dus met anderen.
  zaterdag 3 januari 2015 @ 09:54:34 #145
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_148273527
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 08:49 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Hmm, dan is de kans dat er iets van Alex wordt teruggevonden ook nihiel. Ik had nog de hoop dat bij zo'n afzetplek van botten iets van Alex gevonden zou worden.
Maar ik dacht eigenlijk dat in botten dna nog wel wat langer te traceren was.
pi_148273548
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:29 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

Bedankt voor het nieuwe bericht!
pi_148273575
Hopelijk vinden ze iets. Hopelijk hebben de zoekende mensen ook hier meegelezen en hopelijk huren ze ook locals in die helpen het gebied uit te kammen...
pi_148273872
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 09:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hmm, dan is de kans dat er iets van Alex wordt teruggevonden ook nihiel. Ik had nog de hoop dat bij zo'n afzetplek van botten iets van Alex gevonden zou worden.
Maar ik dacht eigenlijk dat in botten dna nog wel wat langer te traceren was.
op internet kan je best wat erover vinden:

http://www.trouw.nl/tr/nl(...)en-uit-een-bot.dhtml

http://www.vakkenweb.nl/vak/nlt/html/opdr_nlt_h4forenscs06dna.htm
pi_148274284
"We gaan stroomopwaarts in de rivier zoeken":

http://nos.nl/artikel/201(...)kris-en-lisanne.html
pi_148274400
Forensische experts zijn van nut als er iets gevonden wordt. De focus lijkt te liggen op het vinden van stoffelijke resten.
Alsof het vinden daarvan een antwoord is op alle vragen.
Maar misschien zijn er voor de families geen vragen meer of is besloten zich daar niet -meer- mee bezig te houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')